Hakutulokset

  1. T

    Kuulostaako teistä tekosyyltä?

    no jos hän ei saakaan lapsenlikkaa niin kauaksi aikaa....
  2. T

    Kotihoidon tuki

    öh, miksi minä saan sitten yli3v sisaruksesta peräti n.116e`?
  3. T

    Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

    kuin myös :D
  4. T

    Ruskea lima rv 38+

    ekan kanssa mulla tuli limatulppa, eikä se ollut klimppistä, vaan limaa. soitin yöpäivystykseen ja käskivät sinne heti. muutaman tunnin päästä alkoi sitten supistelut. kakkosen kanssa sisätutkimus oli aamulla ja yöllä tuli ruskeaa vuotoa, soitin päivystykseen ja sanoivat ettei mitään hätää...
  5. T

    Hävettääkö teitä jokin asia synnytyksessänne?

    :D no kivuissaan kaikki sekoilevat ;) hehee, itse muistan montakin juttua mikä on saanut näin jälkeenpäin nauramaan. ykkösen synnytyksessä huusin tietty täyttä kurkkua kaikille huoneessa olijoille (meillä oli mukana 2kätilöä, 2hoitajaa sekä lastenlääkäri) varsinkin lääkäri sai kaiken...
  6. T

    menkoista tyhmä kysymys

    :wave: täällä sama homma! "lirahtaa" housuun sitten kun nousee ylös :/ kai se ihan normaalia on mutta ei kivaa!!
  7. T

    Saako teidän 3v:t karkkia?

    just tuo tuossa syö lakuja :D ja kinderii
  8. T

    Miten sanotaan englanniksi?

    :D tää oli kyllä aamuni pelastus!!!
  9. T

    Lapsella kuumetta 41 astetta eikä kuumelääke auta, joten mikä avuksi?

    korkeaHKO mitä vittua? no millon sun mielestä on sitten KORKEA? kyllä tuossa tilanteessa suihkuun aluksi ja sitten jos ei tepsi mikään niin soita päivystykseen =) kyllä se siitä
  10. T

    Päiväkotiin synttäriherkkuja - on mullakin ongelma :)

    juu ei geishaa kannata, pähkinä-allergia on YLEISTÄ! kai :D itselläni on :D hehehe niin kaikilla on myös muka..... =) vie keksiä ja niitä omareita
  11. T

    Mitä puette lapsille nyt 0-+4 asteessa päiväunille päälle?

    ohhoh! sielläpä ollaan kyllä todella viluisia =) meillä 3,5kk pody,housut,fleecepuku ja äp haalari plus villasukat töppöset ja hanskat (sekä tietty kypärähattu ja pipo) niin ja ulkona -14 no tää onkin todella hikistä sorttia oleva :D esikoisella oli vähän enemmän kyllä vaatetta, mutta...
  12. T

    MUKAAN huonepeliin

    entä misä se viiminen mitali on? onko se siellä poksissa? missä siihen avain?
  13. T

    Huone -peliin apuja?

    :headwall: no niin tietysti... :D hah
  14. T

    Huone -peliin apuja?

    mistä saa toisen patterin???
  15. T

    Suklaan raastaminen, teenkö jotain väärin?

    raasta veitsellä! kaikista helpointa, anna ensin olla pakkasessa =)
  16. T

    MITKÄ TUOTTEET TEITÄ NÄRÄSTI RASKAUSAIKANA?????

    ruisleipä,näkkäri ja hapankorppu!
  17. T

    lapsilisästä asiaa

    ei saa, se tasapainoittuu sitten 17vuoden päässä :D että saapii vielä siltä kuulta lapsilisän kun on syntynyt sitten 17vuoden päästä :D itsekin olin ihan että häh mutta näin se menee joten odottele ihan rauhassa vaan se 17vuotta =)
  18. T

    Mun on ihan pakko saada hehkuttaa!

    jei! :flower:
  19. T

    Pakkasraja sille, ettei lasten tarvitse mennä kouluun?

    niin joo ja meillä ainakin silloin jos kovalla pakkasella jotkut harvat viitsi vaivautua kouluun sai vapaapäivän (kun ne viitsimättömät olivat tunnilla) eikä opettajat niinkään siitä olleet pahoillaan

Yhteistyössä