Ystävätär seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa!

kaisa
EN HYVÄKSYS JA SANOISIN SEN KYLLÄ! Niin onko mies eronnu, vai asuuko yhä naisensa kanssa? sit tietty jos ero meneillään ja asuu eri osoitteessa ni ok, mut muuten EI!!
 
Vaikeeta oli munkin ottaa kantaa. Ei ole eroamassa, miehellä on lapsikin..
Voi että kun harmittaa. Ystävätär vaan totesi, että hänen ikäisiään todella kiinnostavia miehiä ei vaan ole vapaana. Kaikki vapaat, joita hän on tapaillut, ovat kuulemma osoittautuneet oudoiksi.. :whistle:
 
Joo, yks tuttava bongailee ihan tahallaan aina varattuja ukkoja. Sinkkuihin ei koskis kuulema pitkällä tikullakkaan. Varottelin sitä että joku päivä se tilanteeseen havahtuva vaimo voi olla samaa sorttia mitä mie, ja turpiin tullee. Sitä päivää oottelen. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Löytyy todella läheltä eli minä itse. Aikoinaan seurustelin vuoden naimisissaolevan miehen kanssa.
Mun on pakko kysyä, että miten sä pystyit..? Eikö sua häirinny yhtään, että sillä miehellä on vaimo ja sillä on kuitenkin ollu seksiä myös sen kanssa? Tai mietitkö sitä vaimoa koskaan tai miltä itsestäsi tuntuisi vastaavassa tilanteessa? Tai miten ylipäätään pystyit olemaan tuollaisen miehen kanssa, joka pettää vaimoaan? Mun mielestä jo pelkästään se olis ällöttävää :D
 
Onhan näitä ollut kaveripiirissä. Ei haittaa mua, eikä kuulu mulle. Se vaan pistää vituttamaan jos sitten itketään kun se mies on kotona, ja harrastaa jopa seksiäkin vaimonsa kanssa ja tyttöystävä sitten kärvistelee mustasukkaisena.
 
Lex
Onko siinä seurustelussa tarkoitus jonakin päivänä voittaa koko ukko itselleen vai ainoastaan pitää rakastajana käden ulottuvilla?
Sitä en ymmärrä, että haikaillaan jostakin suuresta rakkaudesta ja perheidyllistä varatun kanssa; Jos sellaista olisi niin varmaankin erota voisi heti ja aloittaa seurustelun ihan puhtaalta pöydältä.

Seksisuhde taas on tavallaan ihan käytännöstä, joskin törkeää. Mutta siitä on ensisijaisesti vastuussa naimisissaoleva itse.
 
On ollut/on tapauksia lähipiirissä. Jotkut jutut ovat olleet kertaluonteisia, toiset jatkuvat salassa vuositolkulla ja jotkin tarinat päätyvät siihen että nämä salarakkaat sitten alkavat ihan oikaksi parikisi ja ottavat entisistään eron.
Ei ole mun asiani tuomita eikä oikeestaan ottaa edes mitään kantaa.
Jokainen pankoon ketä haluaa mun puolestani tai olkoon panematta.
 
hyi helv
Eipä olisi kaverini sen jälkeen. Sanoisin varmasti suorat sanat mitä ajattelen. Ei nuo kuitenkaan ole koskaan vain niiden väärin tekevien keskeisiä asioita, joten ei pidä vaieta. Ilmoittaisin sen naimisissaolevan puolisolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
En ymmärrä tuollaista touhua. Täytyy olla kyllä päässä jotain vikaa jos varatun kanssa suhteilee.
Kuitenkin aika monikin liitto on alkanut sillä että jompikumpi tai kumpikin on ensin pettänyt puolisoaan. Toiset pitempään ja toiset ehkä vain kerran.
On se kyseenalaista moraalin kannalta mutta en mä usko että ne ihmiset kaikki mitään päävikaisia ovat kuitenkaan.
 

Yhteistyössä