Onnea sulle, mites se kampanja sujuu?Alkuperäinen kirjoittaja minduli:Onnea!! Minulla tupakanlopettamiskamppanja myös menossa. !
Oih, mä en jaksa oottaa keskiviikkoa että pääsen sanoo että olen ollut viikon polttamatta Onnea! EIkös olo ole mitä parhain? Ainakin minulla ja aikaa on tehdä vaikka mitä kun ei poltaAlkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:mulla tulee maanantaina 2 viikkoa savuttomana. =)
hengitys sujuu paremmin ja mikä parhainta mä en HAISE pahalle. olo on kerrassaan mahtava.välillä tulee " ikävä" tupakkaa mut nikkistä ei pahemmin ole.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Oih, mä en jaksa oottaa keskiviikkoa että pääsen sanoo että olen ollut viikon polttamatta Onnea! EIkös olo ole mitä parhain? Ainakin minulla ja aikaa on tehdä vaikka mitä kun ei poltaAlkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:mulla tulee maanantaina 2 viikkoa savuttomana. =)
Joo voin mä kun yksi aski päivässä on jo paljon rahaa... ! Mä oon shoppaillut tupakkarahoilla . Ikävä tulee mullakin, sitä pientä omaa hetkeä partsilla kun voi vetää yhden röpön. Nyt on hienoa olla ilman sitä Onnea teille molemmille :flower:Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:hengitys sujuu paremmin ja mikä parhainta mä en HAISE pahalle. olo on kerrassaan mahtava.välillä tulee " ikävä" tupakkaa mut nikkistä ei pahemmin ole.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Oih, mä en jaksa oottaa keskiviikkoa että pääsen sanoo että olen ollut viikon polttamatta Onnea! EIkös olo ole mitä parhain? Ainakin minulla ja aikaa on tehdä vaikka mitä kun ei poltaAlkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:mulla tulee maanantaina 2 viikkoa savuttomana. =)
btw ollaan miehen kanssa laitettu syrjään tupakkarahat ja voit kuvitella mitä se tekee kun 2 askia meni päivässä...