Hakutulokset

  1. K

    oletko itse tai tunnetko ketään joka olisi..

    En tv visailuista mutta, mies soitti kerran radion visailuun ja voitti 1000e =) ja minä voitin tänäkesänä sisu askista festarilipun =)
  2. K

    Onks täällä Ankkarockiin menijöitä viikonloppuna?

    Voitin lipun sisu askista :) Mutta annoin sen velipojalleni kun en itse noista festareista niin välitä ja lapsenvahtiakaan emme varmaan mistään olisi saaneet.
  3. K

    " MENE TÖIHIN"///On yleisin neuvo

    On se vaan hienoa kun voi elämä olla näin mustavalkoista
  4. K

    tupperin myyjiä linjoilla tai tunnetko jonkun tupperwaren myyjän

    Tuota, miten sen nyt kauniisti sanoisin... :whistle: Tiedän että aluellamme asuu eräs myyjä mutta ei oikein noi kemiat kohtaa 'minullakaan' hänen kanssaan. Joten siksi olisin mielummin asioinut ihmisen kanssa joka oikeasti osaa hoitaa nämä takuu paperit ym ettei minun tarvitse alkaa neuvomaan...
  5. K

    mistä löytyis edullinen ja tietysti hyväkin syöttötuoli

    Meillä oli ikean syöttis ihan koti käytössä, ei mikään kauneuspilkku ole mutta on todella helppoa pitää puhtaana, suihkun alle ja saippua perään jos siltä näyttää, tämän toimenpiteen pystyy tekemään aivan huoletta niin usein kun haluaa ;)
  6. K

    tupperin myyjiä linjoilla tai tunnetko jonkun tupperwaren myyjän

    :attn: nyt siis mustana linjoilla
  7. K

    Kuinka selvitä viikonloppu, tilillä 7e rahaa :(

    Missäpäin asut :) Työttömien ruokalassa ne monasti jakaa eu pusseja ja seurakunnan diakonissat voi auttaa :) Käy noukkimassa nokkosia, valmista niistä nokkoskeittoa (samalla tavalla kuin pinaatikeitto) Nyt jo osa marjoista kypsiä, mustikat osa viinimarjoistakin ja vattu :) niistä saa vaikka...
  8. K

    Ahdistaa, ikävä äitiä ;(

    Laitoin yveetä :flower:
  9. K

    Kerrostalon ulkopyykkinarut, kenellä palstan mukaan oikeus niihin?

    Kaikesta sitä saakin tapella, itsestään selvä asia että ulkonarut on kaikille ja pyykkitupa sen varanneelle.
  10. K

    Taloyhtiömme kokouksessa tänään päätetty

    :attn: Nyt toivotaan että huomenna ei sada ja, saatte paljon, erittäin paljon värikkäitä piirustuksia taiteiltua :D
  11. K

    Tippu ja paikattu..

    Vaan sitten kun kipsi otetaan pois ja se on kaikkein kuumimman ajan muhinut siellä se haju onkin aivan :snotty:
  12. K

    Mitä ihmettä? Kutsu polttareihin mutta ei häihin

    Ennen oli kohteliasta noudattaa etikettiä, eli polttarivieraille kutsu häihin. Nykyään polttarivieraat kutsutaan vaan maksamaan se polttaripäivä ja häihin heitä ei kelpuuteta vaan vedotaan mm. tilnapuutteeseen ym syihin. Näin saadaan kätevästi ne polttarit ja sitten vielä nuo häätkin. Kahdet...
  13. K

    Mies,22-vuotias. 4 lasta, kaikilla eri äiti. tapailisitko?

    Taitaa mies tykätä enemmänkin sitten golffailla. Juu en tapailisi, olisikohn tuonkin aika kasvaa ja ottaa vastuu jälkeläisistään.
  14. K

    Viikonloppuna nähtyä

    :o
  15. K

    tupperin jälleen myyjiä paikalla

    Paljonko maksaa siihen viinipullo pumppuun se korkki? Kun tilasin sen pumpun mutta siinä tuli yksi korkki mukana ja onneton minä onnistuin sen hukkaamaan ennenkuin edes kertaakaan sain sitä kokeiltua :'( p.s voit myös heittää yksityisviestillä vastausta ;)
  16. K

    Onko tää hinta joku vitsi?

    :o Ai kamalaa, minä pölvästi kun olen pitänyt lapsillani nuo bamsen vaatteet ihan hiekkalaatikko vaatteina, kukaan kertonut että ne on 'merkkiä ja laatua' ja oikein juhla kamaa :'( Olen siis huono äiti kun pilaan lasteni vaatteet.
  17. K

    Kerhon nyyttärit

    Kun en tullut jutelleeksi kenellekään että mitä muut tuo ja nyt mietin jos ne muutkin äidit on leiponeet, hitsi kun en tajunnut aikasemmin jutella ja sopia mitään.

Yhteistyössä