Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

kääkkis
Tervetuloa Anniina84 :flower:

Metsätähtönen: Todellakin, aloin tässä itsekin miettiä ja taidan varailla maanantaina sen lääkäriajan. Sitä kun ei tiedä kauanko menee siihen että edes pääsen sinne |O

Metsikselle on täällä myös peukut pystyssä =) Toivottavasti on ensi viikolla iloisia uutisia :heart:
 
No kiva kuulla että muillakin ollu samantyylisiä "ongelmia" :D Ehkä stressaan liikaa mitä muut ajattelee ja siks kuvittelen mustasukkaisuutta tms. Mulla myös paljon ystäviä joilla jo vauva, niitten kanssa kiva jutella vauvanteko hommista yms. Ku niitä oikeesti kiinnostaa ja tietää mistä puhun. Mut oon tosi mielissäni tästä vauva palstasta, kiva tulla myös tulla tänne juttelemaan :heart:
Nykyinen elämäntilanteeni on unelma, siinä määrin että poikaystäväni haluaa myös vauvan ja on sitä ensimmäisenä ehdottanutkin, olin aivan ihmeissäni koska edellinen poikaystävä ei halunnut lapsia ollenkaan :/ Voi että en malta odottaa enään, eilinen Martina ja Esko jakso oli aivan ihana ja tippa tuli linssiin nimimerkillä tahtoo babyn HETI NYT :LOL:
 
VauvaSunnitteilla86, ite oon pitäny tärkeänä kriteerinä miehillä että haluavat naimisiin ja lapsia :saint: Muuten en jaksa edes kiinnostua. VArsinkin nykyisen aviomiehen kanssa tuli ihan alussa jo puhuttua suunnitelmista, on minua muutaman vuoden vanhempi. Ite oon siis 24, joten mun piti toki tietää haluaako hän lapsia (oletan että tuossa iässä tietää jo varmasti) sekä naimisiin ja mies taas halusi tietysti tietää samat musta, kun haluaa semmosta vakituista kumppania jonka kanssa voi niitä lapsiakin sitten toivoa. Eli hyvin natsas =) Sitten jos on kovin nuoria, vaikkapa 20v, niin en ihmettelis vaikka vielä se tuntuu suurellakin osalla vähän kaukaisemmalta asialta.

Mulla on se, etten ehkä just tähän käpäliin vielä sitä vauvaa haluais vaan haluaisi olla raskaana nyt, kiitos B) Ootan kovasti jotenkin, vaikka mun tuurilla se on tietysti ihan tuskasta aikaa. Noh, eihän se kestä kuin rajallisesti.

Toivotaan, että kaikilla tärppää kun on tarpeen. Tämä tyttö lähti nyt saunaan. Melkeen alko hävettää, kun muistin siinä sitten että nythän on kamala pakkasviikonloppu ja kaikki ja varmaan käytössä kaiken maailman hiilivoimat ja muut täydellä teholla :ashamed: Noh, se on jo lämmitetty joten sama kait se nyt sinne on mennä.
 
Milas
Meillä oli myös mieheni kanssa alusta asti selvää, että jossain vaiheessa perhe perustetaan. ja se sitten tuli perustettua suunniteltua nopeammin :D itse olin esikoisen syntyessä 23 ja mies 32. synnytysvalmennuksessa olin silloin nuorin äiti, kaikki muut oli lähempänä kolmeakymmentä. Vaikka siihen porukkaan en ihan istunutkaan niin en silti kokenut olevani nuori äiti, vaan juuri sopivan ikäinen saamaan lapsen. Ja tosiaan kun ystäviä oli samassa tilanteessa, saman ikäisiä kuin itse niin kaikki tuntui tosi luontevalta. Eli te, -86 syntyneet, tehän olette juuri oivallisessa iässä saamaan lapsia =) Minä täytän pian 31 ja tuntuu, että hedelmällisimmät vuodet on jo takana ja hoppu kova ehtiä saamaan kolmas ennen kuin on myöhäistä :ashamed:
pääsin tänään käymään prismassa (käyn siis tosi harvoin marketeissa, mieheni hoitaa yleensä kauppareissut, itse hummailen keskustan liikkeissä enemmän) ja voi vitsit kun sinne oli tullut kaikkee ihanaa kevätuutta lapsille. Silmät kiiluen hypisteltiin tyttären kanssa kaikkia ihan vaaleenpunaisia ja pitihän siellä vauvanvaatepuolellakin käydä.... miestä en nyt ottanut sille osastolle mukaan kun sillä on vauvakuume niin kova, että sillä olis varmaan tullut vaan paha mieli kaikesta pienen katselusta.
 
kääkkis
Minäkin olin 23, kun sain esikoisen ( mies silloin 22), eikä koettu ollenkaan olevamme liian nuoria =) Päinvastoin, nyt tuntuu että olen varmaan jo liian vanha tähän kolmanteen ( 27 ), kun tässä on tullut tätä hormonaalista ongelmaa :ashamed: Olen niin pettynyt, että kaikenmaailman syitä kelailee, vaikka pitäisi nollata ajatukset ja olla liikaa miettimättä. Olen vaan joka asiassa sellainen, että mietin liikaa.
Itse en pysty tällä hetkellä katselemaan kaupassa vauvojen vaatteita, kun olen niin herkkänä henkisesti :( Huomasin saman, kun katselin tyttöjeni vauvakuvia. Itku tuli välittömästi. Joskus sitten on taas se pieni sylissä ja innokkaat isosiskot myös hoitamassa :heart:
 
Täälläkin on ensimmäinen suunnitteilla. lopetan pillerit tämän vuoden marraskuussa. minulla on ollut jo vauvakuume pidemmän aikaan ja nyt mieskin on lämmenyt. Minä olen vuosimallia 86 ja mies 87. Meilläkään ei tästä vielä muut tiedä kuin yks mun kaveri ja sillekin oli vikatikki kertoa. se kun manaa kaiken maan rakoon.. meillä ei ole vakituisia töitä tosin molemmat tehdään tyks keittiös sijaisuuksia.
Ystävä on kovasti mielt ettei kannata hankkia mut ongelma on et minun suvun naisilla ei raskaudet kovin helposti nappiin mene joten en viitseis kauhean myöhään odottaa. kertokaa tekin nyt onko mahdoton hankkia lasta ilman vakituista virkaa
 
On sitten hetki ku oon käyny viimeks kirjottelemassa.. mut mut.. mulla näyttäs lupaavalta nyt tuo haaveilu, eli haaveet ois niinkun käymässä toteen! Eli lokakuussa tosiaan jätin ne pillerit pois ja mies alko pikkuhiljaa oleen valmis et sais se lapsi tulla ja nyt sitten 18. pvä tein hailakan plussan ku menkkojen piti alkaa. Olin vähän malttamaton.. ja eilen sain kun sainkin jo kunnon plussan! :D
Aikasen hyvin tärppäs kun ollaan tähän asti vältetty seksiä ovulaation tienoolla ja nyt sit tärppipäivänä(mun laskujen mukaan siis, ilman mitään ovistestei) puuhailtiin ja sit heti tärppäs. Taidan olla sikiävää sorttia.. :)
En viä liikaa uskalla riemuita, ku niin alussa on, et tiä vaik olis tuulimuna. Mut pidetään peukkuja. Enkä uskalla mitään nuvolaakaan varata viä. kattellaan viikko ny ainakin eteenpäin. Mun mies ei meinaa mitenkään uskoo todeks. Epäilee noita raskaustestejä :) et miten se ny kerrasta :) mut hymyillen sen tekee! vaikee se on tätä itekkään uskoo!
Toivon kaikille kans plussia, se on kyl mukava tunne se kun siihen testiin kattoo ja näkee siinä ne kaks viivaa!
 
Kävin vauva.fi sivuilla tsekkaamassa onko siellä vastaavaa palstaa (oon siis aikasemmin aktiivisesti siellä kirjotellu, uudistuksen ja lasten myötä se vaan jäi) ja totesin että on, mutta TODELLA hiljaista keskustelua oli, joten suuntasin sitten tänne..

Kerronpa nyt jotain meistä.. :)
Elikkäs meidän perheeseen kuuluu minä, mieheni ja kaksi lasta. Itse olen -88 syntynyt ja mieheni -83. Lapset vuosimallia -08 ja -09. Tarkoituksenamme olisi mahdollista kolmatta lasta suunnitella niin, että käyn välillä vähän töissä. Tähän saakka olen ollut melkein minimirahoilla, joten haluan käydä sen kelan vaatiman 6kk töissä jotta saan parempaa äippärahaa.. Mut tosiaan, töihin aikasintaan sitten kun tuo pienimmäinen on 2-2,5v. Päätettiin, että sitten kun työpaikan saan, jätämme samantien ehkäsyn pois.. Ehdin käydä siinä hyvin töissä sen puolen vuoden verran ainakin ennen sitten äitiyslomalle jäämistä.

Eihän näitä asioita pitäisi rahan kannalta miettiä, mutta kyllä se vaan on karu fakta että rahaa tarvitaan. Mutta siis realistinen ajatus olisi se, että yritys alkaisi syksyllä 2011. Siihen on vielä kovin kauan aikaa, tai tuntuu siltä, mutta kyllä sen jaksaa odottaa. :) Ja toisaalta, ei musta kyllä oliskaan siihen, että kolmas lapsi olisi jo nyt tuloillaan. Nyt meidän lapsilla on suunnitellusti (!) 1v3kk ikäeroa, joten toisen ja kolmannen välillä saisi ihan mielellään olla vähän enemmän :) Ja tuo huutomerkki tuolla suunnitellusti perässä on siksi, että kaikki aina kyselee että oliko vahinko. Tämä oli hyvinkin suunniteltu päätös, ehkäsy jätettiin pois joskus sillon kun esikoinen oli n. 5kk..

Mulla on nyt kierukka, joten hetkeen ei sen puolestakaan ole kolmatta tulossa. Ja haluan saada painoa pois vielä n. 10kg ennen kolmatta raskautta, joten sekin on "hidaste". Lisäksi mulla selkä meni aika huonoon kuntoon kahdessa peräkkäisessä raskaudessa, joten sekin olis tarkotus kuntoon saada ennen uutta raskautta. :)

Että sellasta tänne.. Ihanaa alkaa palstailemaan taas, esikoisen odotuksessa nää palstat oli henki ja elämä :D Toivottavasti nytkin tulee yhtä tärkeitä näistä ja teistä :heart:
 
Mä olin esikoisen syntyessä 19, täyttämässä parin kuukauden päästä 20. Mies täytti 25. Tuntui siltä, että olin aina kaikissa valmennuksissa se nuorin, kaikki muut tosiaan oli 30v puolin ja toisin. Välillä tuntui että he katsoivat mua kuin lasta, mutta toisaalta en jaksanut välittää siitä. Tunsimme olevamme valmiita lapsen tuloon mieheni kanssa, minulla oli ammatti opiskeltuna enkä jäänyt mitenkään "tyhjän päälle" sen suhteen. En siis nähnyt mitään syytä että olisimme toimineet typerästi. Olen tiennyt sen aina, että ratkaisu oli oikea :)
 
sansu86 : Mä sanon suoraan sen, että lasten hankintaa ei voi eikä kannata jättää sen työpaikan varaan. Toki se luo turvaa jos vakituinen paikka on, mutta ne vakituiset työpaikat on ensinnäkin tosi harvassa nykyään, jos sitä jäätte odottelemaan, voitte joutua odottamaan vuosia ja vuosia. Ja toiseksi, kyllä te pärjäätte!! Ihan varmasti! Töitä saa lähes aina, riippuen siitä mitä haluaa ja suostuu tekemään. Meilläkin tilanne se, että mulle ei työpaikkaa odottamassa ja mies määräaikasella sopimuksella ollu jo kolmessa paikassa tän parin vuoden aikana. Eikä päivääkään ole työtön ollut :)

Pikkis82, ONNEA ONNEA! :) Tässä tulee kärsimätön olo itsellekin, kun raskaus on niin ihanaa aikaa!
 
kääkkis, mulla oli esikoista yrittäessä tosi epäsäännöllinen kierto 28-50 päivää.. Tiedän tunteen kun ei tiedä pitäiskö testata vai tuleeko ne menkat sieltä sit vasta viikkojen päästä kuitenkin. Mutta tsemppinä sulle se, että minä epäsäännöllinen-pitkäkiertolainen olen myös kaksi lasta saanut :)
 
Ite en mikään nuori ole, jos nyt raskaudun kun oon 85-syntyny. Eli olisin 25 jos kohtuuajassa rsakaudun..jos en, niin sitten tietysti aina vanhempi. Vielä ikää siis se 24 kuitenki.

Tervetuloa Suan ja Sansu86, mukava saada uutta porinaporukkaa =)

Nuo raha-asiat, niin minusta on jräkevää miettiä etukäteen että voiko elättää siinä lapsia sivussa. Onhan se vähän eri tilanne esim. Suanilla, kun pitää varautua jo kolmannen lapsen menohin. Jos vertaa vaikka ensimmäistä toivovia. Että ihan fiksua miettiä läpi nämä =) Meillä tilanne ei juuri muutu, kun nyt olen opiskelija ja teen vähän töitä. Mies taas on töissä. Joten ei kyllä tulot kamalasti muutu. Itseasiassa liekö kodinhoitotuella elävät tienaavat enemmän? Noissa töissä kannattaa yrittää sitä, jos on pätkiä, että olisi se parempi kuin minituki. Mullahan tuo mini tulee, kun opiskelen, mutta jos työssä käy niin pyrkii siihen. En muista niitä tarkkoja vaatimuksia, mutta Kelan sivuilta varmaan näkee.

Ja seuraava teksti sisältää semmosta juttua, että herkemmät voivat voida pahoin..eli hypätkää herkät yli.

Täällä on eilisestä illasta tullut ruskeaa valkovuotoa, lisääntyny nyt. Ja tein tosi hailurahailurahaamuisen testiajalla, kun ajattelin että testaan jos siinä jotain on että tiedän oisko ehkä hedelmöityminen kuitenkin tapahtunut (siis kemiallinen). En vaan muistanut, että oli vaan vajaan kolmen tunnin pissa, kun oon yön käytelly koiraa usean kerran pihalla (ripuli sillä B) ). Että enpä sittenkään yhtään tuosta tullut fiksummaksi. Oliko se niin, että jos on kemiallinen km niin se on hedelmöitynyt? Tai kai niihin voi liittyä tuulimunat ja muutkin.

Onneksi ei harmita, tai voi olla että se tulee vasta jälkijunassa. Jotenkin vaan on helpotus, kun aamulla säikähdin vessassa että mitä täällä tapahtuu kun oli niin kummallinen se vuoto. Hanojen aukeamista siis odottelen, kun siinä oli varmaan mukana jotain kohdun limakalvoakin jo. Tikkujen mukaan pitäis vasta ma-ke periaatteessa alkaa, sehän nyt ei niin tarkka ole millon se ovisplussa sitten on tapahtunut mutta kuitenkin.

Tämmönen romaani tällä kertaa. Onnea Pikkis82 :heart:
 
Milas
Varovaiset onnittelut Pikkis82 jospa se kyytiläinen siellä matkassa pysyis loppuun asti =) uusille tervetuloa, tännehän innostuu liitymään kovasti porukkaa :D Kuume siis vaan leviää.
sansu86 ei lainkaan hullua tehdä lapsia nyt, vaikkei vakipaikkaa oo. me oltiin miehen kans molemmat opiskelijoita kun esikko syntyi. Ja minä vielä toisenkin syntyessä. Lasten jälkeen vasta olen kunnolla työn syrjään päässyt kii ja nyt on vakipaikka. Tiukkaahan se oli sillloin, mutta kummasti pärjättiin kuitenkin. Ensimmäiseen lapseen sitä rahaa menee kaikista eniten, kun pitää hankkia kaikki tarvikkeet. Toinen käyttää sitten niitä samoja eikä ole samanlainen rahasyöppö :D
Metsätähtönen älähän vielä heitä lusikkaa nurkkaan, tilanteesi on sellainen , että sehän voi kääntyä vielä vaikka mihin suuntaan. Tuo vuotohan voi tarkoitta myös, että olet raskaan!!!! Jännää =)
 
kääkkis
ONNEA PIKKIS82 :heart: :heart: :heart: ( mun sydän pakahtuu tässä kuumeillessa :snotty: )

Tsemiä Metsis :flower: Samoin kuin Milas sanoi: kyseessähän voi olla myös raskaus.

Tervetuloa uusille!!!
 
Mulla kuumeilu ei ole vielä edes mitenkään sietämätöntä. :) Oon toki miettiny kaikkia hankintoja, kun olis kiva ostaa kolmannelle esim. uudet rattaat jne.. :D Mut voi olla et noilla meidän rattailla kyllä mennään kolmosenkin kanssa ellei jotain muita kivoja tule vastaan (ja niitähän siis tulee :D). Ainakin turvakaukalo ostetaan sit uusi, mut niitä asioita ehtii miettiä sit monet ja monet ja monet kerrat :)

Nimetkin on jo valmiina, tottakai ;)

Mä taidan olla täällä tällä hetkellä ainoa, joka kuumeilee niin pitkällä tähtäimellä. Meillä siis toiveissa että vauski syntyis kesä-syksy välillä 2012. :)
 
Joo oon kyl niin ilonen siitä että poikaystäväni ja minä samoilla aaltopituuksilla, eli halutaan siis molemmat sitä vauvaa ja naimisiin ja omakotitalo jne jne :heart: Mutta mitä mieltä olette siitä kun siis meille tulee vuosi yhdessä oloa täyteen elokuussa niin onko liian aikaista yrittää lasta syksyllä? :eek: Ja onko muilla kokemusta koulunkäynnistä raskauden aikana? Entä sen jatkamisesta siis raskauden jälkeen? :snotty:
 
jenkkivaimo
VauvaSunnitteilla86: Mä kävin koulua äitiysloman alkuun asti ja vähän sen jälkeenkin. Synnytyksen jälkeen olin yhden kevätlukukauden kokonaan poissa ja sit syksyllä palasin pikkuhiljaa kouluun, kun poika oli noin 8-kuinen. Nyt käyn vikaa työharjoittelua kolmena päivänä viikossa ja suoritan vimosia kursseja etänä. Huhti-toukokuussa meen vielä koulun penkille kuudeksi viikoksi ja sen jälkeen suoritan työharjoittelun loppuun. Oppari jäänee Jenkkeihin, jonne muutetaan kesäkuussa. Vähän vaikeesti tuli selitettyä. :D Mutta siis ihan on kyllä mahdollista tehdä koulun loppuun, vaikka on pieni lapsi. :) Meillä tosin auttaa ihan kauheesti se, että miehellä on puolipäiväduuni ja joustavat työajat, ettei poikaa tarvii laittaa hoitoon ulkopuoliselle. Siinä tapauksessa olisin odottanut pidempään kouluun palaamisen kanssa.

Siis luinko mä oikein että Metsis sai haamun?! Eikös ne haamut useimmiten oo ihan oikeita plussia, haaleita vaan? Toivotaan nyt että saat varmistettua pian. :) :heart:

Mua väsyttää aivan sairaasti koko ajan, etova olo ja muutenkin outo fiilis. Jos en tietäis, että se on mahdotonta, voisin luulla että oon jo raskaana. Mutta kun ei se ole mahdollista, nyt vasta kp 20 ja tuskin on vielä edes ovista ollut! Vielä yli kaks viikkoa pitää odottaa sitä testin tekoa, ja sekään ei välttämättä oo vielä luotettava... Huoh. Ärsyttäviä nää pitkät kierrot. Toki tää ei oo mitään verrattuna kääkkiksen superkiertoon. Ethän sä enää imetäkään tms.? Mä oon nyt kokonaan lopettanut imetyksen, lopetin viimisten menkkojen aikana, joten nyt pitäis kropankin olla jo entisellään.

Niin joo ja ISOT ONNITTELUT pikkikselle!!! :heart:
 
Varmasti vaikuttaa tuohon koulunkäyntiin sekin, että millainen koulu on. Voiko tehdä etänä hommia, vaikka onko tyyliin 90% läsnäolopakot jne. Mullahan jää koulu kans telakalle, jos tässä raskautuu. Mutta jaktan siis sitten normaalisti. Enkä yhtään epäile, ettenkö minä valmistuis.

Mulla tosiaan tuli aamulla hailuhaamu siitä kolmen tunnin pidätyspissasta, mutta ei tänään kyllä ole epäilystäkään etteikö olis muuttunu kp1. Joten ollut varmaan niitä kemiallisia. Pidän tota nyt kuitenkin positiivisena merkkinä, sillä testasinkin (mulla tuhrua oli jo aamulla), kun mietin että jos se ois hyvä merkki tulevaa kohti (että jotain tapahtuu siis kehossa). Mulla jäi kierto vaan 26päiväiseksi!! Ei ole koskaan ollut noin lyhyttä kiertoa, huhhuh. Eli ovis ollut jo kp 13, pupuilut meni kyllä nappiin sitäkin ajatellen..ovistikutukset ei. Oon tulkinnu plussaksi semmosen, mikä on ollu jo ei-enää-plussa :LOL: Multahan puuttu just kaksi aiempaa päivää tikutuksista, kun olin reissussa ja en muistanu siellä niitä tikkuja uittaa pissassa. Mutta eipä tuo mitään, kun mahdollisuus on käytetty. Seuraavaa kiertoa varten vain..

Kuinka monella se kierto on muuttunut pikku hiljaa sitten? Mulla oli ennen pillereitä 28päivän kierrot, joten mietin että alkaakohan se varkain pitenemään. Ettei heräis sitten turhat toivot ja ettei vaan menis oviksia ohi, jos viakkapa sairastuu tai jotain tämmöstä. Nyt meillä tulee ovis suoraan hääreissulle, että tulee tosiaan kuherruskuukausi tosiaankin..tai viikko :heart: Mulla onkin jo kunnon sotasuunnitelmat tälle kierrolle, eli yk2.

Mun täytyy sanoa, etten osaa silleen vastata tuohon VauvaSunnitteilla86 kysymykseen siitä onko millon sopiva aika yrittää. Minusta se on sillon, kun tuntee että parisuhde on vakaa ja voi hyvin ja muutenkin asiat on hyvin (ettei ole kamalasti stressiä). Jos ja kaikki nämä kohdat eivät täyttyneet, niin silti syntyy ihan terve vauva ja muuta :D Lähipiirissä on pari juuri noita, missä ei mikään kohdista täyttynyt, silti elämä lähtenyt hyvin soljumaan ja parisuhdekin. Sitten sekin, että sitä omaa parisuhdetta kun ei voi muiden parisuhteeseen mitenkään verrata kun kaikki kehittyvät eri tahdissa. Me ollaan esimerkiksi tosi aikasin jo käytännössä asuttu yhdessä ja sitten ihan virallisestikin ei kovin montaa kuukautta mennyt..ja se on taas ihan eri esimerkiksi ystäväni tilanteeseen jossa seurustelua takana vuosia etäsuhteessa eivätkä ole päivääkään yhdessä siis asuneet. Kyllähän sitä toisen oppii ihan eri tavalla tuntemaan saman katon alla, näin ainakin väitän minä. Pakko sanoa, että en kyläl juuri nyt muista kuinka monta vuotta me ollaan yhdessä oltu, mutta hääpäivän ainakin muistan kun vasta naimisiin mentiin:D

Oon kyllä vähän helpottunut, kun vielä ainakaan kivut ei näissä luomumenkoissa ole kummoset. Ihan parasetamolilla meni ohi. Suorastaan siis hämmentää, kun etukäteen jo pelkäsin, että mitähän siellä on tulossa. Ja toinen on se, että nyt voin kyllä hyvällä omalla tunnolla juoda sitten ruoan kanssa lasin viiniä häämatkalla, kun ei ole ovulaatiotakaan vasta kuin juuri reissun lopussa :heart: Jos tätä hääreissua ei olisi, niin oisin varmaan juuri tämmösenä malttamattomana ensikertalaisena ensimmäisellä yrityskerralla tottahan toki ihan maassa :D Nyt oikeen odotan tota hääreissua, ja tää fiilis tuli oikeen kunnolla vasta nyt =)

Mukavaa viikkoa kaikille jo valmiiksi! Mua väsyttää kyllä niin kamalasti, että voisin mennä jo nyt pehkuihin =)
 
Täällähän on viikonlopun aikana sattunut ja tapahtunut! Tervetuloa uusille!

Ja Pikkis82:lle onnea ja tarrasukkia matkaan! :flower:

Metsikselläkin on ollut jännät paikat. Tuosta viinistä tuli mieleen, että jonkun tutkimuksen pieni määrä punaviiniä on jopa hyväksi raskaana olevalle, kun punaviini lisää verenkiertoa istukassa ja kohdussa. Eli ihan hyvällä mielin voit lasin viiniä juoda ruoan kanssa. :)

Nyt vois lähteä nukkumaan niin jaksaa aamulla jääkiekkoa katsoa. Oon innokas penkkiurheilija joten Leijonien pelit on pakko katsoa. Onneksi ne on ainakin tähän mennessä tulleet ihan ihmisten aikoihin eikä keskellä yötä.
=)
 
kääkkis
Jenkkivaimo: En imetä, lopetin n. vuosi sitten tuon nuoremman imetyksen, kun oli 10 kk. Kesällä aloitin e-pillerit ja lopetin marraskuussa ja nyt ei sit hormonit toimi ollenkaan :( Mulla oli aina luomuna kierto 32-34 välillä, mutta kerran oli pidempi väli ( varmaan noin 40 päivää) ja silloin juuri raskauduin tuosta nuoremmasta :)
Multa peruuntui se huominen luontaishoitajan käynti, joten täytyy tosissaan sinne lääkäriin nyt sitten. Tää on tosi ärsyttävää, kun taas juilii vasenta munasarjaa, mutta en uskalla ajatella siitä mitään, kun ei aiemmatkaan tuntemukset mitään tarkoittaneet.
Meillä oli tänään 6v. päivä miehen kanssa :heart: Käytiin syömässä ja leffassa.
Meep: Mua kyllä kiinnostaisi katsoa se peli, mut ollaan aika aamu-unisia noiden tyttöjen kanssa :LOL: Nään kyllä ainakin kolmannen erän.
Metsiksellähän sattuu ovis sitten hyvään saumaan :heart:
 
Meep, joo tiedän että yksi pieni viinilasi raskauden aikana silloin tällöin ei haittaa mitään. Mutta kai sitä on sitten kuitenkin niin ehdoton tässä alkoholiasiassa. Samoin mies on samaa mieltä, niin kaipa se sitten. Mutta en usko, että siitä on haittaa kun olen myös lukenut tutkimuksia tuosta.



Kyllä minusta tuntuu, että nyt on kp 2/26-28 ja en onneksi kylä kipeä ole. Tuo vuoto on erilainen kuin normaalisti, jotain riekaileita, mutta en tänään ole särkylääkettä vielä ottanut!! Tosin otan seuraavaksi, kun saan kurkusta alas ensin jotain. Ettei vaan sitten pääse silleen yhtäkkiä jymähtämään pahemmat menkkakivut. On onneksi vaan yksi asiakas tänään töissä mulla eikä sielläkään mene kuin tunti, joten hyvä tilanne sinänsä. Tosiaan roikotan tota 28 päivää tuossa mukana, kun voihan se olla että menkat pikku hiljaa menee siihe mitä ennen?

Kääkkis, onnea 6v päivästä. Meilläkin olis muuten huomenna itseasiassa 1v kihlajaispäivä, mutta kun ollaan jo naimisissa niin tuleekohan tota mitenkään juhlittua :LOL: Minä oon aina muistan kaikkia tämmösiä päiviä, mm. milloin ollaan tavattu ja alettu seurustelemaan. Noita jälkimäisiä en muista enää ulkoa, mutta mulla ne on vieläkin aina kalenteriin merkattu :LOL: Tykkään, että sillon syötäis paremmin tai jotain :D

Onko koirallisilla ollut nenäpunkkilääkitystä? Miten koirat käyttäytyneet silloin? Meillä kun eka erä annettiin vkl ja nyt tuo toinen köhii, vissiin ne nenäpunkit siellä on kuolon kielissä. Niiden pitäis siis kuolla tosta ekasta annoskerrasta, sitten ne kaksi seuraavien viikkojen päästä tappaa ne munat vielä. Reppana vaan tuo toinen, ei huvittais yhtään jättää yksin tänne mutta jospa tunti menis kuitenki. Menihän tuo aamukin kun käväsin lääkärissä. Reppis! En kehtaa tosiaan siirtää tuota asiakasta, kun viime kerralla jouduin kerran siirtämään kuumeen takia..niin jotenkin sitä ei vaan kehtaa koko ajan siirtää aikoja.

Mukavaa viikkoa kaikille! Tässä onneksi ehtii vielä kahvit juoda ja pitää muistaa se särkylääke vetästä :LOL:
 
varovaiset onnittelut täältäkin Pikkis82. No tuota mieltä minäkin olen. Ja olenhan minä jo kolme vuotta ollut siistijänä kun oman alan töitä en saanut. Ja miehes yrittää päästä erään tuttunsa keittiöön Töihin.voisi sieltä vakipaikan saada. ja voin minäkin lapsen ohella aina jotain pikku töitä tehdä. Ja niin kuin suan sanoi. Vakituiseen työsuhteeseen ei kannata luottaa eikä niit varmaan saakkaan nykyään. Melkeimpä aina tarjotaan määräaikaisia.
 

Yhteistyössä