Onnellinen plussaaja

Oikein hyvää huomenta kaikille!!
Eilen plussattiin. Olo on mitä onnellisin, pää on aivan sekaisin ja kysymyksiä virtaa mielessä enemmän kun mitä aivot jaksaa rullailla.
Päälimmäisenä herää mulle muutama kysymys, mitkä haluisin kysäistä.
Olen tupakoitsija. Tai olin. Täytyy myöntää, että plussan jälkeen olen muutaman kerran käynyt tupakalla. Onko vinkkejä miten pystyn helpottamaan tätä lopettamista? Ei tämä näköjään ole niin helppoa, kuin olin ajatellut. Toiseksi. Kofeiinia ei kuulemman raskaana saa paljoa nauttia, mutta saanhan kupin aamulla ottaa?
Onko jotain hyviä nettisivuja mielessä, missä lukee alkuraskauden ohjeita, miten odottavan äidin kannattaa toimia?
Hiih, muuten ihanaa <3 kiitos

vieras
Onnea ja tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen!!Ajattele vaikka lapsesi terveyttä ja yritä vaan lopettaa..ota vaikka jotain pastillia aina kun tekee tupakkia mieli.yks ystävä oli aikoinaan kova polttelemaan ja sit kun vauva synty, tää kaveri ei imettänyt, niin vauvalla oli kauheet vieroitusoireet..Kitis ja itki ihan yhtäsoittoa ja terkkari sano että tod.näk vier.oireita..Oikein mahtavan ihanaa odotusta ja voimahaleja tupakoinnin lopetukseen=)

m
Onnia vaan!ite lopettelin sen polttelun ekan kolmen kuukauden aikana,reilusti vain vähentäen koko ajan.kahvia voit ihan hyvin pari kuppia päiväs juoda, jos mieli tekee.
www.helistin.fi on aika hyvä sivusto ja siellä oleva raskauskalenteri kertoo viikko viikolta missä mennään.

IhanaValo
Onnea plussasta! Juu, ois se hyvä jos pääsisit tupakista eroon, se ei oo terveellistä kenellekään. Koita keksiä jotain muuta tekemistä. Itellä kyllä alkoi jossain vaiheessa ällöttämään sen verran koko se haju ettei tehnyt enää ees mieli. Sama kahvin kanssa alussa mutta sitä pystyi sit vähän myöhemmin taas juomaan sen kupin-pari päivässä.

..
Onnittelut!! :) tuo tunne kyllä testin jälkeen on mahtava aina:) helistimellä ainakin sivut, joista vois olla jotain hyötyä. Tulevaisuudessa neuvolasta saa paljon ohjeita ja neuvoja sekä täällä ainakin materiaaliakin.

Onnea plussasta!

Mä pohdin aina tupakanhimon tullen sitä vauvaa...enkä mä vaan yksinkertaisesti pystynyt tekemään hälle sitä että oisin tupakan sytyttänyt. Pelkäsin ihan hysteerisenä keskenmenoa, enkä misään määrin halunnut itse kasvattaa riskiä siihen tippaakaan. Joten mulle oli lopulta aika helppoa lopettaa tupakointi.

jeep
Oikein paljon onnea!

Kun plussa pärähti viime marraskuussa ruutuun, niin siihen paikkaan loppui tupakin poltto. Satunnaisesti on mieli tupakkaa tehnyt (varsinkin kun joku stressaava tilanne), mutta muuten menny yllättävän helposti. Pienokaisen hyvinvointi on kuitenkin etusijalla.

Yhteistyössä