~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Hempu: Voi jee jos plussattaiskin molemmat yhtäaikaa :whistle: :whistle: :heart: :heart: itellä ei oo mitään siihen viittaavaa, mutta toivon täällä kädet ristissä sulle plussaaaaa muru!!! :heart: :heart: Klassiset ennen tädin tuloa oireet kyllä on, voisin vetää vaikka hevosen voissa paistettuna!! Sun oireet sen sijaan kuulostaa kyl tosi lupaavilta!! :whistle: :whistle: :heart:

Raitakissa: Onnea oviksesta! Ja mainiota että ootte heti aloittaneet harjoitukset... ;)

Shih: Tervetuloa mukaan! :flower: =)

EtanaLilli: Kiitos listan päivityksestä taas :flower: :flower: :heart:

ON: Ei oireita, ei mitään. Paitsi päänsärky, mutta sitä nyt tuskin luetaan oireeksi... tulee luultavimmin tosta mun pahasta ongelmasta eli hampaiden yhteen puremisesta!! :kieh: :kieh: :kieh: Älyttömän huono tapa josta jo 10 vuotta on hammaslääkärit huomautelleet kun aina purenta muuttuu... Aamuisin alkanut olla kans päänsärkyjä, joten taidan purra hampaita yhteen myös yöllä... blaaah! :headwall:

Ei tosiaan mitään oireita, paitsi tuo normi ruokahalun lisääntyminen ennen tädin tuloa. Voi kumpa tässä kierrossa jo tartteis raskaustestiä!! Mun täti on kyl niin uskollinen yleensä että tulee ajallaan paikalle eikä testejä tarteta.. Ei siis mitään jännitystä mun jo muutenkin niin tylsässä elämässä... :headwall:

Mitäs Neulainen murulle kuuluupi?? :heart:

Plussapuhureita ++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
HHrakas, just kun pääsin ilakoimasta oireettomuutta, niin nyt tässä illalla alko pienet munasarjavihlonnat.. Olisko sittenkin täti kurvaamassa paikalle.. Muutaman päivän päästä selviää :) Eikö oo olemassa mitään sellasta pehmustetta mikä laitettas hampaiden väliin yöksi, et miten sais sen hampaiden yhteen puremisen lakkaamaan? Kun eihän ihminen sitä yöllä tietosesti tee kuitenkaan.. No mutta voihan se päänsärkykin olla oire, kun hormonitaso muuttuu niin päänsärkyjäkin tulee toisilla :) Toivotaan toivotaan kultanenrakas :heart:

shih tervetuloa :heart:

etskurakas, kiitos päivityksestä ;)
 
Identiteettikriiseilijä täällä taas hei!

bongailen ovista ihan merkein enkä tikuin (oon edelleen luopunut siitä etten stressaa liikaa).
  • Panettaa
kun pientä kania, kokoajan vois olla kuksimassa. Naama kukkii (sillähän EI ole mitään tekemistä että nyt kipeenä on herkutellut suklaalla!?).
  • Unettomuus
vaivaa. En tiedä voiko olla oviksen merkkejä, mutta kipeenä normisti nukkuu ku pieni vauva, ja mä vaan valvon ja haluan seksiä :D

Ei mulla vissiin muuta, kai mun pitää lähteä taas vonkaamaan tota miestä, joka nyt päättäny et joka toinen päivä päästetään simpat uimaan.. Eihän se nyt tässä olo tilassa riitä.. joka toinenpäivä? HEI HALOO, MUN KROPPA VAATII joka tunti :kieh: :LOL:


Tarrasukkia ja plussatuulia ja aurinkoa
:lla Ambrosia85/Amborsia/amb NYK Ärsty (katotaan mitä ensikerralla taas ollaan :LOL: )
 
20.2-10 Lauantai

Jessie82.......................kp 80/29-31......................yk 7



Jempula........................kp 79/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 79/28-40......................yk 26
Agaetis........................kp 71/27-31........................yk 2



Saana07.....................kp 63/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 61/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 49/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 45/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa.............kp 42/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 41/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 41/?...............................yk



Opaali78......................kp 32/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 31/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 30/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 30/34............................since 8/2008



Miipeli...........................kp 27/27-36.......................yk 15
HH1979........................kp 24/28..............................yk 6
Ingu.............................kp 24/28.............................yk 3
Elviir-a..........................kp 23/28-31.......................yk 12
Eveny...........................kp 23/30............................yk 4
Ritu82..........................kp 22/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 21/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 21/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 20/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 20/30.............................yk 14



Manuliina.....................kp 17/28-31.........................yk 6
Ärtsy............................kp 15/30..............................yk 7
yöperhonen-...............kp 12/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 11/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 10/29...............................yk 1



tiuvi.............................kp 9/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 9/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 9/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 8/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 7/30...............................yk 17
Louvre........................kp 2/28-35.........................yk 21

Shih.............................kp........................................yk
aamuhapan korppu.....kp........................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2
Lavelyn 18.2.
Pikkis82 18.2.



 
Shih nostetaan sut sit kunnolla listalle ku ilimottelet et missä vaiheessa on kiertopäivät :D

Nyt niitä lussia lissää.. Josko tähän kuuhun sais muitakin :heart:
++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: puhaltelen puhureita ;)

muoks* poistin tuon listan yläpään.. mukaan pääsee taas jos tahtoo.. alko jo kpt olemaan 120..
 
HH Mitäs täällä muru, ei sen kummempaa :heart: Ei oikeastaan mitään oiretta mihinkään suuntaan. En tiedä bongasinko sitä ovista, mutta jos en, niin nyt ollaan kyllä pupuiltu muutenkin sen verran, että ei ole ainakaan enää meistä kiinni :p

Ärtsy Mä ymmärrän sun tuskan :whistle: Eikö mies muka jaksa enempää kuin joka toinen päivä? Sehän on kyllä kuulemma niin, että yleensä naista hotsittaa eniten noi sänkyhommat just oviksen seuduilla, eli toivotaan parasta!

Etsku :LOL: Kiitos taas todella paljon päivityksestä, ihanaa kun joku jaksaa! Saisi kyllä niitä plussia tosiaan tulla enemmänkin, niitä kaivataan aina. Niistä saa jotenkin voimaa, kun tietää ettei se plussa ole ihan tavoittamattomissa.

espe mitä sinne kuuluu, joko on tulossa plussaa vai tätiä? Toi on kyllä tosi inhottavaa kun kierto venyy :ashamed:

louvre voi ei :( Iso iso :hug: Toivotaan että tää seuraava kierto ei jäisi noin lyhyeen!

Hempula no mutta onneksi sulla on tosiaan nyt työjutut kunnossa, ja kyllä se plussa tulee sieltä joskus teillekin! Ja niinkuin Sartsa aina jaksoi mainostaa, niin ne hoidoissa vaan auttaa teille sen plussan, eikä sitä tarvii mun mielestä hävetä. Toki itsekin varmaan mietin asiaa uusiksi jos joskus siihen paikkaan joudun. Mutta ei pieni hormoonilisä yms vielä meistä mitään pahiksia tee ;) :heart:

Itse olen nyt kysellyt vaivihkaa eri tuttavilta miten ne ovat tulleet raskaaksi, tai siis että miten kauan on tarvinnut yrittää. Ja jotenkin masentavia tietoja olen saanut. Viidestä kaverista kolme oli tulleet raskaaksi heti ekojen luomumenkkojen jälkeen, ja yksi viidennestä kierrosta. Yksi taas kärsi ensin tukalan (oli tosi lähellä kuolemaa) kohdun ulkoisen raskauden, ja sen jälkeen parin kuukauden levon ja yrityksen jälkeen tuli kuitenkin normaali raskaus.

Onko tänne vain jotenkin kertynyt meitä tällaisia erikoisia tapauksia jotenkin paljon, vai missä vika? Siis kun tuntuu, että täällä suhteettoman moni saa odottaa pitkäänkin sitä plussaa. Tosin enhän mä esim tiedä kuinka moni mun kavereista tällä hetkellä yrittää myös raskautua, eivätkä ole siinä onnistuneet. Eli nyt vaan paljon plussia meille, ei saa lannistua kullat!!

:heart:
 
neulainen oon miettinyt ihan samaa.. että meillä täällä näkyy kestävän tuo raskautuminen kun kaikki tutut ja puolitutut on pamahtanut kerrasta paksuksi.
Poikkeuksena tosin eräs ystävä joka yritti esikoistaan 5 vuotta ja esikoisen syntymästä alkoivat yrittämään heti toista. Esikoinen täyttää tänä vuonna 8v ja toukokuussa syntyy toinen lapsi.

Mä oon jotenki ihan varma että mä päädyn täältä vielä tonne lapsettomuuspuolelle.. Sinnillä yritetään ja isolla innolla vielä mutta en yhtään usko että mulla tulee enää tärppäämäänkään.
 
Louvre: :hug: menkkapahoittelut. Jaksamista uuteen kiertoon :hug:

Hempu: Semmosta normi vihlontaa mullakin on vatsassa, joten meikälle varmaan ainakin tulee täti ihan ajallaan... :kieh: Toivotaan että sun (ja munkin tietysti) vihlonnat olis jotain ihan muuta.... :whistle: :heart: :heart:

Ärtsy: Voi kumpa sun unirytmit saatais kohdilleen. En tiiä mitään kauheempaa kuin unettomuus :/ Voimia! :hug: Koitahan bongata ovista ja olettekin sitä tainneet jo hyvin hyödyntääkin... =) :whistle:

EtanaLilli: Kaunis kiitos ahkerasta listan päivittämisestä :heart: :flower:

Neulainen: Paljon paljon plussatuulia!! :whistle: :whistle: Ja kuten sanoitkin, ei oo enään teistä kiinni!! Kyllä se niin on että ahkeran työn pitäis tuottaa tulostakin.. ;) :whistle:
Minusta tuntuu myös että kaikki tuttavani ovat tulleet tosi helposti raskaaksi... :ashamed: ite en näytä tulevan sitten millään!!! :kieh: Olen tehnyt parhaani että en lipsahtais synkistelylinjalle, mutta keskiviikoksi (tai jo tiistaiksi) saa varmasti kerätä kaikki rippeet voimista tädin paukkaessa paikalle :headwall:

Nooh, vielä kuitenkin sinnikkäästi odotellaan.. vaikkei nippailuja lukuunottamatta mitään oireita olekaan. Ei etes tissikipua, ei vaikka kuinka puristeleis... :kieh: :headwall: Mitä? Minäkö epätoivoinen oireiden etsijä?? :LOL:

Lussaa lissää :whistle: :whistle: ++++++++++++++
 
Ensiksi tervetuloa kaikki uudet ja toiseksi iiiiso voimahali kaikille sitä tarvitseville :hug: ! Taffo palailee pikkuhiljaa uuteen yritykseen,fyysisesti siis kaikki ok,psyykkinen puoli vielä melko hajalla,kuten arvata saattaa.EtanaLilli rakas,poistaisitko mut tuolta plussanneista ja päivität mulle kp10/29 YK 1...Ajattelin et yk 1 kun kuitenkin tapahtuneen jälkeen aloitan kaikien taas alusta. :ashamed: Jos tosiaan saan tänne takaisin tulla kun en halua keskenmenopuolelle,te kun olette jo niin tuttuja ja aivan mahtavia! :heart: Kaikille jännäilijöille PLUSSAPUUH! :whistle:
 
Taffo murunen :hug: avosylin tietenkin otamme sut takaisin tänne ryhmään ja olemme tukenasi vaikeina aikoina :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: Ihanaa että jaksat taas tulla ryhmään takaisin. Paljon jaksamista ja voimia sulle. En voi kuvitellakaan kuinka pahalta susta tuntuu. Uskon kuitenkin että uuden raskauden suunnittelu auttaa unohtamaan ja jännätään taas loppukierrosta plussaa :whistle: :whistle: :heart: :heart:
 
Mulla menossa kp 23/30 ja tänään tuli oudon väristä vuotoa. Ei niinkään punakkaa mut kuitenkin jonkun väristä. (oli hieman kiire vessareissu kun huomasin tämän) Sit pari tuntia sen jälkeen ilmaantui kipristelevät kivut alavatsalle. Ei kai ole täti tulossa etuaikaan vai olisiko kiinnityskipuja? Oviskipuja tunsin suunnilleen kp 11-13.

Mulla on aina niin vaikeaa odottaa kierron loppumista et näkee tuleeko täti vai olisiko testin aika. Miten te muut jaksatte osotella? On niin kauhean puuduttava odotella!!! Välillä mieskin tulee mun kanssa hulluksi :)
 
enpä oo käyny täl haaveilemassa hetkeen, mutta tuolla listoilla viä keikun :)
Nyt näyttäs vähän siltä et mut sais lisätä tonne plussanneiden joukkoon :D
eli 18 pvä tein ihan hailakan lussatestin ku menkkojen ois pitäny alkaa ja eilen sit tein uusiks ja se oli jo ihan kunnollinen ja selkee viiva, jee! Voin sanoo, et rinnat on tosi kipeet ja alavattaan on tullu semmosii ikäviä vihlasuja ku tekee jotai yllättäviä liikkeitä. Pitäkää ny peukkuja et ei ois mikään tuulimuna! En viä liikaa uskalla riemuita.. Ehkä ens viikon loppupuolella vasta uskaltaa soittaa neuvolaan :)
 
Tosi paljon onnea Pikkis82 :flower: Saatiinhan näitä plussia lisää helmikuulle!:)

Täällä itse asiassa aivan sama tilanne: eilen sain samanlaiseen testiin kuin 18. pvä jo tummemman viivan, jipii! Kaapissa odottaa vielä apteekin oma raskaustesti, minkä ajattelin tehdä vielä huomenna aamulla varmistukseksi :D Neuvolaan ajattelin myöskin soittaa ensi viikon loppupuolella; jännittää :)
Ja varmaan minutkin uskaltaa jo siirtää plussanneisiin; päivittäjälle suurkiitos!!! :)

Kaikille toivotan kovasti tsemppiä, onnea ja +++++++++++++++ :whistle:

Lavelyn
 
Heippa vaan kaikille.

Liityin äsken ja tuun tänne teiän kanssa kuumeilemaan =) Vauvakuumeilua ollut jo pitkän aikaa ja viimein puolisokin lämmennyt ajatukselle pikkukääröstä :D Kevään aikana tarkoitus käydä yrittämään :heart:

Onnea kaikille plussanneille!
 
Onnittelut plussasta :flower:

HH ja neulanen, ei me mitään oviksia hyödynnetä nähtävästi koskaan :D peittojen heilutus loppuu sillon kun mun kroppa huutaa entien sitä asiaa.. Miehellä paniikkihäiriöön lääkitys joka vaikuttaa veikan toimintaan niin ei paljoa auta tää kiristys,uhkailu,lahjonta tai tuhmien puhuminenkaan. TURHAUTTAVAA :LOL: ehkä mun ptiäs vaan olla vonkaamatta niin hommat lähtis luistaa.. Vaan minkäs teet ku kokoajan tekee mieli :$

Isäntä ain välil valittaa ku musta tulee seksin jälkeen niin dominoiva, mut luulis et sillä menee kohta hermot tähän mun vonkaamiseen :D

Nauttikaa sunnuntaista! Viime yönä sain nukuttua jopa 11h ja heräsin vaan kerran (ja sain jopa uudelleen unta).

Kai tää tästä :)
 
21.2-10 Sunnuntai

Jessie82.......................kp 81/29-31......................yk 7
Jempula........................kp 80/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 80/28-40......................yk 26



Agaetis........................kp 72/27-31........................yk 2



Saana07.....................kp 64/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 62/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 50/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 46/29-32.......................yk 6
PikkuPrinsessa.............kp 43/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 42/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 42/?...............................yk



Opaali78......................kp 33/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 32/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 31/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 31/34............................since 8/2008
Nallu............................kp 31/32.............................yk 4



Miipeli...........................kp 28/27-36.......................yk 15
HH1979........................kp 25/28..............................yk 6
Ingu.............................kp 25/28.............................yk 3
Elviir-a..........................kp 24/28-31.......................yk 12
Eveny...........................kp 24/30............................yk 4
Ritu82..........................kp 23/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 22/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 22/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 21/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 21/30.............................yk 14



Manuliina.....................kp 18/28-31.........................yk 6
Ärtsy............................kp 16/30..............................yk 7
yöperhonen-...............kp 13/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 12/?.................................yk 1
Taffo82.......................kp 11/29...............................yk 1
tiuvi.............................kp 10/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 10/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 10/28...............................yk 2



Tinker Bell...................kp 9/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 8/30...............................yk 17
Louvre........................kp 3/28-35.........................yk 21

Shih.............................kp........................................yk
aamuhapan korppu.....kp........................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2
Lavelyn 18.2.
Pikkis82 18.2.

 
Hei! Mahtuuko vielä mukaan?

Olen kuumeillut aikaisemmin syksyllä tai talvella yrityksen aloittavissa, mutta nyt kaipaisin sen lisäksi juttuseuraa teistä esikoisia yrittävistä.

Eli mulla on tällä hetkellä yk4 ja kp 31/32
 
Nallu ja Hilppa86 Tervetuloa mukaan jännäilemään :flower: =)

Huomenna aloitan taas herkkulakon. Pakko! Mennyt tää karkin syönti aivan överiksi. Meikä on semmoinen kaikki tai ei mitään tyyppi... :D Saa nähdä miten lähtee taas alkuun. Kolme ensimmäistä päiväähän ne on ne vaikeimmat. Sit helpottaa onneksi.

Ei oireita vieläkään. Ei mitään. Jotain nippailuja mutta niitä nyt on joka kierrossa. Keskiviikkoa odotellessa. Jos sieltä täti tulee, niin vedän perseet kyllä lauantaina ja nollaan tilanteet :headwall: :headwall:
 
Tervetuloa uusille =)

Justiin HH1979 mietinkin mitä sulle ja Hempulle tänään kuuluu ja onko mitään uutta mihinkään suuntaan. Plussia teitille!!! +++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Voisinpa alottaa ton lakkoilun kanssa..Meni viikonloppu kyl niin herkutellessa taas..Leivoin perjantaina monta pellillistä pullia ja juustokakun :p Tosin raahasin onneks niistä yli puolet muualle syötäväks.

Taas alkais uus viikko.. Toivotaan ettei veny kierto vaan täti tulis alkuviikon aikana.. Nyt on kyl lämmöt taas ollu ihan hivenen korkeemmat et ilmeisesti ovuloin myöhemmin ku yleensä. Et saa nähdä kuinka pitkä kierto tulee :'(
 

Yhteistyössä