Lila13: No ihan päivittäin en testaillut, mutta tänä aamuna taas. :/ Minä myös olisin onnellinen siitä haamustakin, joka kertoisi, että yritystä on ollut kiinnittyä...
vauvakuumeilija: Voithan sinä soittaa sinne ja varmistaa, ettei siinä testissä ole ollut mitään ikävää. Ärsyttävää kyllä, kun soitetaan vain jos jotain löytyy. Tulee aina sellainen epävarma olo, että onkohan sitä muistettu katsoa yms. Minulla tuli hyperiin viittaavia vatsakipuja vasta siirron jälkeen, mutta menivät onneksi itsestään ohitse. Join kyllä tosi paljon vettä tai muita juomia, kun minullakin oli riski hyperiin, vaikka ei ole pco-diagnoosia, mutta kuitenkin paljon rakkuloita.
ON: Negaa negaa negaa. Kyllä minä olen oikeasti tässä vaiheessa toivoni jo melkein kokonaan heittänyt. Siirrosta on nyt 12 päivää ja uskoisin, että pitäisi näkyä jo testissä. Kyllähän netissä näkee niitäkin, joilla vasta veritestissä on näkynyt raskaushormoni, mutta en vaan jaksa uskoa sellaiseen mahdollisuuteen. Hölmöähän sitä on edes uskoa, että ensimmäinen ICSI toisi toivotun tuloksen, mutta tottakai sitä silti toivoo, että tämä lapsettomuuden tie loppuisi mahdollisimman pian. Samaan aikaan kun raskautuu kaiken maailman alkoholistit ja huumeiden käyttäjätkin, niin miksi emme myös me, jotka oikeasti sitä lasta toivomme niin kovasti...
Milläs tavalla ne nuo PAS:t ajoittaa? Etukäteen jo ahdistaa, että miten nämä työasiat taas saa järjestymään, kun insseihin oli aina niin hankala päästä. ICSI:n sain järjestettyä lomani ajalle, niin helpotti kummasti, eikä tarvinnut stressata noita työkuvioita siinä muun ohella.
Marjana