heräsin 05.30. siihen, että alaselkää särki/jomotti. Aattelin, että oon nukkunut huomaamatta huonossa asennossa, mutta sitten huomasin, että jomotus onkin "kohtauksenomaista", kestää jonkun minuutin ja menee sit pois vartiksi ja tulee taas minuutiksi.
Onko tää supistelua? Outoa vaan, ettei se tunnu etupuolella juuri ollenkaan, vain alaselässä. Mutta esim. aaaa nyt se olo tuli taas, "pakottava", saa vähän irvistämään, eikä ois varmaan helppo puhua just nyt.
Tätä on siis jatkunut nyt jo neljä ja puoli tuntia. Neljä tuntia kyllä makasin ihan vaan sängyssä noiden "puristusten"/särkyjen kaa, joten kipu ei voinut olla ihan valtava varmaan. Koitin aina venytellä ja kääntyillä ja löytää jotain parempia asentoja sen "supistuksen" (tai mikä onkaan) aikana. Ei niitä kyllä löytynyt
Välillä nukahdinkin 10 minuutiksi ja sit heräsin taas siihen tuskaan.
Oon ihan täpinöissä ja miltei kyynelissä. Vaikka tää nyt ei ois yhtään mitään tai lähtö ois lähellä, niin vihdoin kehoni osoittaa ees jotain raskauden merkkejä!
Ja voi hyvät hyssykät, mä sanoin jo viikkoja sitten että "Ois hyvä jos ne supistukset alkais vaikka perjantaina 2.7. aamulla ja sit kun miehen loma alkaa klo 17, lähettäis sairaalaan.."
Lapsellani saattaa siis olla aika hyvä kuulo!