Hakutulokset

1. M

Vinkkejä tupakanlopettamiseen?

Uskon.
  2. M

laihdutusta, laihdutusta

Yksi hyvä laihdutuksessa käytettävä vinkki, joka ainakin minulla toimii on vissypullo. Kannoin yleensä vissyä mukanani kuin tuttipulloa ja join kokoajan, että tuntui että vatsa olisi täynnä ja silloin ei herkkujakaan tee mieli. Minun mieheni teki minun laihduttamisesta kyllä tuskaa, kun hän itse...
  3. M

Vinkkejä tupakanlopettamiseen?

Huomenta kaikille! Sain viimeviikon perjantaina tietää olevani raskaana. Uutinen on mitä ihanin. Nyt vain entisenä tupakoitsijana tupakkahammasta edelleen vauvauutisesta huolimatta kutittaa. Antakaa vinkkejä miten pystyn olla menemättä parvekkeelle, kun mieli tekee. Ennen tupakoin todella...
  4. M

Minnes siis soitan?

Huuomenta kaikille! Perjantaina plussailtiin ja tänään pitäisi ottaa yhteyttä siis minne? lääkäriin vai lähimpään neuvolaan? kiitos :) <3 hihheijaa!
  5. M

Mulla on AINA pää kipee tai migreeni!!!!!!!!!!

hiero käsiä peukalon ja etusormen välistä. Sieltä lähtee jotain hermoja, niin joskus se helpottaa.
  6. M

Onnellinen plussaaja

Ihan alussa alussa vielä ollaan. Viimeksi oli kuukautiset 2.1.2010, eli raskausviikko 4 plus jotain menossa. Tiedän paha-asian riskin olevan vielä turhauttavan pelottavan suuri, mutta positiivisin ajatuksin täytyy olla liikenteessä. Eli siis soitto neuvolaan. Kiitos. Toivottavasti kaikki menee...
  7. M

Onnellinen plussaaja

Hyvää huomenta kaikille! Kyselisin vähän perustietoja nyt kun saatiin perjantaina tietää että esikoinen on tulossa. :) Soitan siis normaalisti maanantaina terveyskeskukseen eikös? Mitä sitten tulevan pitää? :D Kertokaa,,! :D Olen myös kuullut varhais ultrasta. Milloin sen pystyy aikaisintaan...
  8. M

Onnellinen plussaaja

kiitos, kiitos kiitos kiitos kiitos :D <3
  9. M

Onnellinen plussaaja

Oikein hyvää huomenta kaikille!! Eilen plussattiin. Olo on mitä onnellisin, pää on aivan sekaisin ja kysymyksiä virtaa mielessä enemmän kun mitä aivot jaksaa rullailla. Päälimmäisenä herää mulle muutama kysymys, mitkä haluisin kysäistä. Olen tupakoitsija. Tai olin. Täytyy myöntää, että...
  10. M

Mihin ottaa siis yhteyttä...?

ookei, sinne siis. kiitti ;)
  11. M

Mihin ottaa siis yhteyttä...?

Huomenta vain kaikille.! Mun pitäisi mennä lääkäriin "varmistamaan" mahdollinen raskaus, mulla on kuukautiset reilusti myöhässä (mikä ei ole normaalia) testi näytti aikaa sitten negatiivista, mutta haluaisin varman vahvistuksen sitten siitä, että olenko vaiko enkö ole raskaana, eli siis [b]mihin...
  12. M

Mihin käyttää 300g ohuita kinkkusiivuja?

tee kinkkupiirakka, nam ;)
  13. M

Kuukautiset myöhässä, testi negatiivinen ja ja

Ku en mä oikeestaan odota sitä sillalailla. Taisiis olisihan se ihanaa olla raskaana ja saada vauva, mutta en ole mielestäni ruvennut stressaamaan asiasta. 3 testiä oon siis tehny (viimesimmän toissapäivänä ja oli neg..) ja menkat reeeeilusti yli viikon myöhässä. Pitäskö soittaa lääkäriin...?
  14. M

Kuukautiset myöhässä, testi negatiivinen ja ja

Moikka! Nyt oli ihan pakko tulla tänne kirjottamaan kun kun. Me poikaystävänkanssa päätettiin että lopetetaan kokonaan kaikki ehkäsy ja että antaa vauvan tulla jos on tullakseen. No nyt heti sitten sattuikin että mulla on menkat jo yli viikon myöhässä ja yleensä ne ei heitä kun 1 tai 2 päivällä...

Yhteistyössä