Hakutulokset

  1. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Hejsan pitkästä aikaa :) Mulla on seuraava neuvola (lääkärisellainen) joskus pari viikkoa np-ultran jälkeen eli muutaman viikon päästä. Melko vähän niitä käyntejä täällä Oulussa ainakin on kun ei odota esikoista. Eipä tuo sinänsä haittaa. Eniten niitä käyntejä tartti sillon ekaa odottaessa...
  2. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Helou! ElluE tervetuloa mukaan :) Yönenkeli Ihana pömppis ^_^ Omaa mahaani tossa suihkussa kans kattelin, että on jo aika pyöree. En oo töissä kertonu asiasta. Hihitellen oottelen, että millon "paljastun" :P Bluediamond Mulla on ens viikolla labrat ja kolmen viikon päästä np-ultra...
  3. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Adalie, viestiä laitettu :) Mukavasti tullut uusia :) Ja juttuakin monta sivua. Tiistaina käytiin vu:ssa ja siellä oli kaikki hyvin. Tälle hirveälle huonollo olollekin löytyi syy: siellä oli aluksi ollut kaksi, mutta vain yksi oli lähtenyt kehittymään. Jotain tuollaista olin uumoillutkin...
  4. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Turvotusmaasta päivää. Vatsa on kuin mikäkin pallo. Oon vielä vähän sellasessa tilanteessa töiden suhteen, etten haluis kylillä huudella olevani raskaana. Kovin pitkään sitä ei vaan voi enää salata :P Jospa kohta ei tarttis enää salailla. Varasin kuitenkin varhaisultran kun joteknin halusin...
  5. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Unohdin ikäni päivityksestä se siis 28 manije, me ollaankin samalta suunnalta :) Bongasin vaan tuon varhaisultran hinnan ja arvasin siitä. Me ollaan edellisistä käyty vu:ssa, mutta nyt en tiiä. Vähän kyllä haluttas käydä kun ei se maksa tosiaan sen enempää.
  6. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    nibander, Kieltämättä käyny joo tuuri, että kaikki lapset on keväällä syntyny :) Ekaa yritettiin kolmisen vuotta ja toinen tuli sitten ajatuksesta. Pojilla on 1v1kk ikäeroa. Tämän kolmannen annettiin tulla jos on tullakseen silleen, että jätin huhtikuussa ehkäisyn pois. Toiveissa oli kolmas...
  7. Adalmis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

    Minäkin hyppään messiin :) 3.4.14/Adalmis/kolmas/Oys Tänään aamupäivällä tein testin kun menkkoja ei kuulunut. Pari kuukautta oltu ilman ehkäisyä ja toiveissa oli kolmas kevätvauva :) Meillä siis pojat 3/11 ja 4/12. Sutinaa siis riittää ja tulee varmasti riittämään vielä pitkään. Ennen...
  8. Adalmis

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Meille syntyi perjantaina 13.4 poika klo 16.08 mitoin 3705g ja 51 cm. Viikkoja oli 41+1. Tässäpä tarinaa synnytyksestä: Viittä vaille kaksi perjantaiyönä heräsin siihen, että vesiä lorahti. Sitä tiputteli koko loppuyön. Kuudelta tuli eka kunnon supistus. Siihen asti sain nukuttua ihan...
  9. Adalmis

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Töttöröö. Paljon onnea vauvan saaneille :) Teitä on jo hurjan paljon. Adelei, tsemppiä! Ikävä, ettei vauva oo itekseen tulossa ulos :/ (.) Neuvolassa kävin vikaa kertaa vatsan kanssa. Ens viikolla sitten Oysiin yliaikaiskontrolliin. Esikoisesta ei koskaan päästy sinne kun tyyppi alkoi...
  10. Adalmis

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Syysmyrskylle paljon tsemppiä :heart: Jouskarille myös tsempit. Nyt on todellakin jo sun vuoro :) Plääh, mulla kans yks tuttu sai eilen (laskettuna aikanaan) pojan. Ja yks tuttu, jolla on kaks viikkoa meiän jälkeen la sai käynnistysajan ens viikon perjantaille. Eli luultavasti sekin...
  11. Adalmis

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Jatiska, mä oon aikoinaan tunkenu rusinan nenääni :laugh: Muistan kun äiti kiroili, että miksi oi miksi. Kai nää on jotain tälläsiä täytyy kokeilla- juttuja :p. ekulainen, tsempit sulle! Lonkkia ja nivusia särkee täällä. Öisin kun nousee vessaan niin tuntuu jotenkin niinku jalat ois ihan...
  12. Adalmis

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Hohhoi, täällä vaan edelleen yhdessä osassa |O Alkaa jo kyllästyttää :p Paljon onnea vauvautuneille :heart: ekulainen: Huh millanen tyyppi sulla on tullu vastaan o__O Ei oo tainnu ihan kaikki lamput olla päällä sillä. Mut se on aina niin helppo muiden elämää kritisoida vaikka ei oma...
  13. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Löllöttelijä, Mä kirosin ihan tota samaa esikoista odottaessa. Eikä yhtään helpottanu, että kaikki selitteli sen johtuvan vaan siitä, että keho valmistautuu vauvan tuloon. Mäkin kyllä silloin valvoin särkyjen takia :/. Mutta on siinä varmaan hormoneillakin jotain tekemistä. (.) Kiukuttaa ihan...
  14. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    38+4 tänään :)
  15. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    GCS15, Mukavia kuulumisia teiltä :) Vähänkö mä odotan sitä, että saisin nukkua mahallaan! Paljon onnea vauvan saaneille ^___^ Jospa tuota itekin kohta pääsis hommiin. (.) Plääh. Meinaa vähän kyllästyttää. Keskiviikkona neuvolassa oli taas pissassa leukot kahella plussalla ja eilisessä...
  16. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Paljon onnea vauvautuneille :heart: (.) Ahdistaa. Vois vauva jo syntyä. Pläääääääh.
  17. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Kivunlievitys: Mulle laitettiin esikoisesta epiduraali, mutta se ei kyllä vienyt kipuja totaalisesti pois. Ilmeisesti mun selässä on joku rakennejuttu, että aine vaikutti vain toisella puolelle tai sitten laittajassa oli vika. Toinen puoli oli täysin puutunut ja toinen vaan vähän. Puutuneen...
  18. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Heippis! Neiti80:llä ollut aika jännät paikat :o Onneksi oot kuitenkin edelleen yhtenä osana :) Voivotteluja en oo ite silleen ottanu ihan todesta. Tulee joskus itekin tokastua, että voishan se jo kohta syntyä, mut totta kai haluan, että mahdollisimman pitkään vauva on vatsassa. Se syntyy...
  19. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Heippis! Äittälle onnea täysiaikaisuudesta! Niin ne viikot vaan vierii :) Mä katoin kans sillon ton Sydänääniä-jakson kun se tuli ekaa kertaa telkkarista joskus viime vuonna. Esikoinen oli muutaman kuukauden ikäinen ja kaveri oli tulossa käymään. Hieman ihmetteli kun paruin täällä silmiä...
  20. Adalmis

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Onnea Tiijona ja perhe! :heart::flower:

Yhteistyössä