Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa?

"mii"
[QUOTE="mii";24712014]2 kertaa viikossa käyn jumpassa, siihen päälle vaunulenkit ja koirien lenkitykset.
vauva 6kk.[/QUOTE]

Tai oikeastaan 3x/vko jumppaa, yks näistä on vauvan kanssa vauvajumppa :)

Mies tai mummo hoitaa.
 
Metsälenkkejä päivittäin lauman kera, punttitreenit tulee työnpuolesta. Teini hoitaa itsensä, nii ja teen säännöllisen epäsäännöllistä kolmivuoroa välillä kaupungissa jossa asun ja välillä n. 100km pääs kotoota.
 
Joka arkipäivä. Noin 5-8h/viikko.
Yksi lapsi.
On yleensä lapsiparkissa salilla mukana, viihtyy hyvin, toisinaan, kuten tällä viikolla, mies hoitaa, kun on kerrankin kotona eikä töissä.
Lisäks tietty kaikki ulkoilu ja muksun pyörän perässä juoksentelut yms.
 
päivittäin n.tunti+ koiran kanssa 2*30 min lenkit. Tunnin yleensä lenkkeilen koiran kanssa metsässä, kun juosta en enää saa. Siihen vielä päälle jonkinverran lihaskunnon ylläpitämistä:painojen nostelua jne.

Lapsi on nyt 2-v ja välillä hän jää isän kanssa kotiin ja välillä otan mukaan lenkille ja työnnän rattaissa.

Ja teen vuorotyötä: aamuvuoro n. 6.30-14.30(välillä klo 16.30 asti) iltavuoro n.14.30-23.00(tai pidenmpään) ja mulla on liukuva työaika
 
JONSERED Karhunkantaja
Fifin kanssa hiippailen melkein päivittäin... Nuorin muksu 8v ja vanhin 15 v. Vanhin huolehtii Fifin 2 krt vkossa, kun olen illalla töissä. Mutta ehtiihän sitä päivälläkin jolkotella...
 
Työt ma-pe 6.30-16. Lapset 3v ja 6v. Ma lasten jumpat ja oma lenkki sillä aikaa kun ovat jumpassa. Ti, tallipäivä missä lapset mukana. Ke: jumppa, isi hoitaa. To:talli päivä, lapset mukana. Pe: sali päivä, isi hoitaa La: lenkkeilyä/retkeilyä lasten kanssa/koko perhe Su: tallipäivä, lapset mukana
 
"vieras"
melkein en koskaan. lapset 8 ja6. teen istumatyötä, joten tarve olisi kyllä.

mä vaan olen aina vihannut liikuntaa ja vaikka esi, vuosi sitten kesällä kävin säännöllisesti lenkillä, niin en ole vielä koskaan kokenut sitä luvattua euforiaa joka liikunnan jälkeen pitäisi tulla. ei tule.
 
elletär
Käyn uimassa, salilla, pyöräilemässä ja lenkillä niin paljon kuin vain jaksaa itseä kiinnostaa. Esim. viime viikolla olin uimassa neljästi ja kävelyäkin tuli varmaan joku ainakin 50 km. Kaksi kouluikäistä lasta. Eivät tarvitse lastenhoitoa ja otan heidät toki toisinaan mukaan.
 
"jeppu"
[QUOTE="vieras";24712279]melkein en koskaan. lapset 8 ja6. teen istumatyötä, joten tarve olisi kyllä.

mä vaan olen aina vihannut liikuntaa ja vaikka esi, vuosi sitten kesällä kävin säännöllisesti lenkillä, niin en ole vielä koskaan kokenut sitä luvattua euforiaa joka liikunnan jälkeen pitäisi tulla. ei tule.[/QUOTE]

Sama vika. Olen liikkunut paljonkin pienestä pitäen, mutta en saa sitä mahtavaa tunnetta mistä kaikki puhuu. Nytkin käyn lenkillä, kun on pakko. Tykkään kyllä kävellä ja happea saada, mutta kovemmat treenit ei todellakaan ole koskaan olleet kivoja. Harmittaa, olisi se kai kiva liikkua jos siitä sais jotain.
 
5-7krt viikossa
5,5v lapsi
Työtön työnhakija
Joko käyn heti aamusta kuntoiluni tai sitten illalla miehen olessa kotona. Tai sit otan lenkille lapsen mukaan ja kerran viikossa käydään myös yhdessä uimassa.
 
rouva x
3-5 krt viikossa
lapset 3,6,8
päivätyö 4 pv/vko
Mies hoitaa lapsia kun kuntoilen, kun yhdessä liikutaan maksullinen hoitaja x 1/vko
Käydään miehen kanssa viikonloppuisin pelailemassa sulkapalloa x1, viikonloppuna käyn pitkällä lenkillä x 1, maanantaina lasten kanssa uimahallissa ja illalla jooga 1,5 h, ti kävelyä 45 min, pe uinti + vesijuoksu 1h
 
-Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa? 2-10 tuntia päivässä, sekä työkseni, että harrastaen.
- minkä ikäisiä lapsia? 2v., 4v., 5v., 9v.
- millaisia työaikoja? aivan hämärät. Mitä tahansa välillä 05.30-21.00, välillä parin tunnin päiviä, välillä viikko putkeen kymmentä tuntia.
- miten lastenhoito? Mies on koti-isä.
 

Yhteistyössä