Hävettääkö teitä jokin asia synnytyksessänne?

  • Viestiketjun aloittaja pikkutähti
  • Ensimmäinen viesti
pikkutähti
Mua hävettää se kiroilu ponnistusvaiheessa koska en normaalisti ikinä kiroile. Mies pelästy niin paljon mua et häipy huoneesta =) Sit mua nolotti sekin ku kätilö pyys mua antamaan ilokaasun pois et keskityn ponnistaa niin en antanu ja sit kaks kätilöä kisko sen väkisin multa. Niissä kivuissa en paljon ajatellu mut jälkeenpäin on vähän yksin hävettäny.
 
:D no kivuissaan kaikki sekoilevat ;) hehee, itse muistan montakin juttua mikä on saanut näin jälkeenpäin nauramaan.

ykkösen synnytyksessä huusin tietty täyttä kurkkua kaikille huoneessa olijoille (meillä oli mukana 2kätilöä, 2hoitajaa sekä lastenlääkäri) varsinkin lääkäri sai kaiken paskan niskaan ja no sain itsekin sitten takaisin samalla mitalla. haukuin hänet ihan lyttyyn kun en muutakaan keksinyt, sitten kun kaikki oli ohi ja vauva sylissä, pyysi lääkäri anteeksi että oli sillä tavalla alkanut takaisin sanoa. taisin kumminkin ansaita kaiken :/ '
olivat sitä mieltä että kerta jaksoin huutaa heille jaksan myös ponnistaa,itsestä se ei kyllä siltä tuntunut :D

kakkosella olin jo luovuttamassa kunnes kätilö alkoi vain ihan rauhallisesti sanomaan että no voin minä sinut tonne leikkaussaliinkin viedä niin vastakos mulla alko vituttaan kun ei käskeny ponnistaa niin sisulla mentiin :D

ei nyt varmaan mitään selvää tullut mutta kumminkin olen hävennyt ja saanut nauraa monet naurut kun mietinkin :D
 
vieras

Kakkiminen ja se, etten oikein osannut ponnistaa. :( Lopulta lapsi otettiin imukupilla pois. Se oli vähän pää kierossa ja siksi jumissa, ja mulla oli yli 4 litran verenhukka, niin voimatkin oli vähissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysyyhän:
no eikö se lapsikin ole sitten kakassa tai ainakin lemua sille?
Äh, kätilö siivoaa sen nopeasti pois siitä. Eikähän sitä kakkaa tule kuin sen verran kuin sitä suolessa on.

Kakka ja vauva tulee eri aukoista. ;)
 
Tuon tytön synnytyksessä jotenkin jäänyt nolottamaan se valittaminen.
Ponnistusvaiheen alussa ja sen aikana ponnistutti niin paljon ettei tienny miten päin olis ollu.
Mut silti kitisin (kitisin koko 5min), kuinka en osaa ponnistaa jne jne... vaikka siis mitään erityistä yrittämistä ei ponnistaminen vaatinu kun koko kroppa halus ponnistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyyhän:
no eikö se lapsikin ole sitten kakassa tai ainakin lemua sille?
Kyllä ne kakat siinä siivoillaan kaikessa hiljasuuessa saman tien pois, sitä mukkaa ko sitä tullee JOS tullee... Ainaki niissä synnytyksissä missä mie olen mukana ollu on näin toimittu...

Minua hävettää se että kiukuttelin kätilölle ja rupesin ihan tosissaan sen kans riiteleen, jos en ois ollu niin tuskissani, oisin varmaan hyökänny sille kimppuun ko niin vit*tti... :D Oli vähän erimielisyyttä ponnistusvaiheen asennosta, mies siinä toimi erotuomarina...

Mut eipä oikeastaan mikkään muu hävetä. Kaikki meni niin nopiasti ja hienosti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta eikös tänä päivänä synnyttäjille laiteta peräruiske? minulla kyllä tyhjeni suolisto ihan itsestään vielä kotona ollessani, kun synnytys alkoi
Joissaki paikoissa laitettaan, joskus ei ehitä ees miettiä semmosia... Ja ei se peräruiske kettään kakattomaksi tee, kyllä sitä soosia sieltä voi tulla siitäki huolimatta :whistle:
 

Yhteistyössä