Hakutulokset

1. M

Kestovaipat vai kertakäyttö?

Hyvää huomenta kaikille! Tällaista olen pohtinut, että olisi kiva kokeilla kestovaippoja vauvalleni sitten kun hän syntyy. Mutta minulla ei ole ketään lähipiirissä, joka olisi kokeillut, eli haluaisin kuulla mielipiteitä, että plussia ja miinuksia kehiin? :)
  2. M

Ehtiikö RAIRUOHO vielä kasvaa pääsiäiseksi?

Täytyy itsekkin tänään laittaa itämään. :) ihana päivä <3
  3. M

Jänskää, hih hih

Jännittää, tänään on eka ultra. :) Kohta lähdetään. Viikkoja 11plus2 <3
  4. M

Koko vatsa pömpöllä

Huomenta kaikille! Tällaista kyselisin, että olen raskausviikolla 8 ja jottain ja mulla on koko vatsan alue tisseistä alavatsaan asti ihankuin turvoksissa kokoajan. Onko muilla samanlainen pömppis? Tää pömppöily alkoi tuossa muutama viikko sitten. Voikohan olla mahdollisya, että kun olen nyt...
  5. M

Syrjintää?

Björn, sun mielipiteitä en kaipaa. Kiitos
  6. M

Syrjintää?

En vielä työhaastattelussa tiennyt olevani raskaana. SIKSI hain paikkaa. Nojoo. tyhmästä päästä kärsii nyt sitten todennäkösesti.
  7. M

Syrjintää?

Tarkoitan Brjöniä, joka näköjään on noussut väärällä jalalla ylös ja kokee mielihyvää kirjotella muille neuvoja pahalla äänensävyllä. Ette uskokkaan miten pahalta jo valmiiksi tuntuu ja päälle saa tommosta täältä sivulta josta nyt yrittää raskaudenaikana hakea tukea ja vinkkejä. Ei, ei niin kiva.
  8. M

Syrjintää?

Tän keskustelupalstan idea ei mun mielestä ole se, että täällä tuomitaan porukkaa. Vai onko? Tänne mä turvaudun ja kysyn vähän rohkasevaa mielipidettä ja mitä mä saan haukut. Kiitos tuli selväks ei ois pitänyt sitten sanoa. Tämä keskustelupalsta jää multa nyt pois. Kiitos
  9. M

Syrjintää?

10. M

Syrjintää?

jaa, no rehellisyys maan perii. kiitos
  11. M

Syrjintää?

Kerroin, koska koeajallani vatsani jo kasvaisi ja jos he sen huomaisivat niin etten kerro, niin irtisanoisivat minut varmasti syynä vaikka se, että kynä on väärinpäin pöydällä
  12. M

HUomenta! Nyt saa onnitella!

Onnea!! Minulla tupakanlopettamiskamppanja myös menossa. !
  13. M

Syrjintää?

Hyvää lauantaiaamua kaikille! Kävin muutama viikko sitten työhaastattelussa, joka meni todella hyvin ja en vielä sillon tietänyt olevani raskaana. Eilen työpaikasta soitettiin ja melkein kerkesi se heppo sanoakkin minulle, että saisin sen paikan. Koin kuitenkin velvollisuudekseni kertoa, että...
  14. M

Kokemuksia Zumbasta? :D

Huomenta kaikille.! Olen alkuvaiheilla raskaana. Onko liiasta liikuntahyppelystä haittaa raskaudelle ja vauvalle? Olisi tarkoitus lähteä kokeilemaan Zumbaa sunnuntaina, uskallanko? :D Terkuin: Ylivarovainen tuleva mamma
  15. M

Kannattaako..? :S

Aivan. Näin olin vähän ajatellutkin. Siinähän todistaisin heti luotettavuuteni, kun olisin rehellinen heti kättelyssä. Pelottaa vain, jos joutuu sairaslomia koeajalla pitämään, että jos rupeavat sitten kenkkuilemaan. No eipä sitä työtä ole vielä saatu, on vaan tapana ajatella horisonttia...
  16. M

Laittaisnko 8-vuotiaalle mekon kouluun?

prinsessoille sopii hameet :)
  17. M

Vai pitäiskö olla liero ja olla tehokas työntekija koeajan(ajan) ja sitten on vakkarisopimus ois niin bääng pamauttaa, että on raskaana...? kasvaako maha 4kk semmoseksi, että se näkyy ja kunnolla?
  18. M

Huomenta! Kävin vähänaikaa sitten työhaastattelussa, joka meni todella todella hyvin. Sain viimeviikon perjantaina onnellisesti tietää olevani raskaana. Vielä työhaastattelussa en tiennyt olevani. Mieleeni heräsi kysymys, että jos soitto tulee ja saisin sen työn niin kannattaako minun lähteä...
  19. M

Vinkkejä tupakanlopettamiseen?

:attn: Noi käsityöt ei oo ihan mun juttu. Noo mulla on kaksi valokuva-albumillista matkakuvia, että jos kuvatekstejä rupeis kirjotteleen.. :D
  20. M

Vinkkejä tupakanlopettamiseen?

Ei kukaan ole veetuillut, kiitos teille. Nyt Tsemppiä minduli tsemppiä!! ;)

Yhteistyössä