Ystävätär seurustelee naimisissa olevan miehen kanssa!

Enpä taida viitsiä. Pahaa mieltä siitä vain seurais. En oo muutenkaan koskaan ollut mikään käryttäjätyyppi. Mut yritän puhua ystävättärelleni järkeä seuraavaksi kún nähdään.
Olipa mukava huomata, että täällä palstalla on paljon ihmisiä, joiden moraalikäsitys ja empatiakyky ovat kohdallaan! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
On ollut/on tapauksia lähipiirissä. Jotkut jutut ovat olleet kertaluonteisia, toiset jatkuvat salassa vuositolkulla ja jotkin tarinat päätyvät siihen että nämä salarakkaat sitten alkavat ihan oikaksi parikisi ja ottavat entisistään eron.
Ei ole mun asiani tuomita eikä oikeestaan ottaa edes mitään kantaa.
Jokainen pankoon ketä haluaa mun puolestani tai olkoon panematta.
Tää kuulostaa ihan joltain pienen piirin pyörimiseltä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalmukki:
On ollut/on tapauksia lähipiirissä. Jotkut jutut ovat olleet kertaluonteisia, toiset jatkuvat salassa vuositolkulla ja jotkin tarinat päätyvät siihen että nämä salarakkaat sitten alkavat ihan oikaksi parikisi ja ottavat entisistään eron.
Ei ole mun asiani tuomita eikä oikeestaan ottaa edes mitään kantaa.
Jokainen pankoon ketä haluaa mun puolestani tai olkoon panematta.
Tää kuulostaa ihan joltain pienen piirin pyörimiseltä :D
Tuppukylässä tapahtuu :D
 
moraaliton
Ei millään pahalla. Mutta en ymmärrä tuota: "etkö ajatettele vaimoa?" miksi sitä tuntematonta ihmistä pitäisi ajatella? kun ihastuu ei siinä joskus järki päässä pakota. Hyväksyn tuommoiset suhteet niin kauan kun ei kiinni jää ja niin kauan kun rakastajatar ei ala vaatimaan mitään muuta kun sitä mitä saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No on ollut kaveripiirissä. En hyväksy tietenkään, ja ystävän vuoksi olin tosi huolissani, koska tiesin että satuttaa itsensä siinä touhussa.
Minä olen kanssa ystävän puolesta huolissaan, on tosissaan tämän varatun miehen kans jolla on lapsi ja vaimo :(
Mies just puhunu että"kun ei seksi suju,eikä he ole pariin vuoteen ollu sängyssä, mutta ei viitsi jättää vaimoa VIELÄ kun on niin herkkä" :headwall: :headwall:
Tapailevat miehen"työmatkoilla".
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja moraaliton:
Ei millään pahalla. Mutta en ymmärrä tuota: "etkö ajatettele vaimoa?" miksi sitä tuntematonta ihmistä pitäisi ajatella? kun ihastuu ei siinä joskus järki päässä pakota. Hyväksyn tuommoiset suhteet niin kauan kun ei kiinni jää ja niin kauan kun rakastajatar ei ala vaatimaan mitään muuta kun sitä mitä saa.

Ehkä tämä maailma voisi olla parempi paikka, jos ihmiset miettisivät vähän enemmän toisiaan. Ja mikä takaa sen, että asiat varmasti pysyvät salaisuuksina? Tuollaiset pettämiskuviot ovat aina julmaa toisten tunteilla leikkimistä.
 
tyrmistynyt
Alkuperäinen kirjoittaja moraaliton:
Ei millään pahalla. Mutta en ymmärrä tuota: "etkö ajatettele vaimoa?" miksi sitä tuntematonta ihmistä pitäisi ajatella?

Et ole tosissasi? Ihan yleisten moraalisääntöjen ja empatian vuoksi vaikka niitä ei itse kykenisi tuntemaankaan. Mitä sanoisit siitä, että joku satuttaisi sua tieten tahtoen? Tuskin toteaisit yhtä tyneesti, että mitäs tuosta, se ei voinut tunteilleen mitään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Mies just puhunu että"kun ei seksi suju,eikä he ole pariin vuoteen ollu sängyssä, mutta ei viitsi jättää vaimoa VIELÄ kun on niin herkkä" :headwall: :headwall:
Kyllä minä kehottaisin ystävää suhtautumaan hyvin kriittisesti siihen, mitä mies esim. avioliitostaan kertoo. Jos mies kusettaa vaimoaan, miksi hän olisi kakkoselle yhtään rehellisempi?
 

Yhteistyössä