Onko tää hinta joku vitsi?

http://www.huuto.net/kohteet/--vaatepakettia-tarjolla-pienelle-pojalle-110-116-cm--/136596679?ref=gl

kauheita summia jotkut maksaa paketeista,hyrr..
Taas miljoona sivua selannu huutista et löytäis tytöille ja pojalle jotain kivaa=)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Ohoh! Olipas aika paljon noin vähästä määrästä.
Mie sitä katoin et mikä tuossa oikein maksaa,mutta mie noista merkeistä tajuakkaa mittää :D
Kivoja vaatteita, ei toi 200 oo paha hinta noista koska mukana paljon käyttämättömiä kalliita merkkivaatteita. Miksköhän muuten noin paljon laput kiinni olevia merkkivaatteita?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Ohoh! Olipas aika paljon noin vähästä määrästä.
Mie sitä katoin et mikä tuossa oikein maksaa,mutta mie noista merkeistä tajuakkaa mittää :D
Kivoja vaatteita, ei toi 200 oo paha hinta noista koska mukana paljon käyttämättömiä kalliita merkkivaatteita. Miksköhän muuten noin paljon laput kiinni olevia merkkivaatteita?
No helpostihan sitä tulee, kun ei aina voi kaupassa muistaa, että onko siellä kotona tyttö vai poika ja käyttikö se kokoa 74 vai 116. :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Ohoh! Olipas aika paljon noin vähästä määrästä.
Mie sitä katoin et mikä tuossa oikein maksaa,mutta mie noista merkeistä tajuakkaa mittää :D
Kivoja vaatteita, ei toi 200 oo paha hinta noista koska mukana paljon käyttämättömiä kalliita merkkivaatteita. Miksköhän muuten noin paljon laput kiinni olevia merkkivaatteita?
Mitkä noista on merkkivaatteita?se yks benettonin paita vissiin siitä oon lukenu täällä palstalla joskus et ne on jotain "trendiä" :LOL:
mut tuolla sais kaupasta ison kasan uutta vaatetta jos ny merkin perässä juokse =)
 
v
Äkkiseltään katsottun alöysin tuosta 13 vaatetta joita voisin omalla lapsllani käyttää. Toki se välikausitakki nostaa paketin hintaa, mutta sekin oli kyllä aika ruma. Parikymppiä voisin tuosta paketista maksaa, mutta en yhtään enempää. Ja kuka edes myy alusvaatteita eteenpäin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
Ohoh! Olipas aika paljon noin vähästä määrästä.
Mie sitä katoin et mikä tuossa oikein maksaa,mutta mie noista merkeistä tajuakkaa mittää :D
Kivoja vaatteita, ei toi 200 oo paha hinta noista koska mukana paljon käyttämättömiä kalliita merkkivaatteita. Miksköhän muuten noin paljon laput kiinni olevia merkkivaatteita?
Meille kertyy laput kiinni vaatteita, koska alakerrassa pyörii aina käyttövaatteet ja jotenkin sitä jumeutuu aina niihin samoihin, kun ei jaksa lähteä ylös penkomaan. Samaten, jos olen ostanut jonkun "ihan kivan" vaatteen alesta, niin se on melkein satavarmaa, ettei se päädy koskaan käyttöön :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua taas häiritsi miksi oli muutamalta huutajalta vain huudot ja monta huutoa peräkkäin ja korotettiin omaa korotusta pahimmillaan 20 euroa
Korotusautomaatti ei näytä nykyisin niitä välivaiheita, vaan suoraan sen summan mikä ylittää automaatin asetuksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
No huh... :eek: Tarviskohan munkin laittaa nuo poikien pieneks käyneet vaatteet huutikseen jos siellä pääsee noin hyvin tilille.. :D Tosin mulla ei oo Bamsea, eikä muitakaa "merkkivaatteita", joten en varmaan saa tuollasta summaa.. :D
sun pitää ostaa sinne yks bamse sekaan jos ihmiset hullaantuis sen ohella huutelee :D
 
tyhmä se joka maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Kivoja vaatteita, ei toi 200 oo paha hinta noista koska mukana paljon käyttämättömiä kalliita merkkivaatteita. Miksköhän muuten noin paljon laput kiinni olevia merkkivaatteita?
Tavallisia vaateketjujen vaatteita H&M ja oliko Seppälää ja Benettoniakin yksi vaate ym.
Hyvät kaupat myyjä tekee etenkin jos ottaa huomioon että mitä luultavammin nuo joissa laput kiinne on ostettu sieltä -70% rekistä :LOL:
Äkkiäkös sitä nyt nappaa irti nuo alennus lappuset, ei se ole tyhmä joka pyytää vaan..
 
Hennesiltä saa poikien collareita 7.95e, paitoja 7,95-9,95, t-paitoja 4,95e, hihattomia 1,95e

joitain takkeja on alessa vielä...

aika suolanen hinta käytetyistä vaatteista kun kaupasta saa edullisesti uusia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
No huh... :eek: Tarviskohan munkin laittaa nuo poikien pieneks käyneet vaatteet huutikseen jos siellä pääsee noin hyvin tilille.. :D Tosin mulla ei oo Bamsea, eikä muitakaa "merkkivaatteita", joten en varmaan saa tuollasta summaa.. :D
sun pitää ostaa sinne yks bamse sekaan jos ihmiset hullaantuis sen ohella huutelee :D
:eek: Ai kamalaa, minä pölvästi kun olen pitänyt lapsillani nuo bamsen vaatteet ihan hiekkalaatikko vaatteina,
kukaan kertonut että ne on 'merkkiä ja laatua' ja oikein juhla kamaa :'(
Olen siis huono äiti kun pilaan lasteni vaatteet.
 
mie
H&M, Ellos, Lindex, huhhuh... Aika järjetön hinta tolle paketille. Mitenkään en siis arvostele noita vaatteita, sillä meilläkin useimmat ovat kyseisiä "tavis vaatteita", mutta en mä nyt noista noin paljon maksaisi!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Ei tuo ollut vielä kovin paha jos vertaa mitä summia Knaame paketeillaan saa,yksikin oli jotain 800e :eek:
joo totta turiset etin ja meinasin tippua penkiltä katsoessani et kuka maksaa tollasia :LOL: :LOL: :LOL:
http://huuto.net/kohteet/i-h-a-n-a--paketti-neidille-104cm--sisreimatec--kevatpuvun/128902814
 

Yhteistyössä