Minkä ikäisenä olette ollut onnellisimmillanne? Entä milloin on ollut vaikeinta?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"minävaan"
Nyt, nelikymppisenä. Minulla ei ole ollut mitään kovin suuria vaikeuksia eikä onnettomia kausia ollenkaan, olen ilmeisen pumpulissa kasvanut. Mutta nyt tosiaan on elämä ollut mukavaa monia vuosia.
Samoin! En olisi arvannut että tämä on tähän mennessä elämän parasta aikaa. Nuorimmainen on 3-vuotias ja nyt pystyy taas harrastamaan, ei hötkyile enää niin kuin nuorempana joka asiaa, osaa ottaa elämän niin, että siitä pitää nauttia eikä koko ajan stressata jotain. Oon aloittanut uusia harrastuksia ja suunnittelen kaikkea kivaa tulevaisuuteen. Ihanaa aikaa.
 
uuuuuuuuiiuiu
Lapseni syntymäpäivänä. Lapsuus eroperheessä vaikeaa, koulussa kiusattu ala-asteelta lukioon. Opiskeluaika kotoa pois samaa itkua naurettuna ja ulkopuoliseksi jätettynä. 24 eka suhde, seuraava yli 30-vuotiaana. Samassa suhteessa väkivaltaisen, uhkaavan, piittaamattoman miehen alistama 10. Lapsi ainoa valopilkku

-... mä haluan pois,.eikö mun aikani jo ois...-
 
"aava"
Hauskinta aikaa oli musta silloin kun olin noin 17-22 vuotias, ikävintä ehkä ne teinivuodet... nyt elän elämäni onnellisinta ja seesteisintä aikaa, ikää noin 40 vuotta =)
 
Kyllä 12-17 oli vaikeinta. Ja viime vuonna kun olon kipeänä. Mukavinta oli varmastikin 18-25-vuotiaana villeinä opiskeluvuosina. Ja sitten eri tavalla ihanaa lasten kanssa, tosin sitä ihanuutta varjostaa univaje ja erilaiset fyysiset vaivat.
 

Yhteistyössä