Hakutulokset

1. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Tervetuloa uudelle (ei voi muistaa nimimerkkiä tähän aikaan illasta :ashamed: ) :wave: Tessu77 täällä kanssa aikomuksena täysimettää sinne 6kk asti. Ihmetellään niitä soseita sitten siinä vaiheessa yhdessä :p . Sosekokeiluista mä oon kyllä aina tehnyt niin, että oon sekoittanut edellistä...
  2. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

SMSM Luultavastikaan ei ole kyse siitä, että esikoisilla olis enemmän neuvoloita kuin seuraavilla lapsilla, vaan kunnat on vuosien saatossa säästösyistä vähentäneet neuvolakäyntien määrää. Näin ainakin Helsingissä.
  3. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Rauhoittupas hetkeksi taas... Voi, paranemisia Raelle, inhottavaa kun tauti ei taltu. Joo tosiaan aattelin kuitenkin sinne vajaa 6kk asti sinnitellä tytön kanssa ennen soseita, jos vaan kasvu jatkuu hyvänä. On toi imetys vaan niin kätevää. Julki-imetyksestäkin oli paljon ollut puhetta. Mä...
  4. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Huah ja huomenta, kadotin tekstit taas vaihteeksi taivaan tuuliin... Nää molemmat pienet murut ovat nyt alkaneet herätä klo 7.00 aamulla |O . Vähän pidempäänkin olis voinut nukkua... Ja kohta siirretään kelloja ja sitten meillä varmaan herätään joka aamu klo 6.00, nice! Mulla on neidille...
  5. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moikka pitkästä aikaan heinikset! millanen sai mut vedettyä kolostani ulos :D . Joka päivä käyn monta kertaa lukemassa, mut miten voi olla niiiiin vaikea kirjautua ja kirjoittaa itse :ashamed: . Toi 2,5-v. on alkanut terrorisoida aina, kun olen netissä, ei sais yhtään huomio kiinnittyä...
  6. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Siis tää ei ole totta... Meidän neiti nukkui koko viime yön putkeen 21-7.30 :O :) Kokeilkaas oikeesti kapaloimista, te joiden vauvat nukkuu huonosti. Ennen kun aloin tuota kapaloa käyttämään, oli meilläkin pisin unipätkä max 3h ja usein oli just tuota, et herättiin tunnin välein. Kuulin kyllä...
  7. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Mä tilasin sannas.fi -sivustolta ja siellä tais olla kapalot n. 25-28 € materiaalista riippuen + postarit. Siellä myydään Kiddopotamuksen SwaddleMe-kapaloita. Ihan hyvältä vaikuttaa kapalon materiaali muuten, mutta kangas on jo muutaman pesun jäljiltä vähän nyppääntynyt. Tosin eihän se käyttöä...
  8. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Hipsu mä oon niin kädetön, että mulla täytyy olla tollanen valmiskapalo :ashamed: . Mä en ikinä saa kapalosta tarpeeksi tiukkaa tai ainakaan sellaista, että se pidempään kestäis, jos teen sen lakanasta tms. Varsinkaan nyt, kun tyttö on alkanut hirmuisesti huitoa käsillään =)
  9. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Piti vielä tuota hoitoon laittamista kommentoida. Itse en ihan pientä veisi hoitoon ellei olis ihan pakko. Meillä esikoinen ja kakkonen ovat menneet 2,5-vuotiaina tarhaan ja se on meillä ollut hyvä aika viedä. Eivät esim. kertaakaan itkeneet perään tai mitään, kun jo ymmärsivät, että äiti tulee...
  10. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Josko nyt sais vähän kuulumisia kerrottua ennen kuin tyttö taas herää... Eli hyvin meillä on arki sujunut. Kapalo on aivan loistava keksintö! Nyt kun ilmat on viilenneet ollaan ruvettu käyttämään sitä öisin. Tyttö on niin kova hikoilemaan, että kesällä ei voinut kuvitellakaan käyttävänsä...
  11. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Joskohan sitä saisi jotain rustattua pitkästä aikaa... Luettua tulee päivittäin, mut miten se voi joskus olla niiiiiin vaikeaa kirjautua sisään ja kirjoittaa. :whistle: Sisunäiskä tervetuloa mukaan! Täällä yksi helsinkiläinen. Kotona oleminen mä oon ajatellut olla kotona ihan sinne kolmeen...
  12. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Ihan nopeesti vaan, kun ei taas muuta kerkee... Eli tohon kakan kuumemittarilla avittamiseen: Eli sitä ei kannattaisi mitenkään säännöllisesti harrastamaan, koska suolen toiminta saattaa siitä heiketä ja "laiskistua" entisestään. Eli mä käyttäisin sitä vasta viimeisessä hädässä. Lukemassa...
  13. S

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Kovasti jaksuja vielä yhdessä kasassa oleville! :hug: Kyllä tekin pian nyyttiänne pääsette noutamaan. Jaksuja myös niille, joiden vauva on "haastava" :hug: Ja paaaaaaljon onnea uusille vauvautuneille :heart: Enpäs ole hetkeen saanut aikaiseksi kirjoiteltua, lukemassa olen kyllä...
  14. S

Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Poppins kyllähän se synnytys loppupeleissä oli helppo, mutta just tuo pitkä kesto supistusten alusta teki siitä raskaan. Ei tosiaan kahteen yöhön tullut nukuttua juur ollenkaan. Ja tuo sun tilanteesihan kuulostaa samalta kuin mulla. Toivotaan, että synnytys pääsee pian vauhtiin, ettei tarvitse...
  15. S

Muistin väärin ton alkoholipitoisuuden, mutta joka tapauksessa Jekovitit sisältävät etanolia, joka on alkoholia. Alkoholia käytetään niissä liuotinaineena. Monissa muissa d-vitamiineissa käytetään öljyä liuotinaineena. Jotkut on sitä mieltä, että vauvan massu kestää tuon alkoholin paremmin. Mut...
  16. S

Noista d-vitamiineista piti vielä jotain sanoa... Nuo Jekovitit on muistaakseni 90% alkoholia ja sen takia maistuvat niin hirveälle. Joten niitä en ainakaan aio ostaa. Täytyy käydä apteekissa ja tutkailla muita merkkejä. Esikoisen saaneet Nuo teidän tuntemukset vauvan synnyttyä kuulostavat...
  17. S

Kamalasti tekstiä, toivottavasti muistaa edes jotain kommentoida (raskausdementia vaihtunut imetysdementiaan :snotty: ) Kiitos kaikille onnitteluista! Ja kiva, kun olette ihania synnytyskertomuksia jaksaneet laittaa. Niitä on aina niin kiva lukea. Onnea taas kaikille uusille...
  18. S

Meille syntyi lauantaina 17.7. klo 8.50 (rv 40+1) ihana neiti! Strategiset mitat olivat 51cm ja 3166g. Äsken kotiuduttiin. Palaan myöhemmin lukemaan ja kertomaan synnytyksestä! Sherine + muru 2vrk
  19. S

Onnea Nedra ja Bambina! :flower: Supistukset jatkuneet koko päivän, mutta edelleen epäsäännöllisinä. Tooosi kipeitä vaan ovat ja mä voisin kanssa painaa esc-nappulaa tässä kohtaa. Vähän vissiin tuli limatulppaakin vessareissulla. Sais nyt lähteä kunnolla käyntiin, et joskus pääsis tästä...
  20. S

Plääh, täällä kanssa supparit hiipuneet, väli nyt n. 20 min.

Yhteistyössä