Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja selvä pettäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä nyt sönkötät?? Miks kukaan laittas puolisolleen viestiä, juu, oon ihan just siellä uimahallissa :D
Mun mies laittaa useinkin viestiä missä menee. Ihan jo siksikin etten suotta koita soitella.
Meillä vaan on semmoinen tapa, ilmoitellaan puolin ja toisin missä mennään
Vaikka on just muutama min sitten lähtenyt kotoa :D
Ja tuskin tällainen mies löisi samantien luuria Kaunottarelle korvaan romanttisen viestin lähetettyään! Haloo! Ajatelkaa nyt vähän...
Niinpä :D
 
petetty
Alkuperäinen kirjoittaja valkoiset sukat:
Itsellä mustasukkainen mies, joka kyttää, vakoilee, tonkii taskuja, kuulustelee, kehittää mulle suhteita milloin kenenkin kanssa....en jaksa ottaa enää ollenkaan vakavasti hänen mustasukkaisuuttaan, koska ei ole mitään mistä olla mustasukkainen. Mutta eihän hänelle tämä merkitse mitään, aivan varmasti jossain on joku, kenen kanssa vehtaan....
joskus tekisi mieli vehdatakin, että olis KERRANKIN aihetta epäilyyn...
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').

Ap:lle sanoisin että katso vaan ne meilit jos uskot sieltä jotain löytäväsi. Voi kyllä olla että yhteydenpito on tapahtunut vain puhelimitse jos ovat vaikkapa baarissa tavanneet.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').
Sama juttu oli mulla edellisessä suhteessa.. Pettänythän se äijä oli koko meidän suhteen ajan :/
 
mä kyl uskon et tää on totta. Mulla kävi vähän samanlain nuorempana ku petin silloista poikaystävääni (törkeetä juu ja oon kyl ottanu opikseni) mut mulla meni niinpäin et poikaystävälle tarkotetun viestin laitoin sille kenen kans petin. Sinänsä ei mitään,jätkä ties et seurustelin,mut hävetti ihan helvetisti ja tuli silloin mieleen et kerta mä en enää tiedä kelle viestejä lähettelen,ni kiva ku ois toisinpäin menny.. Lopetin sit sen salasuhteeni siihen.
 
vieras
Kuinkahan kaukana se uimahalli on, että kauanko tässä joutuu odottamaan uutta juonen käännettä? Mä toivon ap:n vuoksi, että se kaunotar on hän, mutta vähän epäilen...
 
joko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta sinisilmäsyyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa??????
Aika paksua :D Uskositko sä oikeesti tuota ?? Varsinkin, ku perään lyöty hädissään luuri korvaan.
ÖÖ voihan olla että mies ei tiedä sen viestin tulleen väärään nroon?
Mitä sä nyt sönkötät?? Miks kukaan laittas puolisolleen viestiä, juu, oon ihan just siellä uimahallissa :D
Täh! Ai mihin väärään numeroon? Siis omalle puolisolle? Oliko se se vääränumero? Vai siis pitikö viestin mennä toiselle?
 
vieras
Uimahallille menohan on LOISTAVA alibi pettämiselle, ei puoliso ala ihmettelemään miksi tulet suihkunraikkaana kotiin, kun eihän sitä voi tula hikisenä, toiselle naiselle/miehelle haisevanakaan :)
 
Neele
Väliaika tietoa ,kävin uimahallin pihassa, sinne ei tästä ole kuin 1,5km.
Miehen autoa en löytänyt,kiersin takapihat ja viereisen urheilukentänkin parkit,ei löytynyt.Sisällä en käynyt.
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Lähen kohta viemään lasta äiteelleni hetkeksi hoitoon,tiedä millanen riita tästä vielä syttyy,tulen päivittämään taas jahka kerkeän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uimahallille menohan on LOISTAVA alibi pettämiselle, ei puoliso ala ihmettelemään miksi tulet suihkunraikkaana kotiin, kun eihän sitä voi tula hikisenä, toiselle naiselle/miehelle haisevanakaan :)
Pitää muistaa vaan huljutella vähän klooria samalla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uimahallille menohan on LOISTAVA alibi pettämiselle, ei puoliso ala ihmettelemään miksi tulet suihkunraikkaana kotiin, kun eihän sitä voi tula hikisenä, toiselle naiselle/miehelle haisevanakaan :)
Pitää muistaa vaan huljutella vähän klooria samalla :D
laimennetulla kloriitilla kun vähän huuhtasee samalla kun käu suihkussa niin täydestä menee :)

 
adv
Alkuperäinen kirjoittaja Juno:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin jo sen sähköposteja lukemassa! Voimia... ja älä usko selittelyjä...
No siis miten te luette niitä sähköposteja?? Ei mulla ainakaan oo muita salasanoja ku omani. Ja niitä mailiosotteitahan voi olla vaikka sata jos jonku kanssa haluu salassa viestitellä.
Meillä on ainakin miehen kanssa toistemme sähköpostin tunnukset tiedossa. Käyn välillä katsomassakin kun pojan yhden harrastuksen viestit tulee vaan miehen postiin. Enkä kyllä käy siellä tirkistelemässä, enkä lue tulleita postejakaan... Luottamusta löytyy puolin ja toisin... myös siihen että voimme surutta käydä toistemme meilejä lukemassa. Voidaan myös lukea toistemme tekstiviestejä. Meillä ei ole salaisuuksia joita pitäisi toiselta pimittää.
 
selvä pettäjä
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Väliaika tietoa ,kävin uimahallin pihassa, sinne ei tästä ole kuin 1,5km.
Miehen autoa en löytänyt,kiersin takapihat ja viereisen urheilukentänkin parkit,ei löytynyt.Sisällä en käynyt.
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Lähen kohta viemään lasta äiteelleni hetkeksi hoitoon,tiedä millanen riita tästä vielä syttyy,tulen päivittämään taas jahka kerkeän.
Voimia...!
 

Yhteistyössä