Jos pituutesi on 165cm niin paljonko painat?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
e
Nyt raskaana kun oon niin n.79kg. 68-75kg ollut viimeset 5 vuotta ainakin. Ja kyllä, olen yrittänyt laihduttaa aika monesti.:p Joskus onnistunutkin muutaman kilon saamaan pois. Tyytyväinen olisin johonkin 58-65kg:n välillä.

"tiimarinvihko"
[QUOTE="vieras";21990084]Nää on niin hauskoja kysymyksiä, kun ihmiset ryntää ilmoittamaan painonsa lukematta edes otsikon kysymystä...[/QUOTE]

Mä ymmärsin että kysymys oli suunnattu minulle ja muille 165cm pitkille ja painoa kysyttiin ja vastasin.

"vieras"
[QUOTE="tiimarinvihko";21990199]Mä ymmärsin että kysymys oli suunnattu minulle ja muille 165cm pitkille ja painoa kysyttiin ja vastasin.[/QUOTE]

Tuo kommentti ei viitannutkaan sinuun, vaan kahteen ensimmäiseen vastaajaan, jotka eivät vastanneet ketjun kysymykseen.

mjj
[QUOTE="vieras";21990205]Tuo kommentti ei viitannutkaan sinuun, vaan kahteen ensimmäiseen vastaajaan, jotka eivät vastanneet ketjun kysymykseen.[/QUOTE]

No ei kai se nyt niin sentin päälle oo. Kertoohan noikin jo jotain. :)

Mä painan varmaan n. 85 kg eli liikaa. :( Enkä laihduta, mutta tarvetta olis.

voi ei
Minä 60 kg
Mtuo 55 tai alle on ihan liian vähän ja joku vielä sanoi et haluaisi pari kiloa pois. hyi hitto, itä luurankoja jotkut haluaa olla. Luuletteko et se on jotenkin kaunista?

Yhteistyössä