Tän maha-asukin liikkeet ei oo vähentyneet mun mielestä olleskaan. Terävien ja napakoitten potkujen sijaan nyt on sellasta muljuamista ja venyttelyä. Ja tietty tota pään (niin mukavaa:stick pyörittelyä lantiossa.
Olloppas hyvä! Itse rakastin lukea synnytystarinoita, kun itse vielä odotin. Olen lukenu toukokuisten- elokuisten pinoista kaikki kertomukset! Tuossa epiduraalin laitossahan yleensä on kinkkisintä jos alkaa supistaa kesken laittamisen... Otsi sanoin ihan reilusti, että odotetaan vielä yksi supistus ja sitten vasta laitetaan, että ehtis mahdollisimman hyvin... Mulla meni siis supistus- epiduraalin laitto- supistus- kyljenkääntö ja epiduraalin toinen osa.huomenta!
Ihana oli Lara lukea syynytyskertomustasi. Tuntui, että itse sain siitä voimia syynnytystä varten. Itse pelkään myös epiduraalin laittoa ehke enemmän kun koko tapahtumaa tai en tiedä. Paljon olen kuullut, että se on kivulias juttu. Tänään äitipoli ja saas nähä mitä siellä tapahtuu. perus tarkastuskäyntihän se on, mutta eihän sitä koskaan tiedä. nyt kamat päälle ja kohti Kysiä.
Vauvakuumeilija 38+0 (poks)