Hakutulokset

  1. Pikkis82

    12-vuotiaalle tytölle synttärilahja??

    kiits, eiköhän hennesinkin Lappeenrannasta löydy :) harrastuksista ei taida lahjaa löytyä tälle tytölle, idea muuten hyvä. rahaa ei viittisi antaa vaikka tiedän et se tytölle kelpaisi :)
  2. Pikkis82

    12-vuotiaalle tytölle synttärilahja??

    Auttakaa, kummitytön synttärit meni jo mut en haluu vaan hätsynpikaa jotain ostaa. Mitä sen ikänen tahtoo? Tartteis saada paketti postissa perille kun asuu itä-suomessa ja minä tampereella. Eli yhessä tekeminenkään ei nyt käy :(
  3. Pikkis82

    Onko normaalia, että rv33 ylämaha menee ihan kovaksi,

    mä sitä kans sillon viimevuonna pohdin ja päähän se oli.. :D
  4. Pikkis82

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Moikka, Kävin laittamassa tonne teidän kerhon puolelle liittymispyynnön, josko tänne ei enää niin kirjoitella. Olen kanssa lueskellut ahkeraan tätä palstaa ja kun nyt ekassa ultrassa kaikki tuntui hyvin olevan niin voi jo alkaa "oikeasti" odottamaan. :D Pääsisikö teidän poppooseen vielä...
  5. Pikkis82

    tayssissa perätilasynnytys??!!

    niimpä vähän ounastelinkin, kun iso ja yliopistollinen sairaala on.. Vähän vaan jännittää et jos menee yli ja vauva kasvaa ja kasvaa ja kasvaa.. :rolleyes:
  6. Pikkis82

    tayssissa perätilasynnytys??!!

    Heipat, Kellään kokemuksia tayssissa perätilasynnytyksestä?! Että miten siellä noin yleisesti siihen suhtaudutaan ja kuinka se käy? Annetaanko esim. mennä yliajalle? Suositellaanko ennemmin sektiota vai kuis? Oon menossa käännösyritykseen kohan aika tulee, nyt viikkoja 36 tasan. Tayssin...
  7. Pikkis82

    Sima-apua tarvitsee hän!

    Eli voinko tehdä simaa lasipulloihin mihin tulis se kumikorkki? Pysyykö se kumikorkki siinä? Vai si limsapulloihin vaa?? Ja tuleeko se korkki ny tiukalle vai löysälle vai päästelläänkö niit höyryjä välillä? Kattelin tosta netista ohjeita ja vähän kaikkee ohjetta löyty... Help :)
  8. Pikkis82

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    Kuin myös Lavelyn! :hug: jänniä aikoja elellään!!
  9. Pikkis82

    Mistä tietää onko valmis toisen lapsen yritykseen?

    Mun paras kaveri sano sen ainaki kivasti et paljon helpompaa on ku mukuloista on toisilleen seuraa.. se puuhaa jo neljättä :) sillä lapset on 6, 4 ja pienin on reilun vuoden ikänen. Ja kaks vanhinta poikaa pitää kyl toisillensa seuraa kokoajan.. mut eiköhän sitä elämääkin sit oo vähän enempi!
  10. Pikkis82

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    On sitten hetki ku oon käyny viimeks kirjottelemassa.. mut mut.. mulla näyttäs lupaavalta nyt tuo haaveilu, eli haaveet ois niinkun käymässä toteen! Eli lokakuussa tosiaan jätin ne pillerit pois ja mies alko pikkuhiljaa oleen valmis et sais se lapsi tulla ja nyt sitten 18. pvä tein hailakan...
  11. Pikkis82

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

    enpä oo käyny täl haaveilemassa hetkeen, mutta tuolla listoilla viä keikun :) Nyt näyttäs vähän siltä et mut sais lisätä tonne plussanneiden joukkoon :D eli 18 pvä tein ihan hailakan lussatestin ku menkkojen ois pitäny alkaa ja eilen sit tein uusiks ja se oli jo ihan kunnollinen ja selkee...
  12. Pikkis82

    Raskaaksi heti kuukautisten jälkeen?

    samaa miettii hän.. Tosin tärppi ois ihan toivottu juttu..
  13. Pikkis82

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Mä oon kans metsiksen kans samaa mieltä et nää palstat on huippuja et pääsee tänne purkailee pahimpia.. Mies tietää kans mun kuumeilun ja suuren semmosen mut en oo taukoomatta viittiny, et kerkee ees vähä aatteleen asiaa. Tänää just sen siskom luoma olin kyläilemässä ja sen kans sit sain asiasta...
  14. Pikkis82

    ammattiaisella alapäänkarvat pois/siistimmäksi

    sattuu kait se sokerointikin, mut on ilmeisesti hellävarasempi. näin mun kaveri ainaki väittää :) meinasin kyl kokeilla. ite kyl jos tekee ni menee varmaa aikasen moiseks räpellykseks.. :laugh:
  15. Pikkis82

    Söpö loru korttiin

    kiits, taidan tuon ekan ottaa.. tyttösen äiti naurais tolle tokalle kun tyttö on aikamoinen justiina :D
  16. Pikkis82

    Mitä pillerejä suosittelette?

    nii ja tämä jasmin kirjotetaan yasmin ja jasminelle yasminelle :ashamed:
  17. Pikkis82

    Mitä pillerejä suosittelette?

    kuulemma finneihi ja kipuihi lääkärikaveri suositteli diane novaa tai jasminellee, mun kaverille ja sillä autto toi diane nova just. Itellä oli jasmin ja tykkäsin siitä, ei finnei eikä kauheita hormoniheittoja :) kiertokin palautu normiks heti kun lopetin. makso jonku 30-33e 3kk.
  18. Pikkis82

    Söpö loru korttiin

    Heipat! Ois pikkurinsessan kaksvuotis synttärit tänään ja haluisin jonkun söpön lorun korttii? Help! :) Joku uppiksen juttu ois ihku esimerkiks!
  19. Pikkis82

    ammattiaisella alapäänkarvat pois/siistimmäksi

    armas karvakasa :) tiedäkkö mitä se karvojen kasvuo hidastava voide oli? tai mistä ostettu? kiinnostais.. ja sit onks kukaa kokeillu mtn sokerointimömmöi ite? luin jostai kait et bodyshopilla ois? onko tietoo?
  20. Pikkis82

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

    Enpä oo hetkeen käyny, ku oon yrittäny hillitä tätä kuumeilua.. silti oon kyl välillä käyny lueskelee juttui! :) Lopetin siis ne pillerit tossa ja nyt ois kierrotkin jo iha mallillaan, eikä mieskään oo kortonkien perään kyselly, että tiedä sitten koska osuu kohalle. Mut tarkotuksena ois ens...

Yhteistyössä