Hakutulokset

  1. E

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Meillä sattui siihen loppu raskauteen vatsatauti ja influenssa, ensimmäiseen en sairastunut vaikka muu perhe sairasti ja jälkimmäisen takia mut otettiin osastolle eristyksiin illalla, seuraavana aamuna meni spontaanisti lapsivedet kuumeesta huolimatta..
  2. E

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Heipat täältä teholta! Elikkäs, mut katsottiin niin toipuneeksi ja terveeksi, että mut ulos kirjattiin osastolta eilen aamulla, jotta en tarvitse enää hoitoa ja näin ollen pääsin vauvan kanssa tänne teholle hänen eristyshuoneeseensa. Kumpikin voidaan oikein hyvin. Pojalle menee antibiootit...
  3. E

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Terveiset eristyksestä! Tänä aamuna käynnistyi synnytys spontaanisti vesien menolla, viikkoja kasassa 41+3. Ja n. Puoli kolmen aikaan maailman sain puserrettua potran pojan 5135g ja 55,5cm. Synnytyis sujui hyvin. Pojalla selittämättömiä iho oireita, joten joutui vastasyntyneiden teholle, jonne...
  4. E

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    Joku kyseli että, onko muita yliaikaisia, täällä mennään viikoilla 41+2. Laskettuna päivänä meille rantautui vatsatauti, kuusihenkisestä perheestä kaikki muut sairastivat paitsi minä, mutta heti perään saatiin kylään oletettavasti influenssa, jonka sain heti toisena, ja nyt odottelenkin...
  5. E

    Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä ollaan yhdessä koossa edelleen, vaikka niin olisin ollut jo jonkun tovin valmis synnyttämään. Masukki tosin ei. Neuvolassa käytiin tänään, viikkoja kasassa siis tasan 39, ja pylly heiluu kiinni kylkiluissa. Pää ei oo kiinnittyny mihinkään. Alkuperäinen laskettu...
  6. E

    Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

    Mä voisin kanssa tulla heittämään oman valitusvirteni kekoon. Ostin siis talon, joka vaatii yläkerrassa melkoista remonttia ennen muuttoa, kahdesta huoneesta tehdään kolme. Ja tämä kaikki tehdään melko kiireisellä aikataululla. No tämähän stressaa, niin minua kuin miestäkin. Olen pyrkinyt...
  7. E

    Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

    Huomenta! Samoin täällä 24poks :LOL: Masussa asustelee mahdoton menijä, enää ei oo reiluun viikkoon tarvinnu kädellä koittaa, kun silmällä jo näkee miten mahassa mellastetaan. Tänää ois neuvola, sielä saa varmaan kelapaprut mukaan. Viime viikolla tein talokaupat ja näin ollen täs on...
  8. E

    Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

    Hektisen pyörityksen keskellä pieni hengähdys tauko. Joku kyseli asunnon koosta ja mahtuvuudesta, meillä on ahdasta jo nyt. Teinit asuttavat samaa huonetta ja nuoremmat toista lastenhuonetta, vauva muutta sitten meidän pieneen makuuhuoneeseen. Koko ajan haaveillaan kyllä isommasta asunnosta...
  9. E

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Pitkästä aikaa kirjottelemassa. Luen kyllä kans päivittäin. Lohduttavaa IMN kuulla et jollain muullakin perheessä menossa sellaisia asioita että jää vauvajutut taka-alalle. Itse kyllä aika ajoin suren asiaa, kun tämän pitäisi olla sitä onnellista ja ihanaa aikaa. Ja olosuhteet ovat ne, että tämä...
  10. E

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Heipä hei! Hyppään minäkin mukaan! Täällä ollaan jo niinkin pitkällä, että varhaisultra ja np-ultra on käytynä ja mahasta löytyi yksi sikiö, jolla sydän löi ja jalat vispas. Viikkoja oli neuvolan tädin laskuihin nähden 6 päivää vähemmän kuin piti, mutta tämän melkein itse arvasinkin, kk-kierto...
  11. E

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Mä voisin hypätä takaisin tänne ja pyytää myös apuja heti. Ensinnäkin yritystä takana jo 11 kuukautta, yks km ja muuten ollu hiljaista. Alan luopua toivosta, kolmatta ja viidettä haaveilen. Nyt takana kummalliset pari kk. Elokuussa ollut viimeksi normi kuukautiset, viikko kk jälkeen alkoi...
  12. E

    Kuvia plussatesteistä

    Aline: Niin mäki aattelin. mutta toistamiseen testaaminen saattaa olla turhaa, kyllä tää sen verran runsasta on etten uskon kenenkään sisällä pysyvän. olo on ku veriputouksella..
  13. E

    Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

    Mä voisin varovaisesti hypätä tähän ketjuun mukaan. Yrityksiä takana nyt 2, eilinen haamuplussa päättyi runsaaseen vuotoon. Nyt menossa sitten kai kp2. Eilen luulin vielä olevani päivissä 29/30-32. Niin ne muuttuu. Lapsia entuudestaan 2/4. Itsellä siis 2, -05 ja -06. Ja ikää itsellä 27.
  14. E

    Kuvia plussatesteistä

    IMG-20140210-WA0010 - Aijaa.com Tollasen sain eilen päivällä, illalla alkoi melko runsas verinen vuoto, tuhrua tuli jo edellispäivänä.. Ei tämä riemu montaa tuntia kestänyt.. Kp 29/30
  15. E

    Mitä olet hankkinut kotiisi viimeisen 10 vuoden aikana?

    Ihan kaiken materiaalisen ja kahteen kertaan. kaksi lasta ja koiran.
  16. E

    Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa?

    Ja lisäkysymyksenä että - minkä ikäisiä lapsia? - millaisia työaikoja? - miten lastenhoito?
  17. E

    Itsenäinen ajattelu

    Mä ainakin vätän että ajattelen itsenäisesti, mutta toki toiset ajoittain pystyvät vaikuttamaan päätöksiini omilla mielipiteillään.
  18. E

    Miten täällä voi olla näin paljon nuoria kouluttamattomia ihmisiä?

    Oikeesti me nuoret ja kouluttamattomat ollaan jääty koukkuun tähän palstaan, eikä me millään ehditä enään kouluttautumaan, kun meidän täytyy pysyä ajan hetkessä kiinni palstalla.. :D
  19. E

    G: Monta vuotta olet sitten kun lapsesi on täysi-ikäinen?

    Esikoisen suhteen 36 ja kuopuksen sitten 37 :)
  20. E

    Minkä ikäisenä olette ollut onnellisimmillanne? Entä milloin on ollut vaikeinta?

    n. 20olin onnellisimmillani ja nyt on mennyt viimeinen vuosi onnettomana.

Yhteistyössä