Onnea vielä kerran Danalle ja myös Lauravm-86 pikkuisten johdosta :heart: :hug:
nyt niitä sitten alkaa tupsahteleen todenteolla =) :heart:
yöt on jo ihan kamalia,hikoilen,heräilen tosi tiuhaan,vessassa saa ravata ja sopivaa asentoa ei tahdo millään löytyä,vasemmalla kylellä nukkuessa puutuu lantio(jostain kumman syystä)selällään tuntuu,ettei saa kunnolla henkeä eli ainut miten voi etes joten kuten nukkua on oikealla kyljellä.tätä pitäs vielä jaksaa n.4 viikkoa,pahimmillaan 6 viikkoa,ei samperi sentään.sitten kun koittaa nukkua päivällä,niin silloin hikoilee,eikä unikaan tuu vaikka kuinka koittaa,yleensä siihen ei viikolla ole etes mahiksia kun mies on päivät töissä,mutta näin viikonloppuisin olen aina koittanut...sorry mikä valitusvirsi taas :| vaan käy tää valvominen jo voimille.kaiken kukkuraksi nää helteet pahentaa vain oloa,olen oksentanukki pariin kertaan eilen ja tänään.
nyt on parina yönä supistellu ihan kunnolla,ei oo tullu silleen tietyin väliajoin vaan on ollu se puristava kipu putkeen sellaset 5-10min ja sitten on loppunu ja sitten taas kohta uudelleen.vaikka olis toisaalta ihana päästä jo tositoimiin eli synnyttään niin silti sitä toivoo että olis masussa etes sinne 37 viikkoon asti,siihen vielä aikaa vähän reilu viikko.sais toinen vielä vähän kasvaa,jos ei sitten sokereitten takia oo kasvanukki jo toooosi isoksi,sitä kun ei tiiä kun ultra on vasta 38 viikon jälkeen(joka on musta vähän liian myöhään)tiiä vaikka olis sitä ennen jo syntynyt.
minä varmaan synnytän tästä joukosta viimesenä,vedän sitä häntäpäätä,koska la on vasta 27.7 ultran mukaan,menkkojen mukaan olis jo 14.7,jospa se aika olis lähempänä.toivotaan.elikkäs mahtanee käyä niin,että saan yksinään täällä kirjoitella heinäkuun lopulla,kaikilla muilla on jo vauva silloin :ashamed:
tänään mennään anoppilaan vietteleen juhannusta,eilen oltiin äitillä.ihan menee siis vieraillessa tämä jussi.
mutta ei kai siinä.
virpi1980 ja kullannuppu 35+4