MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Voi että, Oltermanni . Iso lohtu :hug: Voimia edessä oleviin päiviin! :heart:


Muoks. Jenspalle, pikaista parenemista! Ei ole suakaan helpolla päästetty. Toivottavasti kaikki on ultrassa maanantaina enemmän kuin hyvin.
 
Oltermanni :hug: :'( Paljon voimia sinulle perjantaihin!

Eka neuvola takana ja tulihan siellä tunti turistua. La siirtyi päivällä eteenpäin eli 17.11. Antaa nyt kuitenkin olla tuolla listassa se, mikä on. Hemppa oli 140 eli mulle ihan normaali. Sokerirasitustesti on edessä jossain vaiheessa, voi yökötys sentään :x Mulla kun on pikkusen ylipainoa, niin siinä rangaistus sitten :D Ultriin tulee kutsu postitse kotiin, niitä kun ei tuonne Kättärille itse voi varata. Siinäpä ne tärkeimmät tuolta käynniltä. Seuraavan kerran onkin sitten neuvola vasta toukokuun lopulla :eek: Ei ne turhan usein ainakaan uudelleensynnyttäjiä siellä ravauta.

Kirjoitinkos mä eilen mitään... :saint: Kivaa, kun ei muista. No, olen siis pari viikkoa saikulla nyt oksentelun takia. Eilen ottivat myös verikokeet katsoakseen kuivumisen tason, mutta ei onneksi tarvinnut tippaan lähteä. Suolat (vai mitkä ) oli aika alakanttiin, mutta lääkärin mielestä ei tarvetta nesteytykseen ole.

aletheia 7+6 (8+0)
 
Tirlittan1968
Voimia kaikille joille tullut ei toivottuja uutisia :hug: , kovin paljon tuntuu menevän kesken näillä viikoilla.
Minulla oli eilen kanssa ensimmäinen neuvola. Neuvolatäti oli sama joka oli esikoisen odotuksessa 18v sitten. Oli mukava turista menneistä. Minulla on np-ultra loppukuusta enkä aio sitä ennen mennä yksityiselle. Neuvolatäti sanoi että eiköhän siellä ole kaikki kunnossa kun oireitakin on eikä vuotoa ole ollut. Onko kenelläkään muulla jatkuvasti kylmä? Olen siis edelleen aivan umpijäässä. Eilen nukkumaan mennessä oli kahdet trikoot, 3 paitaa ja 3 peittoa kun oli niin kylmä. Jossainvaiheessa yöllä oli sitten tullut kuuma.
Muuten oireina tissien kylmä arkuus ja kuvotus.
Tirlittan68 8+3
 
liirah ja oltermanni :hug: niin surullista :(

Onnittelut hyviä uutisia ultrasta saaneille.

Itsellä ihmeellistä paineen tunnetta alakerrassa aina välillä ja valkovuoto on lisääntyny hurjasti.. liekö jotain tulehdusta yrittää..toivottavasti ei..

Jos huomena muistas np ultraa varailla ku poksuu rv9. Tiedä kuin ruuhkaa siellä sattuu olemaan =)

Tytön synttärit ja häähömpötykset onneks vie edelleen ajatuksia muualle ja aika menee siivillä. Äitinikin muuttaa kanssamme samalle paikkakunnalle ja touhua riittää siinäkin =) Väsyttää ja etoo edelleen, mutta nyt sinnillä koittanu vähän jotain tehdä.

piprane ema ja kauan kaivattu 8+6
 
valtavasti voimia sinulle oltermanni! :hug: toi on sitten raakaa luopumista :( noi synnytyskivut ei tosiaan kuulosta edes oikeutetulta kun tarpeeks tuskaa jo menetyksestä.

just tollaseen tilanteeseen mäkin olen valmistautunut psyykkisesti, mut fyysisesti en todellakaan ois valmis mihkään karseisiin kipuihin :(
no aprikoidessani jatkuuko tää vai meneekö kesken vai onko tuulimuna tms..niin mun mies oli soittanu hemoon ja varannut yksityisen ultran ensiviikon tiistaille, todella suloista kannustusta hänen puoleltaan :heart: no mä lupasin mennä sinne joten jos kaikki jatkuu ensiviikkoon ni nähään sit mitä siel on tai ei oo =)
sit noist eroottisist unista: mä nään niitä kans nyt jokja yö ja oon heräänny melkeen joka yö viimisen parin viikon aikana valtavaan orgasmiin silleen et oon ollu tosi hengästynykkin kun herään :D tosi outoo saada unissaan orkkuja. enkä aina nää ees omasta ukosta unta vaan ihan ihmeellisesti tutuista ja tuntemattomista :D siistit hormoonit, suututtaa vaan se heräily kun vähintään kaks kertaa joutuu yössä nousta vessaan joskus jopa neljä, eikä se päiväl helpota yhtään sillä tänäänkin oon käyny pissalla about 15 kertaa :ashamed: käytteks te muut yhtä tiuhaan? hipsu86 rv 9+5
 
Mä sain tänään tilaamani kotidobblerin, ja ai että kun on ihanaa kuulla niitä sydänääniä kotona :heart:
En todennäköisesti muutoin ois tilannutkaan, mutta kun olen yksi täysin oireettomista ja siitä syystä epäuskoinen. Ensi keskiviikkona ois np-ultrakin =)
 
Heippa kaikille!

Suuren suuri :hug: kaikille sitä tarvitseville, etenkin Oltermanni :'( ... Halusin tulla teitä moikkaamaan ja kertoa että täällä on päästy pahimman yli. Elämäni hirvein pääsiäinen takana, mutta nyt alkaa pikku hiljaa helpottamaan. Nyt on ajatukset hieman sekaisin, ei oikein tiedetä että jatkaako yritystä vai pitää hieman taukoa, esim.kesän yli. Pientä omaa nyyttiä halutaan niin kovasti, mutta ehkä pieni tauko tekisi hyvää. Ja onhan tässä 1½ vuotta jo mennytkin, mikäs kiire enää siis on . ;)

Mukavaa kevään ja masun kasvun odotusta kaikille, ja toivon sydämeni pohjasta että huonot uutiset loppuvat ja ettei kenenkään tarvitsisi kokea sitä mitä minä ja liian moni muu on kokenut.

Wippii kiittää ja kuittaa :wave:

HUGS :heart:
 
Voi itku Oltermanni ja Wippii :hug: :hug: Toivotaan uutta raskautumista pian ja paljon tarrasukkia matkaan!

Jenspalle pikaista paranemista!

Tirlittan täällä yksi vilukissa :wave:

Joku ( anteeksi en muista nimimerkkiä... ) kyseli työsopimuksen allekirjoituksesta, ihan varmana laitat nimesi paperiin ja kerrot sitten joskus raskaudestasi :)

Mikä erotiikka?? Täällä on ainakin ihan kuollutta sillä saralla! On ollut joka raskaudessa ja samoin imetysaikana pakkopullaa... olenkohan ainut?

Minä olen nyt sinnitellyt töissä kaksi päivää ja ihan rikki olen. Ihan tajuton väsy ja oksukin lentää töissä. Kauaa ei voi oikein salailla... jos huomenna yhtä kurjaolo jään himaan.
Neuvolassa kävin eikä siellä mitään ihmeellistä, veri ok, paino ok ;)

np ultra pitäs varata huomenna ja ens viikolla käydä antamassa verinäyte sekä pissanäytteet, täällä ne annetaan ekaksi labraan?? Kumma käytäntö... Sitten ne np ultrassa laskee jotain ihme lukuja mun verestä ja vertaa sitä np tulokseen? Ihan ihme toimintaa...

Kaikille ilmoisia ultrakuulumisia saaneille onnittelut! Ja peukutukset kaikille joilla ultra vielä edessä!

Op ja Voitto 8+2 vai 3 en enään pysy laskuissa mukana...
 
Voih Oltermanni Jaksamista sinulle :hug: Voi itkut mitä uutisia :( Tsemppiä ja jaksamista tulevaan tyhjennykseen.

Minulla sen sijaan olisi hyviä uutisia. Tulin just sieltä ultrasta ja näkyihän siellä pieni vauvan alku ja sykekin. Vastasi viikkoja vaikka ihan pikkuruinenhan se vielä oli 3,3mm. Nyt tämäkin hermoheikko lupaa murehtimisen sijaan nauttia raskaudesta ja siitä että oireita ei kovin paljoa ole.

Nyt kiiruusti laittamaan jotain syötävää.. nälkähän tässä ehti jo tulla.

T. Juli ja Nupsukka rv 6+3
 
Oltermannille voimia! :hug: Toivottavasti nämä ikävät uutiset jo päättyisivät!

Tereselle sanoisin, että ei ole väärin olla kertomatta raskaudesta. Laki ei siihen velvoita, eli sinulla on oikeus olla kertomatta asiasta työnantajalle.

Erotiikka ei täälläkään kuki. Ei kiinnosta pätkääkään. Oikeastaan tuntuu koko mies ihan luotaantyöntävältä :eek: Mies tietää, että nyt ei mua vaan kiinnosta yhtään ja on onneksi itsekin niin väsynyt iltaisin, että ei ole "pakko" muhinoida. :D

(.) möhömaha on pömpähtänyt esiin. Lounaan jälkeen alkaa kamala möhötys, joka laskee vasta aamulla. Kai tuolla masussa joku siis kasvaa

T:Katti 9+2 :heart:
 
isot halit Oltermannille ja muillekin jotka on joutunu kovia kokemaan viime aikoina. Onneksi täällä on sentään joitakin hyviä ultrakuulumisiakin saatu.

on: huomenna se on vihdoin ja viimein tosipaikka meilläkin edessä. Aamulla on ultra jossa selviää kasvaako siellä kohdussa vauva vai ei. Nyt jo alkaa jännittää.. Oireet on edelleen melko minimaaliset. Mutta oon niin iloinen että tää kuuden viikon piinaaminen tulee vihdoin päätökseen ja toivon että pääsen nauttimaan raskaudesta täysillä! Tulee olemaan todella tiukka paikka jos ei sieltä mitään löydy. Mies on onneksi pysytellyt positiivisena ja uskoo siihen että kyllä siellä vauva on :)

Pitäkää peukkuja!
 
shihtzu Mulla myös pahoinvointi kertoo et kyllä siellä jotain on. Ilman pahoinvointia ja tätä kamalaa väsymystä en olis yhtään näin luottavainen kun ei mitään "tietoa" ole..

Oltermanni Pahoitteluni :hug:

Erotiikasta tai lähinnä eroottisista unista tuli mieleen.. Mä näen niitä usein nyt raskauden aikana, mutta niissä unissa tulee aina jokin este orgasmin saamiselle. Ja sekös sitten kiukuttaa mua välillä :D
 
Voimia Olttermannille :hug:

Minulla oli joitakin vuosia sitten ihan samanlainen kokemus kuin Oltermannilla, ja tämä saikin muistot pintaan. Emme ole edes halunneet yrittää uudelleen ennen kuin nyt vuosien päästä. Ja nyt sitten pelko uudesta keskenmenosta on koko ajan takaraivossa....



 
Wippii, tervetuloa uudelleen tälle puolelle kun tunnet olevasi siihen henkisesti valmis! :heart:

Juliaana, ihanaa että oli noin mukavia uutisia. Nyt voit sinäkin lakata murehtimasta. Onnea! :heart:

Täällä olo jatkuu samanlaisena. Välillä on JOPA tuntunut vähän "pala kurkussa"-oloa, muttei sen pahempaa. Kylmä raikas vesi auttaa siihen. Muutenkin kaikki raikas maistuu, kuten hedelmät, kylmä tuoremehu ja mehujää. Onneksi tämä on satunnaista ja nopeasti ohimenevää, joten suurimmaksi oireeksi jää väsymys. Tuntuu, että tällä viikolla se on vasta kunnolla alkanut ja on saanut päiväuniakin ottaa.

Hyviä vointeja kaikille ja onnea ultraan menijöille!

Katja-75, rv 7+4 tai rv 7+6 (ultran mukaan)

 
Oltermanille suuren suuri :hug: Ei ole sanoja muuhun :/

Huh huh, onko muilla vatsa jo turvonnut?? Mulla on :ashamed: ihan kuin olisin 5. kuulla raskaana :snotty:

Nyt tökkii kahvi ja aamuisin muutenkin on aikasta vaikeaa saada mitään alas. Ei varsinaisesti oksetakkaan,mutta sellanen olo kun jotain syön,että ei mun teekkään tätä mieli. Mutta eihän tämä nyt ole mitään verrattuna niihin jotka yrjöö 24/7 :ashamed:

Minä aion käydä neuvolassa varhaisultrassa =) Niin tein edelliselläkin kerralla ja jotenkin se on itselle sellainen todiste,että tuolla mahassa tosiaan on joku. Ja eihän tässä nyt montaa aikaa ole kun saa tilailla np-ultraa. Kuinka moni aikoo käydä verikokeessa? Minä aion.

LilliM rv 7?
 
Voimia ja :hug: ikäviä kohdanneille :'(

seksistä Mulle maistuis :p vaikka joka päivä ja yö :D Mies hiukan mietti et mites ku on vauva masussa niin voiko silloin?Tai jos sattuu jotain sille vauvalle. Mä sitten kysyin ihan neuvolan tädiltä et tuo mies ei turhia hermoile.Ja lupa saatiin petipuuhiin ;) Mut ei meillä siltikään vilkasta ole tuolla saralla :kieh:

Mulla on huomenna sokerirasitus |O :$ Kauheaa.Mä en saa syödä koko iltana mitään enkä aamullakaan.Ja mä olen kans sellainen et on tunninki syömättä niin alkaa huono-olo :/
Onneksi mies tulee henkiseksi tueksi ja kuskiksi mukaan.Pitää aamulla jaksaa viedä lapset hoitoon ja sieltä sitten vielä lääkäriin.Ja mua hirvittää miten mä jaksan...Eväät ajattelin ainakin ottaa mukaan niin saa heti jotain syötävää ku testi on ohi.Ja sitte mietin et otanko läpprin ja katsottais jotain elokuvaa...tai sitte pelikortit ja vaikka lehtii (joissa kuulemma pitää olla sanaristikoita)Ehkä mä kuitenkin siitä selviän :|

Meille tuli muuten ultra-ajat.Tuo np on 19.4 ja se rakenne on joskus kesäkuussa :D Eli alle kaksi viikkoo ja me päästään kurkkaamaan mun vatsaan.Jos siellä on silloin kaikki kunnossa niin mä yritän alkaa nauttimaan raskaudesta.Nyt vielä on niin epävarma ja pelokas olo.Vaikka toisaalta tuntuu et kaikki on ihan niin kuin pitää olla.


Hei, kukas puhu siitä 4-d(?) ultrasta femedassa.Tiedätkö paljon se siellä maksaa? Ja millä viikoilla sinne kannattaisi mennä?Mä niin haluisin sinne mut hinta vaan vähän hirvittää.Onks se kuin kallis...

Sintsu ja unelma 10 *poks*
 
Iltojen iltaa vaan kaikille :wave:
Täällä hyvä fiilis, vatta on ollu ok kunnossa ekaa kertaa sitten lauantain! Kävin vähän törsäämässä Luhta outletissa (aukee virallisesti huomenna sinne Manhattanin liikekeskukseen ja on siellä loppuviikon). Mukaan tarttui pojalle ens talveksi icepeakin haalarit, mulle ja miehelle kengät ja sit vielä yks sadehattu pojalle.
Sitten näin myös tämän eilen plussanneen siskoni, meillä on lasketuissa ajoissa 7 päivää eroa, mahtavaa! :D
Meillä erotiikkapuolikin toimii, joten nyt voisin melkeen väittää et kaikki on kohdallaan, jihuuu! ;)
 
oltermanni :hug: :'( voimia voimia!

4-d ultrasta... femedan yms hinnoista ei hajua, mutta mehiläisessä salossa mun varhaisultran tehnyt lääkäri tekee omalla vastaanotolla tai jossain vo:lla kaarinassa 4d:tä ja se maksaa koko homma 150e, sis . kuulemma dvd:nkin ja kaiken. kuullostaa mielestäni kohtuulliselta ja onkin sitä kuulemma. jos menis tkuun johonkin niin maksais paljon enemmän. mut tää oli yks hinta arvio :D
 
Huomenta kaikille :)
Taas täällä näköjään tullut huonoja uutisia :( Ja isot halit ja jaksamiset teille :hug: :'(

Mua väsyttää ihan älyttömästi ja yritän väkisin tunkee leipää suuhun, yhhhyh. Töihin pitää tunnin päästä.
Kävin eilen neuvolassa :) oli ihan mukavaa, mutta painoindeksi oli 27 (huhhuh, oon vähän lihonu viime aikoina. Tosin olin edellisenä iltana herkutellutkin :D ) ja hemoglobiini 107. Tästä tää mun väsymys ja pyörrytys siis vissiin johtuu. Sain sitten rautatabletteja.
Huomenna pitäs soittaa äitiyspolille ja varata aika ultraan :)
Ja musta tuntuu että nukahan tähän just. Oikeen itkettää ku haluisin nukkumaan. Oispa jo perjantai-ilta ja sais hypätä sänkyyn ja nukkuu vaikka koko seuraavan päivän....!!

Muoks: niin joo ja neuvolassa laskettiin sit näköjään vähän eri tavalla tää systeemi, eli laskettu aika ois 18.11

Nyt siis sitten rv 8+0 :)
 
Oltermannille vielä kerran :'( :hug:

Ja hyviä uutisia ultrassa saaneille :heart:

Täältä löytyy myös yksi, joka näkee Chillinsä vasta np-ultrassa, ihan kiva että pidin pääni enkä mennyt v.ultraan, enkä myöskään mene 4d:n, jos rakenneultrassa ei selviä sukupuoli, niin sitten jännitetään loppuun asti =)

Te joilla ennestään lapsia, niin laitetaas huvikseen syntymämitat heistä ja synnytyksen kestot, pientä galluppia pukkaa :attn:

Mulla:

Esikoinen 41+3 käynnistettynä syn 16h mitat: 3,2kg ja 50cm

Toinen 36+6 spontaanisti vesien menolla syn 3h 2,6kg ja 47cm

Mulla ainakin oli NIIN erilaiset synnytykset kuin olla ja voi, ei muuten mutta kestoissa hieman eroa :D
Toisen synnytyksen jälkeen mulle jäikin sellainen fiilis päälle, että täähän on kivaa.
Toivottavasti seuraavakin synnytys sujuu hyvin, jos sinne asti päästään :)

Päivittelin myös listan ja nyt muitin laittaa Nallu sun tyttöolon listalle ;)
Korjatkaa jos jäi jotain välistä.

BV ja Chilli 10+4
 

Yhteistyössä