Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Meille syntyi ihana tyttö (50 cm ja 3,1kg) viime torstaina 25.11 (39+6) vuorokauden kestäneen synnytyksen jälkeen kiireellisellä sektiolla. Tyttö on voinut hyvin alusta lähtien, äidin toipuminen rankasta synnytyksestä on ollut sen sijaan hitaampaa. Keskiviikkona meni aamulla verinen...
  2. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnittelut uusille vauvaantuneille! Täällä alkaa jo odottelu tuskastuttamaan. Viimeisiä pikkuvaatteita pistin just pyörimään pesukoneeseen, joten kaikki alkais olemaan valmista. Tänään pitäis DHL:n mukaan saapua viime viikolla netistä tilattu Doomoo-imetystyynykin =) vauva vain puuttuu...
  3. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Kultapossu, nyt on ollu viime päivät 145/95-99. Tähän saakka mulla on ollu tosi matalat paineet. Nyt on sit parin viikon ajan noussu lukemat, ja sen takia jouduin osastolle seurantaan. Pääsin onneks vielä takas kotiin, kun lupasin ottaa rauhassa ja levätä. Jos nousee vielä kotimittauksissa, niin...
  4. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taas uusille vauvautuneille! Täällä paineongelmat vain jatkuu. Jouduin jo yöksi tarkkailuun sairaalaan. On se jännä miten sairaalassa sitä alkaa jopa tuntea itsensä sairaaksi vaikka kotona ei tunnu yhtään. Kävi ihan sääliksi niitä, jotka joutuvat olemaan osastolla pidempiä aikoja...
  5. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnittelut kaikille vauvansa saaneille! Jännitys alkaa nousemaan, kun lueskelee teidän synnytyskertomuksia! Baby10, täällä on myös ongelmia paineiden kanssa. Koko raskauden ajan tähän asti mulla on ollu 105/60 kunnes viime viikolla paineet pompsahti sinne yli 140/93 toistuvasti ja protskut...
  6. L

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Siilinlapsi, meillä taitaa olla samassa paikassa maanantaina ultrat. Mulla on vaan heti klo 8. Ei millään malttais odottaa... Tänään oli sitten vihdoinkin se kauan kaivattu neuvolakäynti. Mainitsin kyllä asiasta neuvolan tädille, että vähän on harmittanut tämä 2,5 kk tauko näissä...
  7. L

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Tännehän on tullut viikonlopun aikana sivuja :laugh: On kivaa lukea hyvistä uutisista, joita olette saaneet! :flower: Täällä ei meinaa maha kasvaa... alkaa kohta jo huolestuttamaan. Onneksi on keskiviikkona neuvola, niin voin kysellä asiasta tarkemmin. Siis eka neuvola 2,5 kuukauteen...
  8. L

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Pitkästä aikaa tulin kirjoittelemaan. Kun pahaolo on nyt hellittänyt ja liikkeet ei vielä tunnu, niin tässä meinaa välillä unohtaa koko raskauden. Meillä on taloprojektin aktiivinen vaihe aluillaan, joten ei tässä oikein muuta kuin taloa ehdi stressaamaankaan. Minä olen saksankielentaitoisena...
  9. L

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Hugsylle :hug: Liirah, meillä ainakin jaettiin neuvolassa lista ruuista mitä ei saa syödä. Lisäksi ne löytyy netistä esim. http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;11404;10024;10156;10165;10170;10190 (öö, en tiedä toimiiko linkki :( mutta googlettamalla löytyy vaikka mitä...)...
  10. L

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Puhnalle tiedän sun tuskan np-ultraan tai lähinnä ajanvaraukseen liittyen. Täällä on ollu ihan sama tilanne. Joka päivä oon odottanu malttamattomana, että milloin se kutsu tulee. Neuvolakäynnistäkin on jo reilut 3 viikkoa. Juuri äsken sain sitten puhelun ja ultra-aika järjestyikin jo nyt...
  11. L

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Pitääpäs kokeilla mansikka-raparperia...Oon ihan koukussa karpalon ja mustikan makuisiin kivennäisvesiin :D Siilinlapsi kyseli isyyslomista. Meillä on ollut alustavasti puhetta, että olisin kotona ekat 7 kk ja sitten mies jatkaa varmaan ainakin reilut puolisen vuotta kotona.
  12. L

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Kultapossu, mulla on noussu paino 2,5 kg lähtöpainosta. Ei ne neuvolassa sanonu mulle siitä mitään. Mies nyt enemmänkin kuittailee :laugh: On vaan ollu pakko mussuttaa ruokaa säännöllisesti, kun on ollu niin huono olo muuten. Alkuun tuli syötyä mitä tahansa käteen osuvaa, mutta nyt oon yritäny...
  13. L

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Ihastuttava kuva piprane ema:heart: Naistenklinikalla np-ultrassa käyneet, milloin olette saaneet kutsun ultraan? Täällä on yksi malttamaton ultran odottaja... Nettisivuista tulee mieleen seuraavat: http://www.kidin.fi/ http://www.ticket2heaven.dk/uk/outlet.html Lumia + Toukka 10+3
  14. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Eli siis eka käynti oli rv 7 ja seuraavakäynti on vasta rv 18.... ja neuvolalääkäristä ei ole mainittu sanaakaan :(
  15. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Hassua miten eri lailla nämä neuvolakäynnit menevät. Itse asun Helsingissä ja eka neuvola oli 14.4 ja seuraava käynti on vasta 30.6 eli siiinä on 2,5 kuukautta välissä. Lumia82 + Toukka 9+5
  16. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    En olisi ikinä kuvitellut, että huolestun näin hurjasti, kun pahaolo yhtäkkiä hiipuu. Täällä on ollut etovaa oloa rv 6 lähtien ja pönttöä on tullut halailtua joka päivä. Ainoa asia joka on helpottanut ällöttävää oloa on ollut suolainen syöminen. Nyt sitten on ollut yhtäkkiä kaksi päivää ilman...
  17. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Voimia Olttermannille :hug: Minulla oli joitakin vuosia sitten ihan samanlainen kokemus kuin Oltermannilla, ja tämä saikin muistot pintaan. Emme ole edes halunneet yrittää uudelleen ennen kuin nyt vuosien päästä. Ja nyt sitten pelko uudesta keskenmenosta on koko ajan takaraivossa....
  18. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    AaVee, mulla on sama salmiakkimenetelmä... Yöpöydällä on pussi turkinpippureita. Kun silmät aukee aamulla, niin turkinpippuri vain suuhun. Se auttaa kummasti etovaan oloon! Minulla on vielä vähän varuillaan oleva olo aikasemmasta km:stä johtuen. Eli ihan vielä ei uskalla ajatella raskautta...
  19. L

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Pohdin täällä, että uskaltaako sitä vielä liittyä mukaan tänne.. plussattu on siis viime lauantaina. Ikää on 27 v ja esikoista tässä odotellaan, kunhan vaan kaikki menisi hyvin. LA olisi laskureiden mukaan 26.11. ja sairaala on varmaan NKL. Lumia82 + toukka 4+4

Yhteistyössä