Jos pituutesi on 165cm niin paljonko painat?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Esme
Kai jotain 55-57, en tiedä tarkkaan.. mutta näitä painojahan on vähän vaikea vertailla, kun jollakin 65kg näyttää vielä hyvältä, jollakin taas 55 näyttää jo liialta. Riippuu ihan kehon mittasuhteista ja koostumuksesta. Siksi BMI:ssäkin on varaa suuntaan ja toiseen.

Ja joo, meni off topic, mutta ymmärtääkseni painoa kysytään silloin, kun halutaan vertailla.

Tää asia on vaan itselle konkretisoitunut sen jälkeen, kun aloin treenamaan. Ennen painoin n. 50 kg, eikä vaatekoko ole hirveästi muuttunut, vaikka paino on.

"Niin"
Tosiaan ihmiset on erilaisia. Mä oon nyt 167cm ja 64kg ja aika "normaali" - laihimmillani teininä 52kg ja silloin loppui menkat, eli oli liian vähän mulle. Mielellään sais lähteä pari kiloa, mut alle 60kg en tavoittelekaan.

SuhmuranSantra
Mulla on pituutta 164,5 cm ja painoa tällä hetkellä 62 kg. Sen verran on ruoan tarkkailua, että saisin muutaman (max 5 kg) pois, mutta samalla pyrin kiinteyttämään eritoten vatsalihaksia (ja kun ne ovat ok, siirryn ehkä reisiin, sen jälkeen käsilihaksiin).

Sateenvarjo
eli n. 52 kiloa 165 centtiin. Hoikka, mutta ei laihan oloinen. Tyypillinen päärynä, eli rehevyyttä pebassa ja reisissä. Reidet on mun ikuinen trauma ;-) mutta saisin varmaan laihtua 10 kiloa että niissä näkyisi. Olen siis ihan tyytyväinen näin.

Yhteistyössä