Hakutulokset

1. S

Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Pikapuolisesti vain luin, joten ei hirveästi nyt irtoa kommentteja :ashamed: Onnea kuitenkin hurjasti kaikille uusille vauvaantuneille! Ja jaksuja niille, joilla pienten kanssa ongelmia :hug: Kepsukalle isot tsempit leikkaukseen! Meillä on ollut Pain kanssa vähän samantyyppinen yö...
  2. S

Huh, tätä hellettä! Hiki vaan virtaa... Kiva kuulla vauvatuneiden arjesta! Ja ihana kuulla, että kausan pienellä on kaikki hyvin. Täällä ollaankin useamman kerran teidän perään huhuiltu. Zeenah ja Olivia ei kait noille suihkutisseille ja vuotaville rinnoille ole oikein mitään tehtävissä...
  3. S

Paljon onnea rouva saga ja muut vauvaantuneet! Ja tervetuloa uusille! Täällä ollaan taas pojan peleihin lähdössä. Oli kyllä rankkaa eilen helteessä pelejä katsella pitkin päivää. Onnistuin naamanikin polttamaan. Tänään aion kyllä katsoa vain ekan pelin, koska poika ei edes toisessa pelaa...
  4. S

Paljon onnea dalailama :flower: Meillä kanssa vauvat kulkeneet mukana pienenä. Tosin on ollut kylmää, kun lapset ovat syntyneet, joten sen pari viikkoa on pitänyt olla kotona kylmyyden takia. Ja terveitä ovat lapset olleet. Mä oon sitä mieltä, että kyllä ne pöpöt kotiin kulkeutuu, jos ovat...
  5. S

Mulla pääsee kanssa itku noitten sääennusteiden kanssa! Ens viikolle 30 ja yli luvattu, kun pitäis olla pojan futispelejä katsomassa. Mä en jaksa enää tätä kuumuutta :'(
  6. S

Mikä muuten Pauliina teidän vauvalla on, kun sairaalaan joutui jäämään, jos saa kysyä? Voima :hug: koko perheelle, ei varmasti ole helppoa, kun vauva joutuu jäädä sairaalaan.
  7. S

Huomenta! Onnea taas vauvansa lunastaneille ja isot tsempit lähtijöille! Täällä kanssa hormoonikilarit alkaneet :ashamed: Toissa yönä en nukkunut kuumuuden takia juuri ollenkaan ja muutenkin yöt on tosi huonoja. Eilen aamulla olin nostamassa pyykkejä koneesta, kun yht´äkkiä tuntui, et mä...
  8. S

Onnea kaikille vauvaantuneille tasapuolisesti ja kiitos omenaruusu kuvasta, ihana :heart: Niin paljon taas tullut tekstiä, ettei mitään oikein jäänyt mieleen kommentoitavaksi asti :ashamed: Me ollaan kulutettu aikaa rannoilla ja äsken käytiin tytön kanssa kampaajalla. Ihanaa, kun sai...
  9. S

Paljon onnea Olivian perheelle :heart:
  10. S

SMSM sovitaan niin, että kipeydyt vasta uimakoulun ja miehen työn jälkeen, sillähän se hoituu :laugh: :laugh: . Mun pojalla on vika peli ens viikon torstaina (jos eivät jatkoon pääse, mikä ei ole todennäköistä ) klo 11.30, et sen jälkeen vois ruveta sitten tosi toimiin :D . Mieskin on...
  11. S

Onnea vielä kerran MattilanMammalle ja kiitos synnytyskertomuksesta! :flower:
  12. S

Tässähän alkaa itsekin käymään malttamattomaksi, kun niin monella synnytystä enteilee. Oliviallakin jo mukavasti oireilee :) Oikeesti ei olis kyllä mikään kiire. Ens viikolla olis kampaaja (sinne on pakko päästä!) ja sitä seuraavalla viikolla pojan Hesa Cup. Huomenna neuvolaan sille...
  13. S

Tsempit Jenniille ja Chilille! Vauvanhaku lähestyy :) Mäkin täällä ilmoittaudun yhdessä kasassa olevaksi. Supistuksia tulee useita päivässä ja kipeitä ovat, mutta ei tästä lähtö tule vielä pitkään aikaan, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Mä olen tänään saanut jopa sairaalakassin...
  14. S

Nopeasti vaan Zeenahille: Nykyään kai on ohjeena, että rintavauvoja ei välttämättä tarvitse röyhtäyttää. Varsinkaan, jos mitään suurempia mahavaivoja ei ole. Mä en ole yöllä koskaan röyhtäyttänyt. Parempi vaan, kun molemmat saa nopeammin unesta uudelleen kiinni.
  15. S

Kiitos synnytyskertomuksesta Susanna ja hyvä, että poika on paranemaan päin :flower: Paljon onnea omenaruusu ja kardemummma! Täällä kanssa samat fiilikset kuin helisellä. Tylsyys huipussaan ja kaikki ärsyttää! Mä oon tosi miellyttävää seuraa täällä kotona :kieh:
  16. S

Paljon onnea prinsessasta JP! Taitaa Kardemummmallakin olla nyytti jo kainalossa tai pian ainakin! Bambinalle ja Susannalle iso voima :hug: ja kovasti kärsivällisyyttä! Tosiaan vauhdikas synnytys Lauralla! Kiitos synnytyskertomuksesta! Dana komppailen muita. Poika tilailee maitoa...
  17. S

Oltiin meren rannassa uimassa lasten kera (mä en uinut) ja siellä tuuli niin paljon, että oli kyyyylmä. Huh! Vieläkin paleltaa. Mäkin olen saanut Lansinohia (lampaanrasvaa) sairaalasta. Ovat antaneet sitä vähän mukaankin, niin että se on riittänyt niin kauan, kun sitä on alkuun tarvittu. En...
  18. S

Ai niin SMSM! Vaihtaisitko mun lasketuksi ajaksi 16.7., kun se on tuolla virheellisesti 17.7.
  19. S

Meidän kuu tosiaan! Ihanaa! Kiitos uudesta pinosta SMSM! MattilanMammalle kovasti onnea nyytistä! :heart: Mekkala mäkin tilasin jokunen viikko takaperin SwaddleMe-kapalon. Käyttökokemusta ei siis vielä ole, mutta hyvältä vaikuttaa. En tajua, miksen aiemmin sellaista ole hommannut noille...
  20. S

Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :headwall: :headwall: Just tossa aikasemmin pääsin kehumasta, että ei ole närästänyt. Niin mä fiksu sitten menin syömään pitsaa, vaikka tiedän, et se rupee närästämään. Hirvee närästys päällä |O

Yhteistyössä