HUomenta! Nyt saa onnitella!

Eli olen vihdoin ja viimein onnistunut lopettamaan tupakanpolton, kauan siinä menikin.. Lopettamista ja lakkoa on jatkunut pari kk ainakin ja nyt onnistuin :). Tänään alkaa 4.päivä savuttomana eikä pahemmin tee edes mieli, välillä tulee olo että vois polttaa mutta se meneepi äkkiä ohi :)

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mulla tulee maanantaina 2 viikkoa savuttomana. =)
Oih, mä en jaksa oottaa keskiviikkoa että pääsen sanoo että olen ollut viikon polttamatta :D Onnea! EIkös olo ole mitä parhain? :) Ainakin minulla ja aikaa on tehdä vaikka mitä kun ei polta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Oih, mä en jaksa oottaa keskiviikkoa että pääsen sanoo että olen ollut viikon polttamatta :D Onnea! EIkös olo ole mitä parhain? :) Ainakin minulla ja aikaa on tehdä vaikka mitä kun ei polta :)
hengitys sujuu paremmin ja mikä parhainta mä en HAISE pahalle. olo on kerrassaan mahtava.välillä tulee " ikävä" tupakkaa mut nikkistä ei pahemmin ole.
btw ollaan miehen kanssa laitettu syrjään tupakkarahat ja voit kuvitella mitä se tekee kun 2 askia meni päivässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
hengitys sujuu paremmin ja mikä parhainta mä en HAISE pahalle. olo on kerrassaan mahtava.välillä tulee " ikävä" tupakkaa mut nikkistä ei pahemmin ole.
btw ollaan miehen kanssa laitettu syrjään tupakkarahat ja voit kuvitella mitä se tekee kun 2 askia meni päivässä...
Joo voin mä kun yksi aski päivässä on jo paljon rahaa... :eek: ! Mä oon shoppaillut tupakkarahoilla :D. Ikävä tulee mullakin, sitä pientä omaa hetkeä partsilla kun voi vetää yhden röpön. Nyt on hienoa olla ilman sitä :) Onnea teille molemmille :flower:

Yhteistyössä