Hakutulokset

  1. I

    tekis mieli juoda yksi siideri. mutta..

    Ei, kyllä huono olo johtuu seuraavista hengenvaarallsista oireista: sydämen lyöntitiheys kasvaa ja verisuonet supistuu.
  2. I

    mitä hellittelysanoja englannin kielessä on?

    Applepie. Suomessa en oo kyllä koskaan kuullut vastaavaa. Ja sitten sunshine, mikä on aika ihku mun mielestäni...
  3. I

    Ystävätär seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa!

    Enpä taida viitsiä. Pahaa mieltä siitä vain seurais. En oo muutenkaan koskaan ollut mikään käryttäjätyyppi. Mut yritän puhua ystävättärelleni järkeä seuraavaksi kún nähdään. Olipa mukava huomata, että täällä palstalla on paljon ihmisiä, joiden moraalikäsitys ja empatiakyky ovat kohdallaan! :heart:
  4. I

    tekis mieli juoda yksi siideri. mutta..

    Jonkun antibiootin kanssa ei saa käyttää yhtään pisaraakaan alkoholia (antabus vaikutus), mutta kyllä siitä varoitellaan sekä lääkärillä että apteekissa. Ja ohjeissa lukee. Muuten voit kyllä normiantibiootin kanssa yhden siiderin nauttia...
  5. I

    näköhäiriö jatkunut viikon

    Nyt äkkiä lääkärille! Voi olla vaikka tosi vakavaa, vaikka toivon tietysti että sulla olisi kaikki hyvin. :attn:
  6. I

    Ystävätär seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa!

    Yläasteella, eli tosi herkässä iässä...
  7. I

    Ystävätär seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa!

    Vaikeeta oli munkin ottaa kantaa. Ei ole eroamassa, miehellä on lapsikin.. Voi että kun harmittaa. Ystävätär vaan totesi, että hänen ikäisiään todella kiinnostavia miehiä ei vaan ole vapaana. Kaikki vapaat, joita hän on tapaillut, ovat kuulemma osoittautuneet oudoiksi.. :whistle:
  8. I

    lasten mekot hautajaisiin..

    Ei kai vainajan ikä asiaan vaikuta?
  9. I

    Ystävätär seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa!

    Kertoi sen minulle, ja olin kyllä pudota tuolilta. Mitä mieltä olette palstamammat? Onko teidän kaveripiirissä vastaavia tapauksia?
  10. I

    lasten mekot hautajaisiin..

    Pysyn silti kannassani. Ei valkoista mekkoa häihin muille kun morsiamelle, hautajaisiin ei punaista väriä.
  11. I

    Miehen haluttomuus tai vähäinen seksihalu

    Kyllä mua harmittaisi, jos mies kieltäytyisi. Onneksi ei sellaista ole sattunut. :laugh:
  12. I

    lasten mekot hautajaisiin..

    ei punaista...mun mielestäni ainakaan. Kyllä hautajaiset on surujuhla, ja kunnioitusta omaisia ja vainajaa kohtaan on asianomainen pukeutuminen. Häihin tai synttäreille toi olis tosi ok!
  13. I

    Onko kuinka yleistä, että hääkutsu esitetään vain ja ainoastaan yhdelle ihmiselle perheessä?

    Jokainen tietysti saa järjestää sellaiset häät kun haluaa, mutta omasta mielestäni lapset tuovat häihin juhlan tuntua prinsessamekkoineen ja pikkupukuineen. :)
  14. I

    Tuntuu pahalta, kun lapsi sanoo

    Älä turhaan pahastu. Lapsi elää niin hetkessä.
  15. I

    Onko kenenkään täällä olevan parisuhde tätä luokkaa???

    Isovanhemmille tai ystäville? Turha kyllä sitten asettaa mitään paineita, että kaiken pitäisi sujua täydellisesti. Usein tällaisissa tapauksissa eka loma "kahdestaan" saattaa sujua patoutuneiden riitojen purkauksena, kun lapset ei ole kuuntelemassa. Mutta se on usein tarpeellista, ennen kuin...
  16. I

    Joku varastanut kynntilälyhdyn meidän pihasta.. :/

    No voi hitsinpitsi!
  17. I

    Onko kenenkään täällä olevan parisuhde tätä luokkaa???

    Pitäisköhän teidän päästä kahdestaan risteilylle?
  18. I

    Onko ystävät koskaan ehdotellut?

    Oliks toi ystävä mies vai nainen?

Yhteistyössä