Hakutulokset

  1. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    Välillä ehin tännekin kuulumisia laittamaan. Onnea kaikille siirrossa käyneille ja siirtoon meneville. Toki iso peukutus kaikille, jotka näitä raskaita hoitoja jaksaa. meillä siis alkionsiirrosta noin 3 vkoa ja viime viikolla oli verikoe, jossa hcg olikin 577. en ollut uskoa tulosta ja en...
  2. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    Heissan! Kiitos kaikille tsempityksistä. Onni tais mennä kyl jonnekin muuhun osoitteeseen. Mulla ei oikeesti ole mitään tuntemuksia ja tänään tuli paperiin verisiä haituvia. Viimeksi ivf:ssä josta raskauduin ja saatiin lapsi podin turvotusta aina siirrosta jonnekin rv 12 saakka. Nyt turvotus...
  3. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    Iloksi ihana tarina teillä. Ihmeiden aika ei ole ohi. Meillä siis ti punktiossa kaikki rakkulat alimittaisia, mutta ne kerättiin silti. Ja uskomattomalla tuurilla 10 hedelmöittyi ja 6 lähti jakaantumaan. MH ja KR piti sitä ihmeenä, jota ei olleet koskaan kokeneet. Tänään kävin alkionsiirrossa...
  4. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    täällä maggie sama fiilis. Punktio tänään ja mikään rakkula ei ollu kasvanu riittävän suureksi. kaikki oli liian pieniä. imivät sieltä jotain, mutta KR sanoi, että epäkypsiä ne kaikki on. Vituttaa niin hitosti. Pieniä rakkuloita oli tuhoton määrä ja sanoi et hyperi kehittyy sata varmasti. oli...
  5. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    Minkä ikäsiä siittiöiden tulee olla koeputkihedelmöityksessä? Siinä oli muistaakseni joku raja et ei saa olla tietyn pvän yli tai ei saa olla liian tuoreita. Mikä se pidättäytymisaika oli.
  6. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    Ultra siis oli eilen ja endometrioosia epäili patiksi. Toisella puolella oli 4 9mm munista ja toisella 10 9 mm ja noin 10 pienempää. Nestettä oli aika paljon mahaontelossa, joka voi kertoa hyperistä. Eilen oli tosi vaikee olo mut tänään jo hieman parempi. Tänään alkaa orgalutran pergoveriksen...
  7. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    heissan! Täällä alko pistely keskiviikkona. MH löys ultrassa multa jonkun selittämättömän patin ja passitti kasvainvasta-aine testiin. Siit piti tulla pe puhelu jos on vaarallista muttei mitään kuulunu. Toivottavasti ei unohtanu kattoo sitä. Nyt olen pistäny 4 kertaa ja alamahaan pistelee ja...
  8. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    kerron itsestäni lisää hieman paremmalla aikaa kun nyt on aika kiirusta. ajattelin kysästä teiltä apuja pikaisesti. Kiitos jo etukäteen jos joku viittii auttaa.
  9. V

    * Hoidot KYS 2011 *

    Heissan! Meillä alkaa ivf-hoidot ens viikolla Kysissä ja ajattelin kysäistä teiltä että oletko hankkineet pistettävät lääkkeet ennakkoon ennen eka käyntiä? Mulle määrätty pergoveris+orgalutran yhdistelmä, joka oli eka ivfs:ssä myös josta saatiin lapsi. Onko kellää käynyt niin, että hoitoa ei...
  10. V

    ivf ja poppakonstit

    Hei! Listatkaa omia kokemuksianne erilaisista poppakonsteista ivf hoidon onnistumiseksi. Mitä olette käyttäneet, mihin aikaan hoitoa ja onko ollut vaikutusta?
  11. V

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    MOIKKA! täällä arki jo rullaa mainiosti ja vauva kasvaa kovaa vauhtia. silloin tällöin täällä käyn juttujanne lukemassa mutta jotenkin tuntuu kirjoittelu vaikealle. osaako kukaan neuvoa miten facebook ryhmään voi ilmoittauta. siellä käyn päivittäin ja sinne tuntuisi helpommalle kirjoittaa...
  12. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    tämä mamma heräsi aamulla koiraa pissille viemään ja ulos mennessä housut kastui ihan kerta heitolla. Rauhallinen aamupala syötiin kotosalla ja sitten sairaalaan arvuuttamaan menikö vedet. Selvisi, että lapsivettä vuoto on, mutta kalvot vielä ehjät. Nyt koko päivän vuoto ollut melko runsasta ja...
  13. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    synnytyssairaalan etäisyydestä..Meillä matkaa sairaalaan on noin 300 metriä. Itse olen koko raskauden nauranut, että kävellen mennään ja jos mamma ei kävele niin isukki saa työntää vaikka maitokärryillä.
  14. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    huomenia! Pikainen kysymys teille, joilla on kokemusta limatulpasta. Eilen olin äitipolilla käynnillä ja lääkäri teki aika kovan sisätutkimuksen. Kohdunsuu auki 2 cm. Kohdunkaula jo poissa. Siis lyhentynyt minimaaliksi. Vauvan päätä yletti rapsuttelemaan. Muutama tunti lääkärin jälkeen alkoi...
  15. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    huomenta! Ihana oli Lara lukea syynytyskertomustasi. Tuntui, että itse sain siitä voimia syynnytystä varten. Itse pelkään myös epiduraalin laittoa ehke enemmän kun koko tapahtumaa tai en tiedä. Paljon olen kuullut, että se on kivulias juttu. Tänään äitipoli ja saas nähä mitä siellä tapahtuu...
  16. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    miraaz ja muut veroprosentista keskustelleet. Minulla äitiyspäivärahapäätöksessä lukee, että ennakonpidätysprosentti on ainakin 20 % tai siitä ylöspäin. Eli itse olen ainakin ajatellut, että vaikka itselläni on ollut veroprosentti opiskelijana matalampi niin nyt se on kuitenkin 20 %. Olenko...
  17. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    onnea Laralle! Kaamee väsymys päällä...ilmakin on aika synkkä. Eilen illalla nukkumaan mennessä pikkumies alkoi urakalla heiluttaa päätänsä ja mulle tuli ihan sellanen olo et nyt se tippuu...tuntui ihan emättimen suulla asti tuo heiluminen,,,,onko se jotenkin outoa? ja samalla kun se heilu niin...
  18. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    poks 37+0...ou nou. kohta tästä masusta on luovuttava...toisaalta haikeilla mielin ajattelen, että kohta tämä raskaus on ohi. itselläni koko raskaus on ollut niin helppo kaikin puolin ja aika on mennyt hurjan nopeaan... onko muilla tullut mieleen kauhistuneita ajatuksia, että mitenkähän sen...
  19. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    onnea aurooralle... kylläpä alkaa jo raskaus vauhtia hidastaa...kävely on muuttunut hieman takakenoksi ja alaselkää särkee....kovin monella taitaa olla pt vauva tulossa...toivottavasti mahd. moni vielä kääntyy. piti käydä tänään vielä kampaajalla laittamassa pääkoppakin kuntoon ennen...
  20. V

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    sannri en aiemmin olekkaan huomannut että meillä on sama laskettu aika ja sama synnytyssairaala...elikkä sairaalassa hyvällä tuurilla ollaan yht aikaa...

Yhteistyössä