Hakutulokset

  1. M

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Poika syntyi 30.5. klo 14.49 ja kokoa 3085 ja 50cm kaikki hyvin :) .....sellainen tunnin kerkesin laitoksella olla kun vauva jo syntyi :)
  2. M

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    24+4 tänään. Ja kiva lukea kuulumisianne ! Kirjoitinkin joskus siitä parvorokosta jonka sairastin tammikuun alussa. Nyt olen sitten tarkkailussa ja käyn 10pv välein ultrassa. Kaikki on ollut hyvin tähän saakka. eli olen nyt kk aikana käynyt jo varmaan 3krt :) ...21pv taas.. Mutta hienoa että...
  3. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    21+3 idag ! Parvorokosta kirjoittelin joku viikko sitten....eli mä sitten sairastin parvorokon melko tietämättäni. ennen joululomaa sen olen saanut pojan eskarista..kun siellä sitä oli. ja oireet ilmeni tammikuun alkupuolella...punaiseksi meni kädet,jalat,maha ja selkä. muutama pv ennen...
  4. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    4s poika tulollaan Tänään ultrassa käyty ja kovasti pikkuinen liikkui ja vilkutteli :) Olikohnyt 20+0 !!! Mutta sitten, pojan eskarissa parvorokkoa. Onneks meil oli pitkä joululoma ja poika kerkesi joulun jälkeen yhden päivän olla eskarissa, kunnes otin hänet sieltä pois. No nyt tuli minun...
  5. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    mie kuuntelin dopplerilla pelkällä rasvalla ja en kuullut. tilasin sitten netistä oikeaa ultraäänigeeliä ja sain heti kuuluviin. ja mä olin ihan vääristä kohdistakin kyl ettinyt vauvaa, mutta onneksi liikkeistä tietää mistäpäin lähtiä etsimään sydänääniä! ja pitäs varmaan vaihtaa patterit...
  6. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    18+1 jes! ihan mahoton kutittelija tuo pikkuinen vauva...yölläkin kun kylkeä kääntää niin siellä hän mahassa kutittelee pienillä varpaillaan tai käsillään, niin ihanaa aikaa :heart: Hankintoja en ole tehnyt mitään, pinnasänky sitten jossain välissä kunhan kerkiää. Ultra ois 14pv ja mie olen...
  7. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    16+0 ja maha senkun kasvaaa :rolleyes: kohta eiole napaa tuumas mies :laugh: mulla on tullu jo 4kg heh ...olen pikkuinen niin kyllä heti huomaa tuon painonnousun..
  8. M

    Millä raskausviikolla lapsesi syntyi....?

    39+1 39+1 ja 39+3
  9. M

    Apua! miten pitkällä raskaus on nyt?

    mä en nähnyt kuvista että olis edes viivanpaikkaa..
  10. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Naene ja Emppuli, kokeilkaapa siihen ihottumaan, jos sitä tosi paljon kutisee (mul se on joskus ihan sietämätöntä se kutiaminen, mutta ei viitsi raapiakaan) niin jostain luin että litraan vettä sekoitetaan 2tl suolaa. sit jokin kangaskääre kastetaan siihen ja laitetaan kääre ihottuman päälle...
  11. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    15+4 on menossa ja noin viikon ajan ainaskin olen tuntenut ihania pieniä hentoja vauvan hipaisuja :) ihanaa! Kotiäiti-88 --- älä välitä, jätä omaan arvoon tuommoiset ! mä ehkä saatan olla senverta äkänen, että menisin ja sanoisin suoraan että tällaistako täällä ollaan puhuttu... :D Vatsa...
  12. M

    OULULAISET!!!! Millainen alue asua on MAIKKULA?

    saarelasta kulkee 6 ja 9, molemmat kerran tunnissa, viikolla kulkee myös 2 neljä krt päivässä. päätepysäkki on lähellä. suosittelen saarelaa lämpimästi, uskaltaa päästää lapset ulos vapaasti!
  13. M

    OULULAISET!!!! Millainen alue asua on MAIKKULA?

    en uskaltaisi maikkulassa päästää lapsia yksin ulos, no riippuu iästä kyllä. mutta sivakalla on saarelassa tarjolla myös 3h+k, voin suositella, asuin juuri itse siellä ja ei mitään huonoa sanottavaa ! kirkkokangas on myös vähän lähempänä, myllyojan takana, joka myös rauhallista seutua. Ihana...
  14. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    tääl on ihan poikaolo (kolme poikaa entuudestaan jo) ... no erilaista tässä on että rinnat ovat kasvaneet jo, edellisistä ei, kun vasta pari pv synnytyksen jälkeen maidon noustua. ajattelin että josko emme tällä kertaa ottaisi selvää kumpi tulee, mutta saapi nähdä kun ultra-aika koittaa...
  15. M

    Onkos tämä reilua?

    Zemppiä ap:lle, oikean ratkaisun teit. anna miehen ja anopin puhua mitä puhuvat, mutta muista pitää oma pääsi! Iso halaus sinulle !!!
  16. M

    Kirppishait, auttakaa kirppishinnoittelussa, please!

    en mä ymmärrä jos tosi kulahtaneista haalareista pyydetään vielä 5-10e, ostamatta jää. itse oleen myynyt hyviäkin haalareita alle vitosella. eipähän tarvi kotia raahata. collegeista olen pyytänyt 50c-1e trikoopaidat sama 50c-1e Se, että sinulla on halvalla myynnissä, ostaja jää penkomaan...
  17. M

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Uusi ilmoittautuu listalle eli 3.6.2012 / Marigal / 34 /4s lapsi/ ja OYS Nyt 9+0 ja tänään oli eka nla ja olin valmistautunut että syänääniä ei kuunnella, mutta täti halusi kokeilla ja sieltähän ne syänäänet kuuluivat :) Niin, kolme poikaa ennestään jo ja tähän mennessä raskaus on ollut...
  18. M

    Naapurin mies oli ottanut 7-v tyttärestäni valokuvan. En tiedä, mitä ajatella.

    itse seisoin kolmen poikani kanssa bussipysäkillä ja ohitsemme käveli bussilastillinen Kiinalaisia turisteja, moni sanoi Hello ja nappasi kuvia meistä matkallaan ja ihmettelivät että "three boys, cute's" Ei käynyt mielessäkään näyttää nyrpeää naamaa, hymyiltiin vain :) Kiinassakin olen...
  19. M

    Ilmoittaisitko jos tietäisit että joku perhe huijaa sossusta ja kelasta rahaa?

    En. ei olisi minun asiani, eikä tulisi sen parempi olo jos ilmoittaisi.
  20. M

    voiko spermaa pakastaa kotona? säilyykö se hyvänä?

    haha tuli mieleen ketju jossa joku teki tissimaidosta pullia ja tarjosi vieraille :D

Yhteistyössä