Onko jollain muullakin niin itsekäs äijä...

• Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti
Argh
..ettei voi nousta sängystä ylös yöllä jos lapsi herää ja käydä laittamassa tätä nukkumaan.. Ja syynä se että kun itse pitäisi saada nukuttua!

Mun PITI nukkua puol viiteen, aikainen nousu tänään, mut toi ********** ei sitten mitenkään voi aatella sitä et mä oisin saanu nukuttua ja tuo ois noussu ja laittanu muksun takas nukkumaan.

Ja varsinkin kun laitoin lapsen nukkumaan jo ainakin 3x tän yön aikana...

Ja joo, ainahan sitä voi miettiä miks just tällasen ihmisen kanssa on sen lapsen tehny! Muuten mukava, mut eipä tunnu auttavan tuon lapsen hoidossa sitten mitenkään ennenkuin käskee.

Ja sittenkin vaan murahtelee kun HÄN EI SAA SITTEN NUKUTTUA!

H*tto. Mä en oo saanu nukuttua sen jälkeen kun 2009 keväällä tulin raskaaksim et h*tto repiköön siitä.

Ja joo, joudun mäkin nousemaan myös niinä öinä ylös vaikka mullakin on seuraavana päivänä töitä. Kun tuo vetoo aina siihenkin..

mulla on. et oo yksin. jaksamisia.. ukko vaihtoon xD itellä käynyt mielessä kun ei se vaan ala tajuamaan...

ollapa semmonen "pyssy" kuin linnunradan käsikirja lifftareille -teoksessa.. xD saisi menemään ukolle perille asiat.

Argh
"Kiva" kuulla et on kohtalontovereita.. Ehkä eniten v*tuttaa se, et on kuitenkin senkin toivoma lapsi, ja sit tosiaan kun ei viitti mitään sen eteen tehdä...

Ootteko kauan ollu yhdessä, montako lasta?

Me ollaan oltu kohta 5v ja tosiaan tuo 2009 syntynyt on ainoa tällä hetkellä.. Lisää haluisin vaan haluanko kun tietää et sitten on kaks lasta ja tuo yks jota pitää hoitaa..

Oonkin monta kertaa sanonu et tuo elää ku jossain h*lvetin 5 tähden hotellissa.. Pitäis vaan lopettaa tuon vaatteiden pesu, ruoanlaitto, sen tavaroiden siivoaminen.. Ehkä se sit tajuis tehdä jotain ees kotona?? Tai ehkä ei.. Tuo vaan makaa töiden jälkeen sohvalla ja pyörii netissä, ei voi edes astianpesukonetta tyhjentää vaikka siinä menee se pari minuuttia ainoastaan...

Meillä ukko avustelee yleensä vain pyynnöstä. Tekee kyllä kotona kaikenlaista mutta välillä ahdistaa kun täytyy joka asiaa pyydellä...
Voiko olla sitä että ei yksinkertaisesti huomaa, mitä pitäisi tehdä?

Meillä vähän niin.
Mies tekee paljon ja oiekasti kokee että niin pitää ollakin, mutta silti hän saa minut välillä ärsyyntymään, koska odottaa niin usein, että sanoisin mitä pitää tehdä.
Hyvinä hetkinä tajuan ettei vaan näe asioita/paikkoja samoin kuin minä ja hyväksyn sen. Huonoina hetkinä olen vakuuttunut että on pahasti päässä vikaa ellei aikuinen mies tiedä mitä arkeen ja juhlaan perheessä kuuluu ilman että minun pitää alkaa joksikin kersantiksi käskyttämään
(Tämä viimeinen lause oli sitten sellainen "siistitty" painokelpoinen versio. Huonojen hetkien ajatuksissa vilisee ärräpäitä ja haukkumasanoja ja... ;) )

Yhteistyössä