Raskaaksi heti kuukautisten jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja rintantantta
  • Ensimmäinen viesti
rintantantta
Onko kellään kokemusta, tuttuja jotka olisivat tulleet raskaaksi heti kuukautisten jälkeen vaikka normikierto on yli 30pv?

Itse pelkään nyt "pahinta" että vahinko on käynyt :(
 
muumibuumi
En edes tiedä koska olin tullut raskaaksi.. Siis ultrassa laskettua aikaa aikaistettiin viikko, lääkäri sanoi, että koko vastais vielä vähän vanhempaakin. Eli olisin tullut raskaaksi heti ekalla viikolla menkkojen jälkeen, enkä suinkaan ns puolessa välissä oviksen aikaan, kuten luulin.

Sitten synnytyksessä, joka tapahtui 4päivää ennen sitä aikaistettua laskettua aikaa.. Kätilö katsoi vauvaa ja sanoi, että se näyttää ihan yliaikaiselta!!!! Mut mitenkäs se nyt enää paljon saattoi yliaikinen olla.. Ei tässä nyt sentään rekkamiehen kans hommia hoideta :D
 
kokemusta on
Minulla pitkä kierto 34-36 päivää. Ainoa kerta kun ei käytetty kumia oli kp 4. Oli kyllä aika yllätys että tulin raskaaksi siitä kierrosta! Ja siis ihana yllätys, lisää lapsia oli tarkoitus hankkia mutta ei osattu päättää sopivaa ikäeroa =) Ja juuri sopiva ikäero tuli.
 
Rintantantta
Minä söin pillereitä miltei vuoden ja lopetin ne nyt ennen joulua. Ihmettelen vain kun ei kuukautisia näy, että voiko olla muka totta, että olisin heti raskaana ja ovulaatio olisi tullut heti kuukautisten loppumisen jälkeen!?
 
tällt
söin e-pillereitä 1vuoden ja lopetin ne tasan 6.joulukuuta. Menkat oli siinä joulukuun puolivälin paikkeilla. Eilen tein positiivisen testin. En olisi arvannut,että se näin nopeasti käy.. :)

Kaikki on mahdollista!
 
"minävain"
[QUOTE="pöö";25420232]minä tulin raskaaksi muutama päivä kuukautisten jälkeen, näköjään mahdollista :)[/QUOTE]

onko mahdollista että oon raskaana ko oltii yhdynnäs mieheni kaa menkkojen loputtuu?
 
"Monsku87"
Moikka!Itse tulin raskaaksi heti menkkojen vikana päivänä.Olin syönyt pillereitä ja lopetin ne siihen paikkaan.Hölmönä ajattelin että pillerit vaikuttaisivat vielä menkkojen yli mutta eipäs vaikuttanutkaan vaan paksuksi pamahdin.Se oli ainoa kerta ilman ehkäisyä ja sen jälkeen kortsulla, kunnes plussasin.Eli kaikki on mahdollista! ;)
 
"ELBA"
Sellaista olisi kysyttävää, kun kaikki puhuu, että oireet tulevat melko piankin, niin onko teille kokemusta jotka ovat tulleet raskaaksi menkkojen heti loputtua, että koska tuntunut oireita ja minkälaisia? Onko mahdollista, että kun oltiin yhdynnyssä poikaystäväni kanssa muutama päivä menkkojen jälkeen ja yhdynnän jälkeen aikalailla tasan viikko niin tunsin vihlasun mahassa ja menkkamaisia kipuja ja lievää tiputtelua, että voiko olla kiinnittyminen vai ovulaatio? lopetin pillerit noin kaksi viikko tai viikko ennen menkkoja
 
"NuoriNainen"
Ooon nyt tässä miettinyt, että voinko olla raskaana, kun harrastin seksiä poikaystäväni kanssa 8.2 ja kuukautiset sit alkoi 12.2 6päivää etuajassa normaalista kierrosta ja kestivät vain kolme kokonaista päivää ja neljäntenä päivänä tuli pelkkää tuhrua. Nyt sunnuntaista asti ollut vähän väliä outo olo, sellainen etova ja väsynyt. Aivan kuin olisi krapula, vaikka ei oo..
 
"Nuori"
Panimme menkkojen aikana ja pari päivää niiden jälkeen ilman ehkäisyä, joten onko raskaus mahdollinen? On huimausta, väsymystä, kipua alavatsassa ja ihan vähän etova olo. Voisiko joku kokeneempi kertoa, onko mahdollista vai ei ja kertoa kokemuksistaan... En kyllä itse usko, että näin helposti voisi tulla raskaaksi.. Mulla on noin 28-30 pv kierto
 
"Nuori"
Niin tosiaan on menkkakipuja ja ristiselkää särkee. Menkat alko 25.8 ja nää menkkakivut on kyl tosi outoja..voi olla että stressaan kauheesti ja kivut johtuu siitä.. Oon ihan varma et ne oli ihan oikeet menkat..tuli kyl joku viis päivää myöhässä, mut kuiteski
 
clearno
voi teitä... ensinnäkin älkää oikeesti kysykö jos harrastitte ilman kortsua seksiä, että voitteko olla raskaana.. kyllä voitte. Tiedätte riskit, elämä on ihmeellistä. Joten käyttäkää ehkäisyä jos ette halua tulla raskaaksi. Toiseksi, kannattas varmaan mieluummin käydä lääkärillä kun kalastella netistä kun ihmiset on niin erilaisia.
 

Yhteistyössä