Kirppishait, auttakaa kirppishinnoittelussa, please!

  • Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti
hjelp
Olen menossa ensi vkl kirppikselle myymään ja nyt tuntuu että on tosi vaikea miettiä sopivia hintoja.

Paljonko voi pyytää hyväkuntoisista toppahaalareista? Lassien Gtech, Remu esimerkiksi.

Entäs omista hyväkuntoisista Puman tennareista tai lapsen college-housuista ja paidoista.


Kiitos jos joku kokeneempi kirppishai voisi neuvoa :)
 
kirppareiden kiertäjä
Haalarit 10- 20€,Itse teni juuri löydön,uusi käyttämätön travellen talvihaalari löytyi 15€:llä
Vaatteet ovat olleet yleensä siitä 1-4€, riippuen vaatteesta.
 
"aloittaja"
Kiitos kovasti!

Itse oli ajatellut että onko ihan kuin uudesta Remu Travellen haalarista 20 euroa liikaa?
Kulahtaneemmista ajattelin sitä 15 euroa ja ihan kulahtaneista 5-10 euroa.

Collareille ajattelin hinnaksi 2 euroa ja paidoille kanssa sen 2 euroa. Omille Puman valkoisille tennareille (joilla hintaa oli uutena 70 euroa) ajattelin hinnaksi 10 euroa, onko liikaa?
 
vinkkejä
en ole kyllä livekirppiksellä myynyt, kai siellä tingataan.

Laita laput tuotteisin valmiiksi.

Kyllä ihan kuin uudesta remu travallesta voisi 25 pyytää (sain käytetystä lennen hyväkuntoisesta vk-haalarista 25).

Collarit voisi olla 2,5-3 toki merkistä riippuen. Pitkähihapaidat kunnosta ja merkistä riippuen 0,5-3,5.
 
[QUOTE="vieras";27465445]myin just haalarit pois alta kympin, housut ja paidat 50senttiä kappale, ja kaikki vaatteet oli hyväkuntoisia.
Tarkoitushan on eroon päästä, eikä tienata. ;)[/QUOTE]

Jos sulla on vain tarkoitus päästä eroon, niin ei kai se sitä tarkoita että kaikkien muidenkin pitäisi samalla menttaliteetillä ajatella?

Ap voi esim. koittaa saada kirppikseltä senvertaa sukanvarteen, että saa ostettua lapsille joulupukinkonttii muutaman paketin.

Jos OIKEASTI haluaa vaan päästä eroon, niin ei niitä vaatteita silloin myy kirppiksellä, vaan ne lahjoittaa tarvitsevalle ;) Näin internetin ihmeellisenä aikakautena yksi "lahjoitetaan"-ilmoitus nettiin ja vaatteille löytyy uusi koti vartissa.
 
en mä ymmärrä jos tosi kulahtaneista haalareista pyydetään vielä 5-10e, ostamatta jää. itse oleen myynyt hyviäkin haalareita alle vitosella. eipähän tarvi kotia raahata.

collegeista olen pyytänyt 50c-1e
trikoopaidat sama 50c-1e

Se, että sinulla on halvalla myynnissä, ostaja jää penkomaan mielellään pöytääsi ja ostaa useita tuotteita, kuin että jos kyselee parin tavaran hintaa ja ovat kalliita, jatkaa seuraavaan pöytään.

Kirppareita 15v kiertänyt ja suurimmanosan myyjien hinnoittelu on ihan liian yläkanttiin!! Itse olen myynyt monia kertoja ja aina olen saanut hyvän tilin, olen laittanut matalat hinnat ja johan on tavara kierrättynyt.
 
"vieras"
Uudenveroinen lassietec tai travalle tmv. keskihintainen kosteussojattu haalari menee varmaan sillä 20 eurolla. Reimatec, ticket ym. voi mennä kalliimmallakin, kun hinta uutenakin on kalliimpi. Ja hintaa siitä sit alaspäin mitä kuluneempi on. Jos kulumaa on jo reilusti, en itse maksa 5 euroa enempää, mutta voin halvalla ostaa navettahaalariksi :)

Hyväkuntoisista lasten sisävaatteista voi pyytää 2-4 euroa (esim. H&M, Lindex, Kappahl, Name it jne.) ja kalliimpien merkkien vaatteista vähän enemmän. Pikkuvialliset (tahra tmv.) ja "merkittömät" kannattaa laittaa ihan vaan jollain nimellisellä hinnalla, esim. 0.20-0,50e niin saattavat mennä kaupaksi.
 
"öttiäinen"
itsellä oli kirpparipöytä 2viikkoa. Oli vaatetta laidasta laitaan. Hinnat toppahaalarit 10-30€ reimatec, rasavill yms siisteä mutta vuoden ollut käytössä. Kenkiä kuomat 15€ uudenveroiset (liian pienet kun ostettiin tai jalka venähti jäi muutamaan käyttöön) kaikkea sälää 50cnt ylös päin. Tienasin 860€ ja myynti artikkeleita oli 200 eli tavaraa meni kivasti ja sai nurkat tyhjiksi! Ihanaa kun on yksi kokonainen kaappi tyhjänä kun niitä himputin vaattetia säästelin jos joskus tarvii :)))
 
mul
oli viikko tänä syksynä villa lyhdyssä ja 535 tuli käteen pojan vaatteista ja roinista.

Oli kyllä lapullisiakin uusia vaatteita, kerran pidetyt vk haalarihousut, yksi uusi softcell takkia, käyttömätön matkasänky, paljon lastenkirjoja (1-3 e), kenkiä 8 e vähän pidetyt adidakset hyvä ++, käyttämättä jääneet uudet kävelykengät 10 e

Mut todellakin käytetyn näköisistä vaatteista 0,5-1,5 maksimissaan (EN MYYNYT REIKÄISIÄ ENKÄ TAHRALLISIA).

DVD:t 2,5-3 e kpl menivät kans hyvin (puuha petet esim. ja titi-nallet ym).
 

Yhteistyössä