OULULAISET!!!! Millainen alue asua on MAIKKULA?

"vieras"
no jaa, kaippa se ihan jees paikka on, no itse en kyl muuttaisi lasten kanssa ainakaan. paljon nuorisoa lusmuilee ostarilla. .. yksinäisenä voisin muuttaa. riimukiventie tms jos on niin jätä väliin.
 
Jättikivenkadulla se on...

Itse olen ainoastaan kerran elämässäni käynyt Maikkulassa ja se oli rakenneultra viime kesänä...

Miksi ei lasten kanssa? Nyt asutaan keskustassa ja enkä viihdy lainkaan enää :( Olisi kiva jos voisi antaa esikoisen mennä pihalle yksinään ja olisi vaikka joku puisto lähellä..
 
Jättikivenkadulla se on...

Itse olen ainoastaan kerran elämässäni käynyt Maikkulassa ja se oli rakenneultra viime kesänä...

Miksi ei lasten kanssa? Nyt asutaan keskustassa ja enkä viihdy lainkaan enää :( Olisi kiva jos voisi antaa esikoisen mennä pihalle yksinään ja olisi vaikka joku puisto lähellä..
en uskaltaisi maikkulassa päästää lapsia yksin ulos, no riippuu iästä kyllä.
mutta sivakalla on saarelassa tarjolla myös 3h+k, voin suositella, asuin juuri itse siellä ja ei mitään huonoa sanottavaa ! kirkkokangas on myös vähän lähempänä, myllyojan takana, joka myös rauhallista seutua. Ihana koulu lähellä (oulujoen a-a) jossa vähän oppilaita.
ja puistoja löytyy :)
 
Viimeksi muokattu:
saarelasta kulkee 6 ja 9, molemmat kerran tunnissa, viikolla kulkee myös 2 neljä krt päivässä. päätepysäkki on lähellä. suosittelen saarelaa lämpimästi, uskaltaa päästää lapset ulos vapaasti!
 

Yhteistyössä