Hakutulokset

1. S

Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Joo siis ne toooosi hehkeitä :D . Mut en tosiaan oo viittinyt omia sotkea.
  2. S

Onnea äiti-79-! Huh, onneksi kaikki meni lopulta hyvin :) Rae mä olen ainakin ollut aina sairaalan vaatteilla ja myös alushousuilla. Sairaalassa on sellaisia verkkoalushousuja, mitkä käy hyvin niitten sairaalan "vaippojen" kanssa. Mulla ne on ainakin ollut tarpeen, kun jälkivuoto on ollut...
  3. S

Onnea Susanna! :flower: Hurjan kuuloinen ponnistusvaihe, synnytyskertomusta odotellessa. Bambinalle isot tsempit! Varmasti turhauttavaa, kun ei mitään tapahdu. Alennusmyynnit Mäkin kävin eilen Sellossa pyörähtämässä. Ostin vikat vauvakamat, jee! Lisäksi yritin etsiä vauvalle huppareita...
  4. S

Kiva, kun vauvautuneet ovat käyneet kertomassa kuulumisia. Kiitos siitä kaikille! Ja moni jättänyt kilotkin laitokselle, mulle ei kyllä ole ikinä käynyt niin :headwall:
  5. S

Voih, kovasti onnea Liplatus! Hienoa, että synnytys meni noin hienosti tytön perätilasta huolimatta. Kovasti jaksuja kahden pienen kanssa!
  6. S

Paljon onnea amati! Eiköhän ne sokeritkin pienellä pian korjaannu :hug: Nyt Selloon ostamaan viimeset vauvajutut. Sherine + muru rv 37+4
  7. S

Isot onnittelut Nelalle pojasta ja Zeenahille tytöstä :flower: :heart:
  8. S

Onnea Laura :flower: Nyt niitä nyyttejä sitten alkaa tulla ihan urakalla, moni taitaa olla vauvan haussa. Oltiin muksujen kanssa kaverin mökillä päivä. Oli kiva, kun lapset pääs uimaan ja jäivät sinne yöksikin. Mä en jaksanut jäädä, kun nukkuminen on muutenkin niin huonoa. Helise me...
  9. S

Onnea vielä kerran Dana! Kiva kuulla, että kaikki meni hyvin ja pääsit siitä inhottavasta oksentamisesta vihdoin!
  10. S

Mä täällä kukun |O . Kahden jälkeen heräsin (2½ h nukkuneena), eikä uni sen jälkeen ole tullut :headwall: . Nousin sitten ylös ja täällä sitä sitten syöpöttelen ja pyörin netissä... Älkäähän nyt sitten vauvaantuneet meitä tänne hyljätkö, vaan olis kiva, että käytte täällä kertomassa...

Yhteistyössä