Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Mä täällä kukun |O . Kahden jälkeen heräsin (2½ h nukkuneena), eikä uni sen jälkeen ole tullut :headwall: . Nousin sitten ylös ja täällä sitä sitten syöpöttelen ja pyörin netissä...

Älkäähän nyt sitten vauvaantuneet meitä tänne hyljätkö, vaan olis kiva, että käytte täällä kertomassa, miten vauva-arki sujuu. Voitais vaikka sitten porukalla siirtyä tuonne vauvapuolelle jatkamaan juttuja, kun kaikki ovat jakaantuneet. Vai mitä mieltä muut?

Sherine + muru rv 37+1 (jeeeeee, eilen saavutettiin täysiaikaisuus!!!!)
 
Heis!

Rae89 laittokin meän vauvauutisen jo tänne, kiitos siittä :)
Meän poitsu synty sektiolla 10.57, painoa oli 2900g ja pituutta 47 cm :heart: Lääkärit ja hoitajat ihasteli jo heti salissa, meän poitsun pitkiä tummia hiuksia ja ripsiä :) Meän vaavi taitaa olla osaston karvaisin :LOL:
Poika on helppo ja tyytyväinen, ei turhia itkeskele :) Kunnon hurmuri :heart: Pääsin sängystä liikkeelle aikalailla heti, kun heräämöstä pääsin. Haava särkee ainoastaan silloin kun kävelee, nousee ylös tai kääntää kylkeä sängyssä. Muuten olo ihan hyvä :) Viimisen kerran oksensin leikkaussalissa, kun spinaalista tuli huono olo, sen jälkeen ei ole tarvinnnut enää oksentaa :) Imetys on pikkuhiljaa lähtenyt käytiin, maidon nousu aihetuttaa ihan järkyt rinta ja hartia kivut :kieh: imettäessä tulee kivuliaita jälkisuppareita :/ Saatiin eilen perhehuone, niin saahaa yhdessä koko perhe olla :) Mies on aivan intona hoitamassa vaavia, erikoistunut vaipan vaihtoon ja kylvetykseen.

Pistän FB:n puolelle myöhemmin kuvan meän hurmurista!

Dana88 & poika 2 päivää
 
Onnea dana!

Täällä kärsitään unettomuudesta, tai illalla kyllä nukahdan, mutta sitten kun herään vaikka vain 10min päästä ei uni enää tulekkaan. menee sitten 1-2tuntia ennen kuin uni tulee.. ei tahdo löytää hyvää asentoa. Viime yönäkin heräsin siihen,kun mulla oli kauheen kuuma ja hiki valu kainaloista :/ no,onneks enää muutama viikko maksimissaan tätä raskautta.. Eilen illalla ja yölläkin supisteli..

pauliina ja veikko rv38+6
 
Joo mä kans sherinen kanssa samoilla linjoilla, että sitten kun kaikki ollaan vauvaantuneita niin ois mukavaa siirtyä vauvapuolelle porukalla :)

Kiva kuulla, että danalla menee hienosti muksun kanssa :) On kyllä aika hurmuri, mitä nyt sun fb profiilikuvasta pikkusen näki :heart: Ja huippua ettei tartte oksentaa!

Viime yön sain nukuttua ihan kivasti, tosin vessassa ramppasin ku mikäkin.
Mennään tänään varmaa kävelee tykkimäkeen, jos siellä pari tuntia sais kulumaan. Huomenna me sitten varmaan lähdetää sinne korkeasaareen.
Toinen hyvä vaihtoehto ois porvoo, se on ihan nätti kaupunki ja matka per suunta ois vaan tunti, korkeasaareen menee se kaks tuntia ainakin. Sitten vois käydä syömässä ja vaikka leffassaki jos jaksaa..
Eli toisinsanoen kovasti koitetaa saada vauhtia vauvan maailmantuloon :D

Eipäs tänne nyt kummosempia..
 
Ihana kuulla Danasta ja pikkuisesta :D Onnea vielä koko perheelle :heart:

sherinen kans samoilla linjoilla, että jatketaan keskustelua vauvapuolella, kunhan kaikki saa vauvansa syykkyyn :heart: :) roikun täällä viimeisenä, että ootelkaahan tovi :whistle:

oli taas outo.. Puoli kolmen maissa heräsin, eikä uni meinannu tulla millään.. En löydä myöskään hyvää asentoa ja sitten on kuuma ja vauva bilettää,, BLAABLAAA :eek:

Eilisen päivän oli taas menkkajuilintaa ja yritin tehä kävelylenkkejä pitkin päivää, mutta sitten saunan jälkeen illalla loppuivat taas kuin seinään... Mutta eiköhän se sieltä tuu, kun on valmis :whistle:

Mitähän sitä tälle päivää keksis?! Onkohan videovuokraamot kiinni?? :headwall:

Aamukaffetta napaan :p :wave:


Maamin ja Toivo-Justiina 38+1 :heart:
 
Heissan,

danan vauva on ihana! Kävin itsekin tsekkaan tuon fb:n profiilikuvan. :) Paljon onnea vielä. :heart: Kiva kuulla, että toipuminen on ollut nopsaa ja imetyskin on jo päässyt käyntiin.

Yhdyn myös Sherinen mielipiteeseen, että jutustellaan täällä odotuspuolella niin kauan, että kaikilla on vauvat maailmassa ja siirrytään sitten kertarysäyksellä vauvapuolelle. Ei sitten hiljeni ihan täysin täällä!

En pysty enempää kommentoimaan, koska istuminen aiheuttaa ihan kauheeta kipua. :eek: Eilen illalla tuli taas parin tunnin ajan kauheen kovia "puukoniskuja" ja nyt tuntuu tosi kipeetä painetta alapäässä (ja peräsuolessa :ashamed: ). Vauva varmaan päätti taas ottaa askeleen alaspäin tms. Olo on erittäin tukala. Luulen myös, että yöllä yritti vähän supistella kipeesti kun heräilin sellaiseen kirvelyyn alavatsalla ja näin jatkuvasti unta, että mulla oli virtsatietulehdus. :D Hankala sanoa, mistä on kyse kun ei ole ennen supistellut kipeesti...

Mukavaa juhannusviikonlopun jatkoa kaikille! Mun on pakko lähtee vähän käveleen, jos se auttais näihin kipuihin...

Olivia & Vauveli 37+6
 
Heliselle kiitos tiedosta.. Aattelin käyä vuokraamassa filmin, mutta sade lakkaskin ;) Elokuvissakin menis 2?:lla leffoja, mutta pojat ei ainakaan innostunu lähtemään katsomaan Risto Räppääjää.. Mulle ja iskällekkin menis muutama mielenkiintonen pläjäys!

Danan prinssi oli ihana :heart: Piti käyä kans kattomassa fb:n profiilikuva :whistle:

Oliviallakin taitaa lähtö olla lähellä... Täällä rupee olee niin hiljasta, että saa pian yksin kirjotella.. :whistle: Paikin on varmaan jo hakemassa nyyttiään?!! :D

Aamulenkki tuli tehtyä.. Nyt siivoomaan miehen jälkiä, kun maalas eilen poikien huoneen seinät!
 
Lauravm-86: Poika sitten syntyi klo 3.45. Ambulanssilla tultiin kovaa ja 5 min kerkes olla sairaalassa kun poju 2665g 47 cm synty. Kaikki hyvin ? joku saa kopsata 2+lle

Lauravm-86 siis on saanut viime yönä pojan :heart: ONNEA :heart: :heart: :heart:

(mä lupasin kopsata tuolta facebookista) ;)
 
Lauravm-86: ONNEA POJASTA :heart:
Ja Omenaruusulla kuulostaa lupaavalta!


*****
Maaminia lainaten.. Kumpa meillekkin... :)

Mulla on ihan krapulainen olo vaikken mitään oo ottanna. Kummallisen vaikeasti tulee yöt nukuttua ja kuuma on, ahistaa, turvottaa ja pakottaa niveliä.
Mun viisivuotiaani syntyi juuri näillä viikoilla aamutuimaan. Tää ei siis tule ikinä. Tää on siis samanlainen kun vanhin isoveljensä, joka ei ois tullut millään.. edes käynnistettäessä.


Juhannuspäivänjatkoja kaikille

:heart:
Mattilanmamma 38+5
 
Lauravm-86:lle ISOT onnittelut tännekin! Aika vauhdikasta toimintaa ollut. :) Ihania juhannusvauvoja putkahtelee maailmaan. :heart:

maamin82 En usko, että täälläkään joudutaan tositoimiin vielä piiiiitkään aikaan. :) Luultavasti menee sen kaks viikkoa yli... Espoossa saa varata ajan käynnistykseen seuraavalle päivälle kun viikkoja on 41+4. Eli heinäkuun loppuun menee kuitenkin mulla. :D

omenaruusulle tsemppiä! Kuulostaa lupaavalta. :)
 
Onnea vielä kerran Danalle ja myös Lauravm-86 pikkuisten johdosta :heart: :hug:
nyt niitä sitten alkaa tupsahteleen todenteolla =) :heart:

yöt on jo ihan kamalia,hikoilen,heräilen tosi tiuhaan,vessassa saa ravata ja sopivaa asentoa ei tahdo millään löytyä,vasemmalla kylellä nukkuessa puutuu lantio(jostain kumman syystä)selällään tuntuu,ettei saa kunnolla henkeä eli ainut miten voi etes joten kuten nukkua on oikealla kyljellä.tätä pitäs vielä jaksaa n.4 viikkoa,pahimmillaan 6 viikkoa,ei samperi sentään.sitten kun koittaa nukkua päivällä,niin silloin hikoilee,eikä unikaan tuu vaikka kuinka koittaa,yleensä siihen ei viikolla ole etes mahiksia kun mies on päivät töissä,mutta näin viikonloppuisin olen aina koittanut...sorry mikä valitusvirsi taas :| vaan käy tää valvominen jo voimille.kaiken kukkuraksi nää helteet pahentaa vain oloa,olen oksentanukki pariin kertaan eilen ja tänään.

nyt on parina yönä supistellu ihan kunnolla,ei oo tullu silleen tietyin väliajoin vaan on ollu se puristava kipu putkeen sellaset 5-10min ja sitten on loppunu ja sitten taas kohta uudelleen.vaikka olis toisaalta ihana päästä jo tositoimiin eli synnyttään niin silti sitä toivoo että olis masussa etes sinne 37 viikkoon asti,siihen vielä aikaa vähän reilu viikko.sais toinen vielä vähän kasvaa,jos ei sitten sokereitten takia oo kasvanukki jo toooosi isoksi,sitä kun ei tiiä kun ultra on vasta 38 viikon jälkeen(joka on musta vähän liian myöhään)tiiä vaikka olis sitä ennen jo syntynyt.

minä varmaan synnytän tästä joukosta viimesenä,vedän sitä häntäpäätä,koska la on vasta 27.7 ultran mukaan,menkkojen mukaan olis jo 14.7,jospa se aika olis lähempänä.toivotaan.elikkäs mahtanee käyä niin,että saan yksinään täällä kirjoitella heinäkuun lopulla,kaikilla muilla on jo vauva silloin :ashamed:

tänään mennään anoppilaan vietteleen juhannusta,eilen oltiin äitillä.ihan menee siis vieraillessa tämä jussi.

mutta ei kai siinä.

virpi1980 ja kullannuppu 35+4
 
Danalle ja Lauralle todella paljon onnea vielä! =)

Sherinen ja muiden kanssa olen samaa mieltä, että olisi kiva ensin odotella yhdessä täällä kun kaikki ovat saaneet nyyttinsä syliin, ja sitten yhdessä siirtyä vauva puolelle :) Itse varmaan olen ihan viimeisten joukossa, eli varmaan elokuussakin yhdessä koossa.. :/

Nopeasti on alkaneet heinämammat kyllä jakaantua :D Nyt tulee vauvauutisia tosi nopsaan:) Mukavaa kuulla=)
Omenaruusulle ja muille, joilla h-hetki alkaa olla ihan käsillä, niin valtavasti tsemppiä!!:)

Virpi: Epäilen että minä ainakin olen täällä viimeisten joukossa tosiaan, la on kuitenkin 23.7, ja esikoinenkin meni reilusti yli sen lasketun ajan.. eli uskon että minä olen ainakin sinun seurana :D

Mukavaa juhannuksen ja viikonlopun jatkoa! =)
 
Onnea Lauravm86:lle! Mäki tahtosin jo vauvan :) mutta taitaa tulla sitten kun tulee, heinäkuussa..

Tsemppiä omenaruusulle, eiköhän sullakin oo kohta vauva sylissä..

Taas tullu muutamia kipeitä supistuksia :/

pauliina ja veikko rv38+6
 
Lauralle suuret onnittelut tännekin! :)

Ei jösses mäki haluuun!
Vissiin pientä kateutta ilmassa.... :D

Niin ja kans omenaruusulle tsempit, ettei sieltäkin tulis vielä vauvaa viikonloppuna.. :)

Nyt sinne tykkimäkii kävelee ylös ja alas rappuja!
 
Onnea kaikille juhannusvauvan saaneille :)

Minä taidan olla ainut, joka ihan tyytyväisenä heräilisi tunnin-parin välein läpi yön :ashamed: Jos koko yö menee vain yhdellä vessakäynnillä, niin kyllä aamulla on selkä kipeä, niska jumissa ja pää särkee... ja päänsärky jatkuu toki ainakin koko seuraavan päivän. Parin tunnin välein kun joutuu vääntäytymään ylös ja vaihtamaan kunnolla asentoa, ei ehdi niin jumiutua...

38+1 olis nyt, meinaako tämä oikeasti viihtyä mahassa esikoista kauemmin? :eek:
 
Olivialla voi olla vauvanhakureissu eessä :)

oispa mullakin, pari tuntia on supistellu epäsäännöllisesti ja alaselkään sattuu.. mutta nää kuitenki kohta loppuu,niinkuin monena muunakin päivänä..

vielä ehtii monta juhannusvauvaa tulemaan :)

lähden nyt keittämään kesän ekat uudet perunat!!
 
En jotenkin jaksa uskoa, että tässä vielä lähtö tulis. Vauva vaan tahtoo muistutella "hellävaraisesti" äitiä olemassaolostaan. :)

Taidanpa itsekin laittaa perunat kiehuun ja ruuan jälkeen tehdä jotain rentouttavaa, niin eiköhän olokin helpotu!
 
Onnea vielä kerran Danalle mahtavista uutisista! Ja hienoa, että toipuminen on lähtenyt hyvin käyntiin.

Onnittelut myös Lauravm-86:lle omasta nyytistä! Toivottavasti kaikki sujui hyvin.

Oliskohan, että Oliviaa viedään seuraavaksi tai sitten Pai on jo mennyt, kun ei ole kuulunut mitään. Voimia!

Täällä ei mitään erikoista, rauhallista jussia vaan, jalkapalloa ja pikku askareita puuhaillessa. Odotellaan maanantain synnytystapa-arviota.

Mekkala 36+2
 

Yhteistyössä