Onks täällä Ankkarockiin menijöitä viikonloppuna?

ms
täällä!! Mennään mun kaverin kanssa sekin palstailee aina silloin tällöin :) Aiotko mennä molempina päivinä? Me vaan lauantaina, sunnuntain sääennuste ei ollu hirveen lupaava :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ms:
täällä!! Mennään mun kaverin kanssa sekin palstailee aina silloin tällöin :) Aiotko mennä molempina päivinä? Me vaan lauantaina, sunnuntain sääennuste ei ollu hirveen lupaava :/
Ukon kans ollaan menossa lauantaina donkkareita kattoon :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Mä en ole käynyt sen jälkeen, kun muuttivat sen maksulliseksi.

Onko se nykyisin hyvä festari?
hyvä kysymys, ekaa kertaa menossa :D :D
Vuonna kivi ja paperi, se alue oli ihan liian pieni (lukion urheilukenttä+ympäristö). Kolme lavaa oli tungettu sinne ja joskus musiikit soi ristiin ja kuulosti ihan älämölöltä. Tai sitten olin niin humalassa etten kuullut oikein :ashamed:

Sateella se kenttä ja radat (punaista hiekkaa) muuttui ihan velliksi ja sotki hienot valkoiset Levikset :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Vuonna kivi ja paperi, se alue oli ihan liian pieni (lukion urheilukenttä+ympäristö). Kolme lavaa oli tungettu sinne ja joskus musiikit soi ristiin ja kuulosti ihan älämölöltä. Tai sitten olin niin humalassa etten kuullut oikein :ashamed:

Sateella se kenttä ja radat (punaista hiekkaa) muuttui ihan velliksi ja sotki hienot valkoiset Levikset :eek:
meikä on kokenut festareilla kävijä. uskoisin selviäväni hengissä :D
tosiaan vaan donkkareita mennään kuunteleen, niillä muilla se yks ja sama mulle, kuhan saa myös lonkkua :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no ei oo.:
täällä on aikuisia, ei muita teinejä.
Miksei aikuiset muka voi käydä festareilla?? mä en ainankaan lakannut tykkäämästä musiikista vaikka sain lapsen. Ja kunhan tuo lapsi hiukan kasvaa niin vien hänetkin festareille (päivällä, kuulosuojaimien kanssa). Mun mielestä esim ankkarock on hyvä paikka kun alue on tarpeeksi laaja ja siellä mahtuu pitämään piknikkiä lasten kanssa ja kuunnella samalla hyvää musiikkia.

Itse en valitettevasti tällä kertaa pääse Ankkaan kun on ystävän juhlat tiedossa, mutta muuten oltaisiin miehen kanssa menty.
 
vieras
Ankkaan menossa kolmatta kertaa :) Äitini on sen verran jääräpää ollut, että pääsin ensimmäisille festareille 17-vuotiaana.. Toisaalta se meno on sellaista, että eipä niistä paljon aikaisemmin olisi saanut mitään irtikään. Ankkarock on mukava festivaali, tarpeeksi pieni ja hyvät kulkuyhteydet. Loppukesästä niin ei ole sellaista kunnon festariörvellysmenoa kuin esim. Provinssissa tai Ilosaaressa ja samaan aikaan on Flow niin ihmiset jakaantuu aika hyvin molempiin
 

Yhteistyössä