Hakutulokset

1. K

Uimahallissa nähtyä ja koettua, jälleen.

ei ku menet vaan rohkeesti takasin. ens kerralla kun kusipäät tommosta kommenttia heittää, alat itte puheleen tyyliin "ois se vaan kauheeta kun olisin sellanen vittumainen kana joka ei uskalla päin naamaa sanoa jos on asiaa" tms. hyökkäys on paras puolustus :P et anna tommosten kanojen estää sua...
  2. K

Onko jollain muullakin niin itsekäs äijä...

mulla on. et oo yksin. jaksamisia.. ukko vaihtoon xD itellä käynyt mielessä kun ei se vaan ala tajuamaan... ollapa semmonen "pyssy" kuin linnunradan käsikirja lifftareille -teoksessa.. xD saisi menemään ukolle perille asiat.
  3. K

Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

väitän kaikille että inhoan bb:tä mutta salaa luen talon tapahtumia uutisista. :D samoin olen kiinnostunut tuksu-uutisista vaikka säälin häntä. en pidä siitä että ihmiset vievät liian pieniä lapsia päivähoitoon. jos on hankkinut lapsen, tulisi se pystyä myös hoitamaan.
  4. K

Miksi jotkut luulevat, että Jeesus oli länsimainen valkoinen pitkähiuksinen mies?

sehän on hupullinen joulupukki! valkonen parta ja kaikki!
  5. K

Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

lähteekö teillä pco:laisilla tukka päästä? :O meikäläisellä hiusraja sen kun vetäytyy, ja päässä pieniä kaljuja, kipeitä kohtia. jotku sanoo ettei johdu pcos:stä, mutta kyllä minusta vähän tuntuu että siitä se johtuu.. pipo päässä kotonakin nykyään kun ei kehtaa edes miehen nähden olla...
  6. K

PCOS-kysymys

miten asia edistyi? alkoi kiinnostamaan :D tosiaan pcos:äänhän ei valitettavasti mitään ihmelääkettä ole.. ja jos noita muita lääkityksiä aikoo alkaa vetämään niin ei ne oireet niillä parane, pahenee vaan.. itselläni on diane novat, aloitin ne juuri niin vielä en ihan tiedä miten toimii...
  7. K

Mä olen niin väsynyt tohon mun mieheen mutta mistä löydän uuden?

tän pcos:än kanshan just pitäisi pudottaa mahd. ylipaino pois, mut kuten aiemmin jo ap sanoi, se tekee laihduttamisen tosi vaikeeks.. ainakin useilla pcos:laisilla joitten kans oon jutellut, ja pätee myös omalla kohdalla. jotenkin se paino ei vaan putoa vaikka kuin koittaisi. pitänee vaan jaksaa...
  8. K

Hello Kitty läppärin hyvät ja huonot puolet?

se on hyvä läppis. paljon pelejä ja muita opettavaisia juttuja. oppii sen avulla kirjaimia ja numeroita, vasemman ja oikean jne.. kannattaa ostaa. tosin meidän tytöllä muumiläppis oli jostaki syystä vielä kovemmassa huudossa, mut kyllä tuo hello kittyäki räpeltelee paljon :)
  9. K

Parhaat lasten suusta

up up, tahtoo lisää näitä!!! :D <3
  10. K

Mikä neuvoksi, kun 3-vuotias ei suostu syömään kunnolla

meillä oli vielä jonkinaikaa sitten sama ongelma. tuntui että kaikki keinot käytettiin, kunnes yhtäkkiä vaan alkoi ruoka taas maistua! :) mikähän lie, saattoi olla vain "minä voin myös kieltäytyä" -hoksaaminen tms koska nykyään syö mielellään uusiakin juttuja. myös hyväksi keinoksi on...

Yhteistyössä