Apua! miten pitkällä raskaus on nyt?

  • Viestiketjun aloittaja "plussa"
  • Ensimmäinen viesti
"plussa"
Hei, jos yhdyntä on tapahtunut aikavälillä 23-25.11 niin kuinka pitkällä raskauteni nyt mahdollisesti olisi? näyttääkö testit jo raskauden.. kiertoni on 31 päivää.
 
"myrtti"
No raskausviikot lasketaan viimeisten kuukautisten alkamispäivästä. Eli silloin on 0+0. Jos hedelmöittyminen on tapahtunu kolme viikkoo sit niin kyllä sen pitäis näkyä testissä.
 
"plussa"
En edes muita viime menkkoja, arviolta 5-10. 11 en ole pitänyt kirjaa :( ja raskaustestit negaa ja oireita on.. tai olevinaan todella haamuja tai viivanpaikkoja.. pelottaa..
 
"myrtti"
No jos ne menkat on alkanu 10.11 niin sulla olis nyt viikkoja 4+6 eli kyllä sillon pitäs olla positiivinen testi puhumattakaan jos ne olis alkanu aiemmin. Oletko huolissas siitä, että olet raskaana vai siitä, ettet olekaan? Ja mitään haamuja ei mun mielestä oo olemassakaan, jos testiin saa punasta väriä niin se on merkki istukkahormonista eli raskaudesta.
 
"plussa"
No tavallaan mä oon huolissaan onko mulla jotain muuta häikkää, mulla ei oo koskaan ollu menkat näin myöhässä. Sinänsä lapsi on tervetullut jos on tullakseen, mutta ei olle yritetty...
 
"myrtti"
No jos sun kierto on noin pitkä niin mahdollisesti et oo vielä noin pitkällä raskaudessa kun menkat antaa ymmärtää eli ovulaatio olis tapahtunu myöhemmin. Sen takia viiva voi olla haalea. Ei sun auta muu kun testailla parin päivän päästä uudestaan. Tsemppiä, tuu kertomaan lopputulos!
 
tässä vaiheessa
En näe mitään,mutta ei hailakasta viivasta saa välttämättä sellaista kuvaa mikä välittyisi tänne asti. Joten jos itse siinä jotian näet tai eses hieman punertavaa niin silloin on raskaushormonia pississä. Noi liuskatestit on kyllä ihan peestä sen suhteen,et näyttää mahdottoman kauan aina sitä hailakkaa viivaa.
 
"plussa"
No sit mä tein sen hemmetin clearbluen joka on digitaalinen viikkonäytöllä.. ja siihen tuli ei raskaana.. mutta kun otin patterin pois ja kurkkasin niitä viivoja oli kolme. :( tää on ihan hirveetä.. mikä muu voi myöhästyttää menkkoja??
 
"plussa"
Tässä vielä parin päivän takaiset testit.... http://i1.aijaa.com/b/00411/11434591.jpg

Mä taidan lopettaa tän testailun ja painun sit lääkäriin jos ei ala menkat kuuluu... toivottavasti ei mitään vakavaa..
 
"plussa"
Livenä parhaiten näkyy tuossa vihreessä.... ja nyt kuvasin kaikk testit vierekkäin ja jokaisessa näen hailun haamun. Tosi outoo... varmaan joku tyyppivika sit näissä :D
 

Yhteistyössä