lasten mekot hautajaisiin..

  • Viestiketjun aloittaja anne
  • Ensimmäinen viesti
anne
voisiko tämmöset mekot laittaa mun vanhemman sukulais miehen hautajaisiin?
jos laittas vauvalle ja isolle siskolle alle mustat pitkähiaiset puserot ja vyötärölle mustan silkkinauhan?
 
äitix4
voi laittaa. laita mustat sukkahousust myös.
musta neuletakki vaikka viel.
tuo msuta vyönauha on hyvä.
jos hiuksia kiinni niin nekin mustaksi.
minusta riittää hyvin sitten.

muista ettei koruaj sitten hautajaisiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:
voi laittaa. laita mustat sukkahousust myös.
musta neuletakki vaikka viel.
tuo msuta vyönauha on hyvä.
jos hiuksia kiinni niin nekin mustaksi.
minusta riittää hyvin sitten.

muista ettei koruaj sitten hautajaisiin.
kiitos muistutuksesta..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:
ei punaista...mun mielestäni ainakaan.
Kyllä hautajaiset on surujuhla, ja kunnioitusta omaisia ja vainajaa kohtaan on asianomainen pukeutuminen. Häihin tai synttäreille toi olis tosi ok!
itseasiassa.. vainaja on melkein 90v ja hänellä ei ole omia lapsia, eikä elossa olevia sisaruksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja irvikissa:
ei punaista...mun mielestäni ainakaan.
Kyllä hautajaiset on surujuhla, ja kunnioitusta omaisia ja vainajaa kohtaan on asianomainen pukeutuminen. Häihin tai synttäreille toi olis tosi ok!
Joo-o, mut lapsista on kyse. Lasten vaatetuksen kaikki ymmärtää, ettei ihan joka mutkassa voi ostaa uusia vaatteita juhliin. Siistit, puhtaat ja hillityt vaatteet, se riittää lapsille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
meillä oli vauvalla alla valkoinen ph body, valkoiset sukkahoust, musta samettimekko ja valkoinen bolero
mä taas en osaa ajatella et laittasin lapsille mustaa muuten ku sillon jos olis omasta perheenjäsenestä kyse
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos vaan keksisit jotain muuta kuin punaista, se ei mielestäni sovi hautajaisiin lainkaan. Mutta totta sekin, että tärkeintä on siistit vaatteet.
enköhän mä keksi :D mut tuntuu vain taas hurjalta lähtä ostaan juhlamekkoja
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos vaan keksisit jotain muuta kuin punaista, se ei mielestäni sovi hautajaisiin lainkaan. Mutta totta sekin, että tärkeintä on siistit vaatteet.
Pakko tunkee vielä tähän kommentoimaan, että kaikki katsois kyllä kieroon, jos joku AIKUINEN saapuis sinne punasessa mekossa /asussa, mutta kun kyse on lapsista, niin kukaan ei taatusti ajattele siitä yhtään mitään.
 
ap
minusta taas tuo viinin punainen on enempi ok, väri mitä esim. lime vihreä tai kesäinen kukkamekko (siis tähän aikaan vuodesta). Ja vaaleaa tuolle rymyeetulle ei voi laittaa päälle
 
vieras
Vaatettahan voi kysyä toki myös lainaksi jos ystäväperheissä sattuisi olemaan samankokoisia lapsia tai pieneksi jääneitä vaatteita.

Meillä oli pojalla lainassa liivit, tytölle ostin harmaan hameen ja valkoinen paita olikin kaapissa.
 

Yhteistyössä