Hakutulokset

  1. R

    allergiatesteistä ja gluteenista kysyttävää

    mitä eroa on luontaisesti gluteenittomalla, ja pelkällä gluteenittomalla? ja onko allergiatestit verikokeen avulla luotettavia? meidän vauveli ollut prick testeissä joissa jotkin eivät näyttäneet pos. vaikka oli tälle allerginen, josko verikokeet olisivat luotettavimpia?
  2. R

    seinät vastassa allergioiden kanssa

    tuntuu kuin ei olisi enää mitää jäljellä mitä voisi kokeilla... meidän vauva 7kk nyt. allerginen kaikelle mitä tähän mennessä ollaan kokeiltu. lehmänmaito,peruna, riisi, porkkana, maissi, vehnä, kananmuna, kaura, päärynä, nyt menossa ruis, josta odotellaan ja odotellaan mitä tuleepi. tyttö saa...
  3. R

    soseista

    jos aloitetaan soseiden maistelu 3kk vaikka suositus pilttipurkeissakin 4kk. nii voiko silloin esim niitä jotka on tark. 5kk käyttää kuukautta ennemmin eli jo 4kk?
  4. R

    auttakaa vähän mua

    auttakaa vähän mua kertokaa kuinka saan omalta koneelta kuvia tänne kaksplussaan kun pitäis kirpputorille panna kuvia myytävistä asioista. tuossahan on tos ylhäällä hymiöiden yläpuolella sellanen maisema kuva jossa lukee kun hiirellä menee päälle että kuva, kun siitä painaa (vai pitääkö siitä...
  5. R

    alkoholi ja raskaus

    eihän oo mitään haittaa jos ottaa joskus huikan kaljapullosta. kun oon ruvennu miettimään kun mies joi yks ilta olutta ja halusin sitten maistaa, join kaksi huikkaa ei varmaan sellanen 4tl.. eihän siitä oo mitään haittaa raskaudessa? mistä sitten olis??
  6. R

    tekstin värjäys

    kuinka sai tekstin vaikka siniseksi? eiks se ollu jotenki ([fdsjfhadjh)]
  7. R

    kysmys

    koska sikiö näkyy ultras, ja koska onse ensimmäinen lääkäri käynti missä ne kattoo sykkiikö sydän ym.? täällä vasta ihan alussa olisko sellanen 5vkoa kasas, huomenna pitäis soittaa neuvolaan
  8. R

    uus raskaus...

    ootteko syöneet allergia lääkkeitä raskausaikana, ja mitä ootte syönyt? yritetään lasta ja nyt päivän on ollu heinix nimiset pois käytöstä niin jo nenä valuu ja aivastuttaa joka toinen tunti n.10x perätysten, ja silmät kutiaa ym. entäpä onko kellään ollut käytössä buventol tai muita astma...
  9. R

    mitä tykkäätte

    mitäs pidätte mun verhoista. itse olen tehnyt... :snotty: http://www.aijaa.com/v.php?i=1265490.jpg
  10. R

    auttakaa

    kuinka saan lisättyä kuvan tänne omalta koneelta?
  11. R

    aikuisen korva..

    jaa a ja kun mä olen luullut että korvatulehduksia esiintyy vain pienillä lapsilla, mutta ei se varmaankaan niin sitten ole, tilasin justiin tk:lle ajan kun tuntuu että painetta korvassa ja eilisestä asti kun vähän painellut korvaa niin ottanut kipeää. mutta mitäs mä nyt sitten teenkään josse ei...
  12. R

    hjelppiä tarvitsevalle

    kuinka saaan linkitettyä tänne kuvan omalta koneelta?
  13. R

    eteläpohjanmaa

    hellurei!! etsin ystäviä etelä-pohjan maan seutuvilta. itse asustelen kurikassa. ja olisi mukava jos vielä löytyisi saman ikäisiä (itse olen 20) tosin ei haittane vaikka oletnuorempi tai vanhempi. mulla kaikonneet kaikki kaverit kun muutin eri paikkakunnalle ja aloin odottamaan nyt...
  14. R

    tuhma poika

    miten mä saan tästä ilkeästä pojasta kiltin lapsen? tää on siis täys termiitti, joka paikkaan se kerkiää, joka paikan se rikkoo, se lyö, puree, ja tekee kaikki mahdolliset tempaukset mitä sen pienessä päässä liikkuu. oon yrittäny kiltisti neuvoa että noin ei saa tehdä mutta ei tunnu menevä...
  15. R

    älkää nyt hyvät ihmiset

    pukeko lapsianne niin paljon tällaisina helteinä, luin juuri ketjua mitä laittaa päälle kun on 20 astetta lämmintä ulkona, ja aivan kauhistuin kun joku vielä sano käyttävänsä välihousuja ym. vielä oikeiden pääälivaatteiden alla. kyllä tällaisina helteinä lapsi kuolee jos sitä puetaan liikaa...
  16. R

    rytmit ihan sekasin

    ennemmin poika (1.5v) on nukkunut meidän vieressä ja aina vetänyt 12 tunnin unet. eli menny joskus 9 maissa illalla nukkumaan ja herännyt samoihin aikoihin aamulla, mutta nyt.. ollaan justiin pari päivää sitten muutettu uuteen kämppään ja olen laittanut oman sängyn pojalle meidän sänkymme...
  17. R

    osataanko teillä sanoja

    mitäs kaikenlaisia sanoja teidän 1-2 vuotiaat osaavat sanoa? meillä ostaan sanoa (kakkakielellä) auto,pallo,kukka,pulla,keksi,vettä,karkkia,mopo,traktori,pyörä,poika,tyttö,risto,jarmo,kuppi,nalle,kirja,ajaa,kaatuu,nenä,korva,pää,suu,verta,napa,matto,ym. osaavatko sanoa jo kokonaisisa lauseita...
  18. R

    osataanko teillä sanoja

    mitäs kaikenlaisia sanoja teidän 1-2 vuotiaat osaavat sanoa? meillä ostaan sanoa (kakkakielellä) auto,pallo,kukka,pulla,keksi,vettä,karkkia,mopo,traktori,pyörä,poika,tyttö,risto,jarmo,kuppi,nalle,kirja,ajaa,kaatuu,matto,ym. osaavatko sanoa jo kokonaisisa lauseita? ja missähän iässä ne lauseet...

Yhteistyössä