tupperin myyjiä linjoilla tai tunnetko jonkun tupperwaren myyjän

  • Viestiketjun aloittaja unohdin rekisteröityä
  • Ensimmäinen viesti
unohdin rekisteröityä
Eli minulla on aikanaan tupperilta ostettu purkinavaaja mutta nyt tuo ei avaa purkkeja, niillähän on noissa tuotteissaan se takuu jos vaikka saisin sitten uuden ehjän tilalle :)
Niin ja Lahdesta tai lähialueelta etsin siis myyjää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:
Kannattaa varmaan mennä tupperin netti sivuille ja täytät siellä yhteystieto kohdan niin ne soittaa tai mailaa sulle
Tuota, miten sen nyt kauniisti sanoisin... :whistle:
Tiedän että aluellamme asuu eräs myyjä mutta ei oikein noi kemiat kohtaa 'minullakaan' hänen kanssaan. Joten siksi olisin mielummin asioinut ihmisen kanssa joka oikeasti osaa hoitaa nämä takuu paperit ym ettei minun tarvitse alkaa neuvomaan kuten tuolla kyseisellä myyjällä joka ei mielellään ottanut takuisiin menevää kun ei osaa niitä papereita ja on niin hankalaa ja...
Tällaiseen siis törmäsin yhksillä tupperi kutsuilla :/
 
Vinkki
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:
Kannattaa varmaan mennä tupperin netti sivuille ja täytät siellä yhteystieto kohdan niin ne soittaa tai mailaa sulle
Tuota, miten sen nyt kauniisti sanoisin... :whistle:
Tiedän että aluellamme asuu eräs myyjä mutta ei oikein noi kemiat kohtaa 'minullakaan' hänen kanssaan. Joten siksi olisin mielummin asioinut ihmisen kanssa joka oikeasti osaa hoitaa nämä takuu paperit ym ettei minun tarvitse alkaa neuvomaan kuten tuolla kyseisellä myyjällä joka ei mielellään ottanut takuisiin menevää kun ei osaa niitä papereita ja on niin hankalaa ja...
Tällaiseen siis törmäsin yhksillä tupperi kutsuilla :/

Kati Klinga & Pekka Turunen +358 038811860
Soita tuonne!
 
Mun äiti on tupperin myyjä. Meillä myös se valko-sininen purkinavaaja, meillä pelaa edelleen vaikka monta vuotta ollut käytössä. Tupperillahan on ikuinen takuu muovituotteissa. Esim. veitsiin se takuu ei päde, vaikka olisi "ruostumatonta terästä", ja veitsi ruostuu, sitä ei saa takuuseen. Mutta yritä ainakin.
 
"Hannele"
Itse vaihdoin hetki sitten purkiavaajan. Annat sen vaan sille myyjälle, pakko sen on se toimittaa eteenpäin. Myyjälle tulee siitä vähän kuluja ja vaivaa, mutta se kuuluu sen tehtäviin. Olen itsekin myynyt tuppereita muutama vuosi sitten ja ei se vaihto nyt niin vaikeeta ole. Laita vaan jälleenmyyjä hommiin...
 

Yhteistyössä