Maissivellistä tais terkkatäti puhuu ja netistä oon tänään lueskellu et peruna-porkkanaki ois hyvä.
Mä tilasin sannas.fi -sivustolta ja siellä tais olla kapalot n. 25-28 materiaalista riippuen + postarit. Siellä myydään Kiddopotamuksen SwaddleMe-kapaloita. Ihan hyvältä vaikuttaa kapalon materiaali muuten, mutta kangas on jo muutaman pesun jäljiltä vähän nyppääntynyt. Tosin eihän se käyttöä haittaa.Sherine Mistä oot tilannu kapalon ja paljonko makso? Löysin jonkun sivuston missä ois 1 kpl 24,90 ja 2 kpl 42 +postikulut.. Et onko edullista? Babyidea - Nukkumisesta - Miracle Blanket /Ihmekapalo
8% ?!?!?! Sehän on ihan järjettömän vähän! Mulla on Kelaa varten prosentti muistaakseni lähempänä 27% paikkeilla... Mitähän mä oon nyt laskenut väärin? Ou nou.Juu mulla siis veroprossa 8 % kelaa varten ja työnantajalla oleva kortti on muutaman tonnin yläkanttiin... mut mietin et pitäiskö laskea vielä uus kortti kelaan ?
Juu mä soitin nyt verotoimistoon ja sieltä sanoivat et tilataan uus kortti ku toi yllättäen tullu tulo vaikuttaa siihen Kelan prossaan, nyt nousi 13%:iin.8% ?!?!?! Sehän on ihan järjettömän vähän! Mulla on Kelaa varten prosentti muistaakseni lähempänä 27% paikkeilla... Mitähän mä oon nyt laskenut väärin? Ou nou.
10kk täydellä palkalla?!? Musta alkoi yhtäkkiä tuntuu siltä, että muutan Norjaan ihan justiinsa. Tosin vois olla paljon huonomminkin kuin Suomessa. Mun työkaverit USA:ssa kertoilivat, että heillä on 6 vkoa palkallista äitiyslomaa ja sitten saa olla 3kk pois palkatta, jonka jälkeen on tultava töihin, jos haluaa pitää paikkansa. Alan ymmärtää, miksi USA:ssa on kotiäitiys niin suosittua.Ku olen norjassa töissä niin olen voionu valita joko 10 kuukautta täydellä palkalla tai 12 kuukautta 80 prossan palkalla.