Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta sinisilmäsyyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa??????
Aika paksua :D Uskositko sä oikeesti tuota ?? Varsinkin, ku perään lyöty hädissään luuri korvaan.
ÖÖ voihan olla että mies ei tiedä sen viestin tulleen väärään nroon?
 
Kurjaa
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa?????? Jos siis sen viestin vielä yrittäis kääntää positiiviseksi.
Tätä mäkin mietin, mutta ilmoittaisko että on kohta uimahallissa...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta sinisilmäsyyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa??????
Aika paksua :D Uskositko sä oikeesti tuota ?? Varsinkin, ku perään lyöty hädissään luuri korvaan.
No riippuu miehestä! Jos heillä on tapana usein viestitellä ja kertoa joka käänne missä menevät niin miksi ei. Kateellisena oon kuullut joillakin olevan sellaista viestittelyä (ei meillä tosiaankaan että meidän tapauksessa en uskois koska ei muutenkaan turhia viestitellä tai soitella).
 
JONSERED Karhunkantaja
Siis miehen puhelimesta viesti ap:lle, eikä sen jälkeen vastannut, vaan löi luurin korvaan ja laittoi viestin?

Eikö kannattaisi kysyä mieheltä, kun tämä kotiutuu, että mikä on meininki?
 
Rouva
Nyt hengität syvään ja rauhoitut vähän. Sitten penkomaan ukon sähköpostit. Jos siellä on lisä todisteita (minä en kyllä enempää tarvitsisi tuon ekan viestin jälkeen), kylmän rauhallisesti ala pussittaan ukon rojut jätesäkkeihin ja vie pihalle. Kun mies tulee kotiin, pyydä avaimet pois.

Onko teillä lapsia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta sinisilmäsyyttä:
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa??????
Aika paksua :D Uskositko sä oikeesti tuota ?? Varsinkin, ku perään lyöty hädissään luuri korvaan.
ÖÖ voihan olla että mies ei tiedä sen viestin tulleen väärään nroon?
Mitä sä nyt sönkötät?? Miks kukaan laittas puolisolleen viestiä, juu, oon ihan just siellä uimahallissa :D
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Siis miehen puhelimesta viesti ap:lle, eikä sen jälkeen vastannut, vaan löi luurin korvaan ja laittoi viestin?

Eikö kannattaisi kysyä mieheltä, kun tämä kotiutuu, että mikä on meininki?
Peesi. En tajua tätä lynkkausmielialaa mikä täällä vallitsee ihan aina.
Ehkä niin monet on sitten tyytymättömiä omissa suhteissaan, että kun joku luulee saaneensa miehensä kiinni jostain luvattomasta, on kaikkien helppo syytää vihansa siihen mieheen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sä nyt sönkötät?? Miks kukaan laittas puolisolleen viestiä, juu, oon ihan just siellä uimahallissa :D
Mun mies laittaa useinkin viestiä missä menee. Ihan jo siksikin etten suotta koita soitella.
Meillä vaan on semmoinen tapa, ilmoitellaan puolin ja toisin missä mennään
 
*
No jos kerran menee sinne uimahallille asti ja kenties löytää miehensä auton sieltä, niin eikö esim. kahvion tai muun tilan ikkuinoista näe sinne altaille millainen Kaunotar tällä Kulkurilla on siellä uimaleikeissään mukana. Vois vaikka vilkutella ikkunasta heille ja asia ois aika lailla selvä silloin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyllä penkoisin ne sähköpostit ja laittaisin miehelle viestin että viivana kotiin selvittämään asioita. ja siis laittaisin sen viestin niin että siinä alussa se "hei kaunotar..." viestil, jotta miehele ei jää epäselväksi, että viesti tullut väärälle naiselle.
Mä en kyllä laittomuuksiin kannustais. Kirjesalaisuuden rikkomista ei oikeuta epäilty uskottomuus. Kun tulee kotiin, istutte alas juttelemaan, kyllä sä varmaan sen puheista äkkiä saat selville, mikä on homman nimi. Jollei suostu keskustelemaan, niin sinuna pistäisin homman poikki. Luottamus kun menee, sitä on todella vaikeeta ellei mahdotonta saada takaisin.

 

Yhteistyössä