Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Hohhoijaa. Minun intuitioni välittää kuvaa samasta provoilijasta hihittelemässä siellä näppiksen takana. Keksi välillä muulla kirjoitustyylillä tarinasi, vaikka ihan hyvinhän tällä/(kin) kertaa stoori upposi. :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uimahallille menohan on LOISTAVA alibi pettämiselle, ei puoliso ala ihmettelemään miksi tulet suihkunraikkaana kotiin, kun eihän sitä voi tula hikisenä, toiselle naiselle/miehelle haisevanakaan :)
Pitää muistaa vaan huljutella vähän klooria samalla :D
laimennetulla kloriitilla kun vähän huuhtasee samalla kun käu suihkussa niin täydestä menee :)
Sitähän mä just tarkotin :D
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').
Sama juttu oli mulla edellisessä suhteessa.. Pettänythän se äijä oli koko meidän suhteen ajan :/
Täsmälleen samanlainen kokemus on minullakin :(

 
joko
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Väliaika tietoa ,kävin uimahallin pihassa, sinne ei tästä ole kuin 1,5km.
Miehen autoa en löytänyt,kiersin takapihat ja viereisen urheilukentänkin parkit,ei löytynyt.Sisällä en käynyt.
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Lähen kohta viemään lasta äiteelleni hetkeksi hoitoon,tiedä millanen riita tästä vielä syttyy,tulen päivittämään taas jahka kerkeän.
Stemppiä! Koita olla kauheesti riehumatta... :(
 
joko
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Hohhoijaa. Minun intuitioni välittää kuvaa samasta provoilijasta hihittelemässä siellä näppiksen takana. Keksi välillä muulla kirjoitustyylillä tarinasi, vaikka ihan hyvinhän tällä/(kin) kertaa stoori upposi. :LOL:
Mut vaix tää on provo, niin onhan tää hauskaa... :D
MIten tarina päättyy.
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja joko:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Hohhoijaa. Minun intuitioni välittää kuvaa samasta provoilijasta hihittelemässä siellä näppiksen takana. Keksi välillä muulla kirjoitustyylillä tarinasi, vaikka ihan hyvinhän tällä/(kin) kertaa stoori upposi. :LOL:
Mut vaix tää on provo, niin onhan tää hauskaa... :D
MIten tarina päättyy.
Tokitoki!
Menee vaan maku välillä. Oli se hilpein, missä oli panokuva otettu pannuhuoneesta, eiku se taisi ollakin totisinta totta. :whistle:
 
ja mie
luulin yks yö että ukko repsahtanu uudelleen pullojen kaveriks kun yöllä oli ihan liian hiljasta...maidon lämmitys reissulla keittiössä kasvatin jo hysteriaa kunnes menin takas makkariin ja huomasin että mies nukkuu mutta ei vaan kuorsannut :LOL:
 
Mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja valkoiset sukat:
Itsellä mustasukkainen mies, joka kyttää, vakoilee, tonkii taskuja, kuulustelee, kehittää mulle suhteita milloin kenenkin kanssa....en jaksa ottaa enää ollenkaan vakavasti hänen mustasukkaisuuttaan, koska ei ole mitään mistä olla mustasukkainen. Mutta eihän hänelle tämä merkitse mitään, aivan varmasti jossain on joku, kenen kanssa vehtaan....
joskus tekisi mieli vehdatakin, että olis KERRANKIN aihetta epäilyyn...
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').

Ap:lle sanoisin että katso vaan ne meilit jos uskot sieltä jotain löytäväsi. Voi kyllä olla että yhteydenpito on tapahtunut vain puhelimitse jos ovat vaikkapa baarissa tavanneet.
peesi! mulla jotain vastaavaa ja ne on ollu elämäni rankinpia aikoija.Mies saatto baarissa tavata jonkun,otti numeron ja alko viestittel,puhelimesta oli aina poistettu lokitiedot yms..kysin miksi poistaa ni vastaus oli et huvin vuoksi vaan.Kielsin poistamasta ja perustelin syyn. No mies siitä huolimatta siivos puhelintaan,tiesnhän jo siitä,poisti muka mua ärsyttääkseen kun epäilin.Sanoin et jos epäilen hän voi osoittaa mun olevan väärässä säilyttämällä lokitiedot.

No miehen metästysviikonlopun jälkeen ja oli oikeesti metällä,soitteli mulle ja jätkät oli mukana siel,mut mies oli tekstaillu neljän naisen kanssa samalla viikonlopulla,kun tuli metästysreissulta oli unohotanu poistaa lokin,viestejä ei ollut vaan lista nimistä joiden kanssa oli ollut yhteydessä.Pitkässä lokissa oli mm eräs naispuolinen tstävämme,joka oli tarjonnut mulle lapsemme hoiyoapujakin....Voitte uskoa et mun maailma romahti täysin sillä hetkellä,tiesin jotain mut en tienny et miehen pelit oli noin räikeetä.

kerran illalla miehen puhelimeen joka on viestien osalta äänettömällä tuli takasin miehen lähettämä viesti eräälle naiselle näin kun puhelimeen sytty valot,luin viestin:lähetys epäonnistunut: "oletko muutes single?" tämmösen mies oli lähettänyt jollekkin....

se on hurjaa mitä toisen seläntakan voi touhuta.Mies ei ollut mennyt kenenkään kanssa sänkyyn ja usko näin,mutta oman huononitsetuntonsa takia piti pitää peliä yllä. Olemme edelleen yhdessä,mies on ollut hyvä mies ja asiaa on puitu erittäin monesti.Puhelimesta ei poistu enää mitään,hänelle ei tule viestejä,hän ei tee enää niin.Hän tietää että jos tekee hän menettää mut.Hänen tarkoituksesa ei ollut mua vaihtaa eikä sänkyyn mennä näiden kanssa,sen tiedän 100 varmaksi siksi jatkoin,mutta unhotaa en voi koskaan.Onneksi mies on muutenkin "aikuistunut" .

En koskaan luota enää täysin ja sinisilmäisesti keneenkään.
 
reeu
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Hohhoijaa. Minun intuitioni välittää kuvaa samasta provoilijasta hihittelemässä siellä näppiksen takana. Keksi välillä muulla kirjoitustyylillä tarinasi, vaikka ihan hyvinhän tällä/(kin) kertaa stoori upposi. :LOL:
Ja minä taas en ymmärrä mitä kamalaa siinä on, vaikka juttu olisikin provo ja sen uskoisi? Minua ei ainakaan haittaa vaikka kokonainen lauma ihmisiä hihittelisi sille, että minuun aloitus upposi.

Itse vastailen täällä sillä ajatuksella, että jollekin voi olla minun vastauksestani hyötyä, vaikka ap:ta se ei auttaisi lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Väliaika tietoa ,kävin uimahallin pihassa, sinne ei tästä ole kuin 1,5km.
Miehen autoa en löytänyt,kiersin takapihat ja viereisen urheilukentänkin parkit,ei löytynyt.Sisällä en käynyt.
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Lähen kohta viemään lasta äiteelleni hetkeksi hoitoon,tiedä millanen riita tästä vielä syttyy,tulen päivittämään taas jahka kerkeän.
Todisteet riittänevät? Sika mikä sika! Miehen sähköposteista ei taida olla enää lisähyötyä?

Miehesi rikkoi luottamuksesi, mutta ole sä sentään edes sen verran häntä fiksumpi, ettet lakia (kirjesalaisuutta) mene rikkomaan.
 
vieras
Täällä kun jotkut ovat olleet sitä mieltä, että kaunotar on ap itse, niin tuskin. Miehen viestissä luki "olen kohta perillä", joka viittaa kyllä mun mielestä siihen, että se kelle viesti on tarkoitettu on siellä ko. kohteessa odottamassa... Muutenhan se olisi "menen uimahallille", kaunotar? Ymmärtääkö joku mun pointin?
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja valkoiset sukat:
Itsellä mustasukkainen mies, joka kyttää, vakoilee, tonkii taskuja, kuulustelee, kehittää mulle suhteita milloin kenenkin kanssa....en jaksa ottaa enää ollenkaan vakavasti hänen mustasukkaisuuttaan, koska ei ole mitään mistä olla mustasukkainen. Mutta eihän hänelle tämä merkitse mitään, aivan varmasti jossain on joku, kenen kanssa vehtaan....
joskus tekisi mieli vehdatakin, että olis KERRANKIN aihetta epäilyyn...
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').

Ap:lle sanoisin että katso vaan ne meilit jos uskot sieltä jotain löytäväsi. Voi kyllä olla että yhteydenpito on tapahtunut vain puhelimitse jos ovat vaikkapa baarissa tavanneet.
peesi! mulla jotain vastaavaa ja ne on ollu elämäni rankinpia aikoija.Mies saatto baarissa tavata jonkun,otti numeron ja alko viestittel,puhelimesta oli aina poistettu lokitiedot yms..kysin miksi poistaa ni vastaus oli et huvin vuoksi vaan.Kielsin poistamasta ja perustelin syyn. No mies siitä huolimatta siivos puhelintaan,tiesnhän jo siitä,poisti muka mua ärsyttääkseen kun epäilin.Sanoin et jos epäilen hän voi osoittaa mun olevan väärässä säilyttämällä lokitiedot.

No miehen metästysviikonlopun jälkeen ja oli oikeesti metällä,soitteli mulle ja jätkät oli mukana siel,mut mies oli tekstaillu neljän naisen kanssa samalla viikonlopulla,kun tuli metästysreissulta oli unohotanu poistaa lokin,viestejä ei ollut vaan lista nimistä joiden kanssa oli ollut yhteydessä.Pitkässä lokissa oli mm eräs naispuolinen tstävämme,joka oli tarjonnut mulle lapsemme hoiyoapujakin....Voitte uskoa et mun maailma romahti täysin sillä hetkellä,tiesin jotain mut en tienny et miehen pelit oli noin räikeetä.

kerran illalla miehen puhelimeen joka on viestien osalta äänettömällä tuli takasin miehen lähettämä viesti eräälle naiselle näin kun puhelimeen sytty valot,luin viestin:lähetys epäonnistunut: "oletko muutes single?" tämmösen mies oli lähettänyt jollekkin....

se on hurjaa mitä toisen seläntakan voi touhuta.Mies ei ollut mennyt kenenkään kanssa sänkyyn ja usko näin,mutta oman huononitsetuntonsa takia piti pitää peliä yllä. Olemme edelleen yhdessä,mies on ollut hyvä mies ja asiaa on puitu erittäin monesti.Puhelimesta ei poistu enää mitään,hänelle ei tule viestejä,hän ei tee enää niin.Hän tietää että jos tekee hän menettää mut.Hänen tarkoituksesa ei ollut mua vaihtaa eikä sänkyyn mennä näiden kanssa,sen tiedän 100 varmaksi siksi jatkoin,mutta unhotaa en voi koskaan.Onneksi mies on muutenkin "aikuistunut" .

En koskaan luota enää täysin ja sinisilmäisesti keneenkään.
Ei ole mennyt kenenkään kanssa sänkyyn... Joopajoo =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muista tarkistaa, että on märät uimahousut ja pyyhe kun palaa..
Kannatan! :attn:

Varsinkin ne uimahousut on syytä tarkistaa! Tuskin mies niin pitkälle ajattelee, että kastelisi niitä jossakin vesihanan alla varmuuden vuoksi... Pyyhehän voi kastua, jos se sika käy panon jälkeen suihkussa. :/
 
Mimmi
no luotan vaistooni tässä asiassa. :) Tiedän hänen rajansa sen suhteen ja itse asiassa kävin samoihin aikoihin ennustajalla uskoo ken tahtoo,en maininnit ennustajalle mitään miehestäni hän tiesi miehen horroskoopin ,millaista työtä tekee yms...hän näki että mies on epärehellinen,mutta ei ole harrastanut seksiä muiden kanssa,sanoi että pelaa,mutta siihen on muut syyt.Uskoo ken tahtoo,mut pääasia et itsetiedän ja mulle ennustaja sanoi et musta tulee joku päivä viel matkaopas... ;) aika jännä kun olin omassa mielessä nuorena useikin miettinyt sitä... no mutta
 

Yhteistyössä