ammattiaisella alapäänkarvat pois/siistimmäksi

kertokaa mulle et miten oikeesti tapahtuu jos menee kosmentologille sheivaukseen?
mitä vaihtoehtoja?
miten toteutetaan käytännössä?
jalat levällään siinä vaan ollaan kuten gynellä?
eikös vaadi suljetun tilan? Monestihan samassa tilassa voi olla yhtäaikaa useampi työntejijä eli useampi asiakaskin yhtäaikaa ja vain ohut kevyt irtoseinä/verho välissä....
 
vieras
Sama kiinnostaa minuakin. Esim. vahaus. Ja entäs jos niitä karvoja tosiaan kasvaa esim. isompien häppäreiden sisäpuolellakin, siistivätkö sieltäkin vai ottavatko vain päällisin puolin?
 
Huopatossu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja :
en oo ite kyäny mut just keskustelin kaverin kanssa niin kyllä ne ihan kaikki vetää pois ihan peppureiän ympäriltäkin. en kyl tiedä missä asennossa se tapahtuu??
Takapuolesta kun otetaan olet kontillasi
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja :
en oo ite kyäny mut just keskustelin kaverin kanssa niin kyllä ne ihan kaikki vetää pois ihan peppureiän ympäriltäkin. en kyl tiedä missä asennossa se tapahtuu??
Takapuolesta kun otetaan olet kontillasi
No voi herranjestas :0 En mä taidakaan mennä tuohon sokerointiin, kyllä tuntuis aika kauhealta olla kontillaan perse pystyssä jonkun vieraan edessä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja :
en oo ite kyäny mut just keskustelin kaverin kanssa niin kyllä ne ihan kaikki vetää pois ihan peppureiän ympäriltäkin. en kyl tiedä missä asennossa se tapahtuu??
Takapuolesta kun otetaan olet kontillasi
noin mä ajattelinkin. mä en tiedä kehtaisinko mennä. en tykkää edes käydä gynellä. ja mun mielestä jopa synnyttäminen oli epämiellyttävää kun siinä näkyy kaikki paikat.
 
Tekeekö kaikki kosmentologit näitä vai jotkut tietyt?
Oiskohan mies kosmentologeja missään :whistle:

en oikeasti kyllä tajua et miten tolaseen kehtaa mennä..levittämään haarat kosmentologille?
Mutts heidän käyttämät aineet/menetelmät voisi olla saatavilla niin että itse voisi toimituksen hoitaa....onko se joku vahaus vai liuskat? Eikö liuskalla repimiset satu saatanasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja :
en oo ite kyäny mut just keskustelin kaverin kanssa niin kyllä ne ihan kaikki vetää pois ihan peppureiän ympäriltäkin. en kyl tiedä missä asennossa se tapahtuu??
Takapuolesta kun otetaan olet kontillasi
No voi herranjestas :0 En mä taidakaan mennä tuohon sokerointiin, kyllä tuntuis aika kauhealta olla kontillaan perse pystyssä jonkun vieraan edessä...
:LOL: :LOL: :LOL: samat mietteet.... :D
 
karvakasa
Alkuperäinen kirjoittaja :
en oo ite kyäny mut just keskustelin kaverin kanssa niin kyllä ne ihan kaikki vetää pois ihan peppureiän ympäriltäkin. en kyl tiedä missä asennossa se tapahtuu??
tää oliki sitte mun kysymys.

kun mulla karvojen kasvu vaan vauhdittu raskauden myötä. eli karvat kasvaa nyt kivana jonona häpymmulta ihan peräreikään asti. samoin viikset ja leukaparta kasvaa myös. siis mulla kasvaa karvat (paksut ja mustat) myös leuan alapuolella miltei siihen asti missä yleensä miehillä on aataminomena.

eli joudun joko nyppimään itse tai sitten ajamaan höylällä ja voin sanoa että kyllä se mielessä on kokoajan. en tiedä mimmosen avun saisin tuolla sokeroinnilla. kaveri sanoo että hältä on sokeritu kaikki karvat ja hän ostaa aina semmosta karvan kasvua hidastavaa voidetta ja nyttemmin ei kasva jaloissa karvoja juuri lainkaan. sama on tilanne kainaloiden kohdalla.

vai pitääkö tässä tosiaan laserointiin mennä?

ja siis mulla ei ole koskaan aiemmin kasvanu leuassa tai leuan alla karvaa, ei ikinä mutta nyt on ihan selkee harva parta jos annan rehottaa. :(

 
Huopatossu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
Tekeekö kaikki kosmentologit näitä vai jotkut tietyt?
Oiskohan mies kosmentologeja missään :whistle:

en oikeasti kyllä tajua et miten tolaseen kehtaa mennä..levittämään haarat kosmentologille?
Mutts heidän käyttämät aineet/menetelmät voisi olla saatavilla niin että itse voisi toimituksen hoitaa....onko se joku vahaus vai liuskat? Eikö liuskalla repimiset satu saatanasti?
Kaikki ei tee joten kyselykierros kannattaa tehdä ja sattuu sitten ihan saatanasti tuo liuskojen nykäsy.Mä sanon kyl et kiitos ei
 
maissihiiri
Hei oonko muuten ihan väärässä, vai voiskohan tuon sokeroinnin hoitaa itsekin/miehen avustuksella? Vahaaminen ainakin mulla sattuu niin kauheesti jo jaloissakin että ei tulis kyllä kuuloonkaan.
 
armas karvakasa :)
tiedäkkö mitä se karvojen kasvuo hidastava voide oli? tai mistä ostettu? kiinnostais.. ja sit onks kukaa kokeillu mtn sokerointimömmöi ite? luin jostai kait et bodyshopilla ois? onko tietoo?
 
karvakasa
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkis82:
armas karvakasa :)
tiedäkkö mitä se karvojen kasvuo hidastava voide oli? tai mistä ostettu? kiinnostais.. ja sit onks kukaa kokeillu mtn sokerointimömmöi ite? luin jostai kait et bodyshopilla ois? onko tietoo?
kun en valitettavasti muista sitä nimeä. harmittaa kyllä ku aattelin että oisin voinu ostaa sitä (sitä on siis saatavilla muuallaki ku pelkästään kosmetologilla) ja kokeilla sitte tohon leukaan. muualla rehottakoon karvat mutta naamassa niitä ei tartte kyllä olla.

bodyshopin sokerointijutut on osittain vahapohjasia (ainaki näin mulle sanottiin) eli eivät ole täysin sokeria (niinku noi hoitoloiden jutut on).

 
vieras
Eikö toi sokerointi sit satu ollenkaan? Vahaus on kyllä niin kivuliasta, ettei ihan heti alapäähän sellaista kaipaa.. Vituttaa toisaalta myös tuo karvan kasvu ja jatkuva höyläily.

Laserointia oon myös ite miettinyt, mutta se on niin kallis ja iha tuurista kiinni tehooko se kenellä. Kaikille ei meinaan tehoo ollenkaan.
 

Yhteistyössä