Aaaar! Oon soittanyt nyt kolmesti Kelaan ja kahdesti verotoimistoon huomattuani, että mun huomenna maksettavasta ekasta äitiysavustuksesta napattiin kivat 30 prossaa ennakonpidätystä. Lopulta homma paljastui virheeksi, mutta v*ttu että jouduin vääntään asiasta ja selittämään Kelan idiooteille. Verotoimistossa oltiin hyvin kartalla ja mun puolella. Huh. No, lopulta asia selvisi.
astrud Joo, turhaa harmitteli Belle & Sebastianin missaamista, tää lapsihan on selvästi sisälläni vielä vähintään viikon keikan jälkeen
Solnushka En ehi vastaan sun yksityisviestiin nyt, mutta siis hyvät
salapoliisiskillsit sullakin, me siis tosiaan "melkein tunnetaan" kuten ollaan tässä uumoiltukin vitsinä.. Eli meillä on se yhteinen ystävä ja se on juuri se, johon olen viitannut täällä välillä. Ei hitto tätä pientä maata.. Mä arvasin, että tää nettimammautuminen oli suuri virhe
Ei siis hiiskuta kumpikaan mistään kaksplusasioista hälle, jookos. Anonymiteetti kunniaan.
Täällä ei mittään erityisiä raskauskuulumisia. Öööö paitti
kotiutumisvaatteina pitkähihainen body, puolipotkarit, myssy. En oikeasti ala tunkea sille lapsoselle mitään takkeja ja tumppuja 5 minuutin kotimatkalle, joka on luultavasti helteinen. Tai sit mä en vaan tajua lapsen pukemisesta mitään? Mikä on myös totta! (Nimim. Mähän kysyin viimeksi, että puetaanko potkarit bodyn alle vai päälle..)
Nyt karkaan aurinkoon!
kardemummma & Sulo 39+3
Ps. Ärsyttävä "Joko joko?" -kuumotus on alkanut mm. Facebookissa. Voi shaatana, jos se laskettu aika on 40+0, miksi oletus on se, että lapsi syntyy aikasemmin! Sanoin, että 42+0 saa alkaa kyseleen, eli 19.7. Siihen on vielä 19 pitkää päivää.
Mulle koko synnytys on alkanut tuntua ihan utopialta. Todennäköisemmältä tuntuu, että lyllerrän tän mahan kaa loppuelämäni. Mikä ois kivaa. Musta tää raskaana olo on maailman mukavinta, oikeasti. Se, että joku elävä ihmislapsi on tässä ihan hollilla tulossa mullistamaan koko arjen, tuntuu täysin absurdilta.