~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Eli siis nyt mä otan tän ehkä "liianki" tosissani hetken aikaa. Tjottailtu on, unohdettu kokonaan, hivenen ajoitusta katseltu ja lipitetty greippimehuu ni kokeillaa nyt vielä tää "vauvatehdas" oikee ja sit taas mietitää siitä eteenpäin :ashamed:
 
mahtavan paljon onnea tähtynen!! :) :flower:

anu, onnea onnea.! varmaan ihana fiilis... pitäs itekki rueta tekee jtn.. mut tuntuu et yksin ei saa aikaseks mitään.! vois kyllä kokeilla tota hiilaritonta diettiä, vois tehä hyvää mun diabeteksellekin :)

tsemppiä uuteen kiertoon dreaming :hug:

ON: sain tänään otettua itteäni niskasta kiinni ja varasin ensin koiralle ajan perjantaiks eläinlääkärille toisiin rokotuksiin :) ja sitte soitin samaan syssyyn vielä terveyskeskukseen ja varasin ittelleni ajan diabeteksen vuositarkastukseen ja siitä sitten hoitajalle ja sen jälkeen vielä omalle lääkärille, jonka kanssa keskustellaan sitten vähän lapsettomuushoidoista ja kuinka asian kanssa edetään :) ajan sain tosin vasta ens kuulle, mutta oompahan saanu ainaki vietyä asiaa eteenpäin... mullaku tuntunu olevan aikamoinen kynnys toi lääkäriin meno aina :D
ollaan muuten harkittu muuttoa pois pk seudulta.. nyt ois pari asuntoa kiikarissa; pieksämäellä ja raumalla.. saa nähdä miten käy :)
 
Onnea Tähtynen!!! :flower:

En malttanut odottaa huomiseen, testasin negan... päivä pilalla ja nyt saisi se täti sitten jo tulla. varmaan tulee sillai, et perjantainen hotelliyöpyminen avokin kanssa menee "piloille"... argh... että harmittaa ja vit**taa ja mieli on maassa. :'(
 
Pahoittelut negasta esperanzadora :( Toivotaan kumminkin ettei se täti sieltä vielä tule vaan testiin vahvistuis plussa!! :hug:


Taas lueskellessa kaikkea mahdollista aiheeseen liittyen eteen tuli tällainen ;

Tutkijat laskivat raskauksien määrän 100 kuukautiskiertoa kohden. Naisilla, jotka
eivät käyttäneet alkoholia ja joivat vähemmän kuin kupillisen kahvia tai kofeiinia
sisältävää juomaa päivässä, raskauksien määrä oli 26.9. Alkoholia
käyttäneillä ja enemmän kuin kupillisen kahvia päivässä juoneilla naisilla
raskauksien määrä oli 10.5. Tupakoivilla naisilla raskauksia oli ainoastaan 6.3 ja
naisilla, jotka olivat käyttäneet alkoholia, mutta eivät olleet juoneet kahvia
eivätkä tupakoineet raskauksien määräksi 100 kuukautiskiertoa kohden saatiin 16.6.

Tutkijat suosittelevat, että raskautta haluavia naisia rohkaistaan luopumaan
alkoholista ja vähentämään kofeiinin käyttöä. Tri Hakimin mukaan näistä pitäisi
luopua heti kun pari - erityisesti he, joilla on ollut hedelmällisyydessä ongelmia -
alkavat 'yrittää' raskaaksi tulemista.



Eli..alkoholi ei ongelma kun muutenkin sitä käytän ehkä 2-3 kk välein parin viinilasillisen verran mutta tuo kofeiini. Yleensä on sanottu että 3 kupillista kahvia päivässä olisi maksimi, mutta pitäisiköhän kahvin juominen lopettaakin kokonaan :ashamed: Teessäkin on kofeiinia..mitenhän ihmeessä kahvista pääsee eroon. Mitä sitä juo kylässä käydessä :p
Höh...
 
16.2-10 Tiistai

Cladoceran..................kp 118/39..........................yk 9
Siffis............................kp 113/30...........................yk 7
Windy..........................kp 100/28...........................yk 2



Jessie82.......................kp 76/29-31......................yk 7
Jempula........................kp 75/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 75/28-40......................yk 26



aaliyah........................kp 68/28-30........................yk ?
Agaetis........................kp 67/27-31........................yk 2
Saana07.....................kp 59/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 57/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 45/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 41/29-32.......................yk 6



PikkuPrinsessa.............kp 38/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 37/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 37/?...............................yk
Lavelyn........................kp 30/25-30........................yk 5



Opaali78......................kp 28/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 27/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 26/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 26/34............................since 8/2008
Louvre.........................kp 26/?...............................yk 20
Miipeli...........................kp 23/27-36.......................yk 15
HH1979.......................kp 20/28..............................yk 6
Ingu.............................kp 20/28.............................yk 3



Elviir-a..........................kp 19/28-31.......................yk 12
Ritu82..........................kp 18/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 17/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 17/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 16/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 16/28-30.........................yk 14
Manuliina.....................kp 13/28-31.........................yk
amb.............................kp 11/30..............................yk 7



yöperhonen-...............kp 8/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 7/?.................................yk 1
tiuvi.............................kp 5/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 5/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 5/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 4/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 3/30...............................yk 17

Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2


 
anu84: ehkä minäkin kokeilen yk3:ssa tuota hiilaritonta diettiä, jos ei yk2:lla tärppää! Hiilarit (pulla&leipä) on kuitenkin suurin ongelma mun ruokavaliossa muutenkin ja syy mun ylipainoon. Joten jos niitä välttämällä vois raskautua helpommin ja myös tiputtaa painoa, niin kannattaa varmaan yrittää! ;)
 
Tylsyyden tylsyys täällä menollaan meikän elämässä ja kierrossa... 8 päivää vielä tädin tuloon eikä mul oo kyl yhtään oirettakaan että olisin raskaana... :kieh: :kieh: :kieh:

VHH-ruokavalio olisi tehokas laihdutuskeino. Se ei vaan oo ihan yksinkertainen toteuttaa ja vaatii pitkällistä itsekuria! Milloinkahan sitä sais niin paljon aikaseksi että sais oman ruokavalion kuntoon taas?? :p

Miipeli: alkoholin käyttöö pystyn kyllä itekkin vähentään, mutta sit ei kyl jää elämään mitään jos toi teen juonti vielä pois pitäis heittää... :|

Hohhoi!! Ahdistaa... etenis jo tää kierto johonkin suuntaan!! Nooh, ei kait se auta ku ootella vaan..

Plussaa kaikille +++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
HH1979 ihan samat fiilikset.. Tulee tuijoteltua kalenteria ja tuntuu ettei mitään tapahdu ja tää on yhtä odottelua. Olis ehkä eri fiilis jos tässä kierrossa vois jo jännätä plussaa muttaku ei. Tässä kierrossa meni pupuilut niin ettei mitään mahkuja. Eli nyt yli viikko tod. näk. tädin tuloon ja sit taas melkein 2 viikkoa ennenku pääsee "hommiin" ja sit taaaaaaaaaaaaaas 2 viikkoa..

Niinku joku osuvasti sanoi niin odottavan aika on pitkä ja odottamisen odottajan vielä pidempi..

Kai sekin muutes auttais edes vähän jos vaihtaisin kanssa kahvin teehen. Pienempi paha kahdesta.

Mulla ei kyllä VHH-ruokavalio onnistuis kauaa :ashamed: pasta on ihan liian hyvää :p Laihdutin 2001 vuonna 27kiloa ja mun ruokavalio laihduttamisen ajan (5kk) oli aamupalaks puuroa, lounaaks leipää ja hedelmiä ja päivälliseks pastaa iso annos. Illalla taas leipää ja hedelmiä B) Jokaiselle toimii eri jutut... huvitti vaan sillon kun laihtumisen jälkeen tuli hitti tosta VHH-ruokavaliosta ja mä en paljon muuta vetänytkään kun hiilareita :LOL:

Joo.. sori kun jaarittelen niin paljon. Toi tauko kuumeilusta tais tehdä ihan terää mut nyt tuntuu taas ihan pakkomielteiseltä :( Pakko käydä purkamas mietteitä vaikka niissä paljon mitään järkeä taidakaan olla!!
 
Onnea Tähtynen!

Miipeli ja HH Yrittäkää kullat jaksaa, vaikka tiedän että se on hankalaa. Hitto kun keksisi jonkun hyvän keinon, miten voisi selvitä terveellä järjellä oviksesta menkkoihin. Olis varmaan paljon helpompaa, jos se raskaus tulisi ilman mitään oireita. Siis että joko ne menkat alkaa, tai sitten ei. Eikä tarvitsisi alkaa kuuntelemaan mitään oireita, miettiä että onkohan tämä nyt merkki siitä vai ei. Voisi vain odottaa siihen tiettyyn päivään asti, ja sit vois testata tuleeko se plussa vai ei. Mutta ei, me naiset tehdään aina asiat niin vaikeiksi :kieh:

:LOL:

espe Voi ei :( :hug: Joko tätiä on näkyvissä? Se edes helpottaisi, että tulisi sitten edes se täti, jos ei kerta sitä plussaa. Ainakin mulla se helpottaa, kun tietää että pääsee uuteen kiertoon.

ON: mies tuli maanantaina reissusta, ja pupuiltiin sitten kahden viikon pupuilut yhdessä päivässä ;) Eilen oli ihan pakko pitää taukopäivä, mutta aamulla kun bongasin ovislimat, niin oli pakko taas pistää peitot heilumaan, eikä mies tietenkään vastustanut :p

Nyt toivon, että se olisi tosiaan ovis, eikä vain yrittäisi matkia sitä. Eilen oli kyllä ovistuntemuksia, joten kaipa voisin yrittää siihen uskoa. Itsellä on ihan vetämätön olo, ei tee mieli tehdä mitään. Ei tosin eilenkään, joten ei sinänsä uutta. Nyt vaan odotellaan, ja kaipa sitä vois varmuuden vuoksi pupuilla vielä tässä joka toinen päivä, jos se ovis vaikka tuleekin joskus myöhemmin. Kun ei sitä näistä mun kierroista oikein ota selvää. Greippimehua aloin nyt juomaan, ei kai se liian myöhäistä ole?
 
17.2-10 Keskiviikko

Cladoceran..................kp 119/39..........................yk 9
Siffis............................kp 114/30...........................yk 7
Windy..........................kp 101/28...........................yk 2



Jessie82.......................kp 77/29-31......................yk 7
Jempula........................kp 76/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 76/28-40......................yk 26



aaliyah........................kp 69/28-30........................yk ?
Agaetis........................kp 68/27-31........................yk 2
Saana07.....................kp 60/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 58/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 46/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 42/29-32.......................yk 6



PikkuPrinsessa.............kp 39/30...........................yk 9
esperanzadora............kp 38/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 38/?...............................yk
Lavelyn........................kp 31/25-30........................yk 5



Opaali78......................kp 29/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 28/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 27/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 27/34............................since 8/2008
Louvre.........................kp 27/?...............................yk 20
Miipeli...........................kp 24/27-36.......................yk 15
HH1979.......................kp 21/28..............................yk 6
Ingu.............................kp 21/28.............................yk 3
Elviir-a..........................kp 20/28-31.......................yk 12



Ritu82..........................kp 19/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 18/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 18/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 17/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 17/30.............................yk 14
Manuliina.....................kp 14/28-31.........................yk
amb.............................kp 12/30..............................yk 7



yöperhonen-...............kp 9/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 8/?.................................yk 1
tiuvi.............................kp 6/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 6/38...............................yk 2
Dreaming86................kp 6/28...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 5/33...............................yk 3
Sinirusko.....................kp 4/30...............................yk 17

Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.
tähtynen 15.2

 
Neulainen: Nyt jos ei teillä tärppää niin ei ikinä!! Ootte kyllä niin hyvin ajoittaneet pupuilut ja vielä monta kertaa! Olen ihan varma että nyt tulee tulosta!! :heart: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: =)
Vaikutatte tosi rakastuneelta avioparilta. Ihanaa!!! :heart: :heart:

Kyllähän tää odottelu on piinaavaa. Mutta mieluummin odottelen mahdollisia tuloksia sen pari viikkoa kuin että olis ollut hukkakierto niin kuin edellinen. Se se vasta pitkä piimäistä odottelua olikin... :kieh: :kieh: :headwall:

Mulla tosiaan viikko tädin tuloon eikä mitään oireita ole. Ei kuviteltuja eikä oikeita. Toiveet raskaana olosta ei siis oo kovin korkeella. Mutta sinnillä ja hyvällä tuulella mennään. Periksi en anna! =)

Miipeli: Sama vika rahikaisella... pasta on ihan liian hyvää että voisin olla pidempään vhh-dieetillä. Ja kyllähän se niin on että ei sitä tartte mitään erikoista ruokavaliota laihtuakseen. Syö vaan pienempiä annoksia, liikkuu jonkin verran ja jättää herkut karkkipäivälle. Niin simppeliä se on. Tuntuu vaan että joka tuutista toitotetaan milloin mitäkin ohjetta ja maailman parasta laihdutuskeinoo. Kyllä terve järki on se paras ase laihdutukseenkin. B) Mahtavaa että oot saanut painoo pudotettua noinkin paljon.

VHH:n puolesta sanottakoon kyllä että ne päivät/viikot jotka olen tarkkaillut huonoja hiilareita, eli jättänyt ne pois, niin olen kyllä ollut uskomattoman energinen ja voinut todella hyvin. Se vaan tosiaan vaatii sitä itsekuria ja tällä hetkellä en oikein jaksa keskittyä muuhun kuin tähän hartaaseen vauvan toivomiseen... :ashamed: Pitäis saada uusi karkki/herkkulakko aikaiseksi. Olo on jo sen verran kaamea kaikkien laskiaispullien sun muiden jälkeen... :p :p

EtanaLilli:
Kiitos päivityksestä :flower: Joko oot ovista bongaillut/hyödyntänyt?? :whistle: :whistle:

Jatkamme sinnikkäästi toivomista ja odottelua siskot!! +++++++++ :whistle:
 
HH Pah, mä olisin äärimmäisen kiitollinen edes siitä, jos tämä kierto jäisi alle kp 40. En ota mitään paineita raskaudesta, päätin että se sitten tulee jos tulee. Mun pitäisi vaan ensin päättää mitä haluan ammatillisesti, katsotaan tässä pikkuhiljaa milloin vauva ilmoittaa tulostaan jos ilmoittaa. Mutta sä oot ihana, miten sä oletkin noin kannustavalla päällä tänään?? B)

Oikeesti, te sen raskauden ansaitsette. Jossain vaiheessa mä toivoin etten raskautuisi ennen Sartsaa, ja nyt mä toivon etten raskaudu ennen sua. Sä ansaitsen sen vauvan! :heart: :heart:

Joo, erilaisia laihdutuskeinoja on ties kuinka paljon. Mulle itselle on parhaiten tehonnut sokereiden jättäminen, ja samalla just periaatteessa toi vähähiilarinen dieetti. Tosin itse olen kasvissyöjä, joten toteutin sitä hieman eri tavalla. Lähinnä yritin saada paljon maitohappobakteereja, luonnollista ruokaa yms. Mutta samalla mä pyöräilin töihin, juoksin töissä (seisomatyö) 8h ja kävin vielä koiran kanssa ulkona. Käytännössä olin jalkojen päällä 14h päivässä, ja sillä ruokavaliolla mulla oli koko ajan nälkä. Tai ei nyt nälkä, mutta en vain saanut tarpeeksi energiaa, vaikka söin paljon pähkinöitä, siemeniä ja avokaadoja. Pahimmillani painoin 48 kg. Joo, olinhan mä laiha, mutta koko ajan väsytti.

Nyt olen normaalipainossani, noin 57kg. Syön aika huonosti, siis epäsäännöllisesti ja varmaan liian harvoinkin. Musta tuntuu, että pari viikkoa kävin jopa säästöliekillä, söin tosi vähän kun oli niin paha olla. En siis laihtunutkaan, ja nyt pyrin syömään joka päivä aamupalan, päivällä jotain ja illalla jotain. Koiran kanssa liikun päivisin noin 2h, ja sen kyllä huomaa jos verensokeri pääsee tippumaan liian alas. Eli kun laihduttaa, pitäisi silti muistaa syödä tarpeeksi usein jotain.
 
Neulainen: Meikä on kyl ollut ihmeen hyvällä ja tsemppaavalla tuulella! =) Voi mää toivon teille vauvaa ihan yhtä paljon kuin meillekin :heart: :heart: Jos plussataan yhtiskää?? :whistle: :whistle:

Varmaan mun positiiviseen oloon on vaikuttanut itse-tsemppaus ja psyykkaus että murehtimalla ja stressaamalla en saavuta mitään. Jospa tää fiilis nyt vaan pysyis mahd. pitkään!! =)

Neulainen en mäkään oo vielä saanut päätettyä että mitä haluisin elämästäni ammatillisesti. Oon vaan koittanut kädet ristissä toivoa että tärppäis ettei tartteis ihan heti koko asiaan etes miettiä. Ens syksyksi pitäis AIKUISTEN OIKEESTI meikälläkin vissiin sit kehitellä jotain opiskelua tai töitä. Viihdyn liian hyvin kotosalla vaikka tosi tylsäähän tää välillä onkin. Lisäksi täällä käpykylässä ei tod. oo mitään tarjontaa työpaikoista ja opiskelemaankin pitäis lähtee ulkopaikkakunnalle tms. Eiiih, ajatuskin ahdistaa... Oottelen ennemmin kesää ja murehdin noita olemattomia "ura-asioita" vasta syssymmällä... hihiii :LOL: :LOL: En oo saamaton ja laiska ollenkaan... ;)
 
Justiisha näin... :snotty: mies flunssas ja tänään sit ollu kurkku kipeä ja aivan järkyttävä väsymys.. Kaikki nuhat sun muut kyllä tarttuu vaikka näitä vitamiineja vetelee melkein yliannostukseen saakka ;) Näillä mennään... Kunhan olis viikolla 10 puhtii ja potkuu pupuilla koko viikko läpeensä :D
 
Heipparallaa muruset :heart:

HHhanibani :heart: Piän siulle peukkuja, että siun positiivisuusvire kestäis kauan, niin kauan, että se tarttuis se positiivisuus siihen raskaustestiinkin :heart: Olis niiiiin ihaninta :heart: Kyselit niistä mun oireista :D Ei niitä oo.. Ei yhtään vatsanipistystä, ei yhtään vihlontaa, ei edes tissikipua :D Johtuuko sitten siitä, etten ole kuvitellu oireita enkä yltiöpäisesti yritä huijata itteäni, että olisin raskaana :D Mut minkäänlaisia oireita ei ole ollu :D Muutama finni otsassa ja tuossa viikonloppuna ja maanataina ällöttävää oloa ja oksetusta ja ruokahaluttomuutta, mut laskin se olevan vatsatautia, joka ei tullu kuitenkaan päälle, kun sitä nyt liikkeellä on meilläkin töissä.. Joten, vaikka kuinka yrittäs laskea niin oireita olen löytäny nolla! Ei edes sitä menkkajuilimista, mitä yleensä on ollu näillä tienoin jo pienimuotosena :D Täti varmaan tulee kp 45 kylään tietysti kun järkytty, kun ei oo tarvin stressaa töistä eikä muustakaan ;) Ja hei, toi on ihan hyvä ajatus, et ajattelet ura-asioita sit myöhemmin ;) Lähtee turha stressi senkin suhteen pois :D

tähtynen onnea :heart:

eveny tervetuloa joukkoon :hug:

etanalilli kiitos kun jaksat päivittää :heart:

neulainen HELLOOOOO raksupoksumurunen :heart: :heart: :heart: Nyt pitäs olla aikalailli hyvin pistetty simpat matkaan, on varmaan kahen viikon tauon jälkeen ollu paljon kilpailijoita, et kuka ehtii ensin kohtuun ;) Piän kovasti peukkuja :heart: :heart: Enkä usko, et ikinä on liian myöhästä alkaa juomaan greippimehua :) Miä ite henkilökohtasesti juon sitä ympäri kierron :)

Miipeli voin kertoa, et ite en käytä kofeiinia ollenkaan, en juo kokista, en teetä enkä kahvia.. Enkä käytä alkoholia enkä tupakoi :D Eikä avokkikaan tee mitään noista.. Sitten taas sellaset raskautuu jotka tupakoi ja on kofeiiniriippuvaisia :D Kaks vuotta kohta menny eikä oo raskauduttu suuntaan eikä toiseen.. Eiköhän se riitä jos vähennät aluks kofeiinia niin et pahimmat ns. vierotusoireet jää tulematta ja sit kun keho tottuu siihen, ettei saa kofeiinia yhtä paljon kun ennen, niin on varmaan helpompi jättää kokonaan pois, jos siltä tuntuu :) Älä ota paineita asiasta murunen :heart:

Plussatuulia kaikille! :) Tää lähtis vilkasee ruokaa ja sit rötvää sohvalle Emmentaalia oottamaan :)
 
HH1979 Olen kauan haaveillut vauvasta mutta nyt vihdoin miehenikin alkaa olla "valmis". Lopetin pillereiden syönnin kun migreeni meni pahaksi ja uudet pilleritkään ei oikein meinannut sopia. Ajateltiin miehen kanssa tässä nyt vain lapsen tulla jos on tullakseen. Ei erityisesti yritetä mut kuitenkin yritetään.

Olen vasta parikymppinen ja mun suku tulee olemaan enemmän kun onnellisia jos meille tulee lapsi mut mua pelottaa anoppi! Sille oli niin vaikea hyväksyä meidän kihlauskin. Onko kellää kokemuksia tällaisesta tilanteesta?
 
Eveny: Pidä puolesi.. ethän sää anopille elä vaan teidän omaa elämäänne. Kenenkään ulkopuolisen kotkotuksia ei kannate kuunnella. Lapsen teko ja kihlaus samaten on vaan ja ainoastaan teidän oma asia! =)

Hempu muru oot ihana! :heart: :heart: :heart: Mää pidän sulle peukkuja myös. Sama se on täälläkin ettei oo oireen oiretta. Epätoivoista.. Just tossa päivällä nauroin itelleni kun muka oli vähän huono-olo... mut se tais kyl johtua vain ja ainoastaan siitä että söin liikaa... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Eveny yhdyn täysin HH: sanoihin. Se on teidän elämä, te teette päätökset ja te elätte niiden päätöksien kanssa :) Ei teidän elämä kuulu kenellekkään muulle kun teille! :) Tiedän, helpommin sanottu kun tehty.. Itekkin yritän parhaani mukaan sovittaa avokkia mun sukuun, mut kaikki ei oo yhtä suopeita.. Mutta jos ite olette onnellisia ja tiedätte mitä elämältä tahdotte, niin eläkää täysillä! :) Älkää muista välittäkö :) :hug:

HH No sanos murunen muuta :D Ihan epätoivosta :D Mut enpä ainakaan tunnusta toivovani liikoja tästä kierrosta :D Ite oot ihaaaaaaana :heart: :heart: :heart: Noh, joskus oireettomuuskin voi olla hyvä asia :) toivotaan parasta :heart:
 
HH no tottakai me plussataan yhdessä!! :heart:

Ja sit otetaan saamaan kastiin vielä toi hempulainen, niin me saadaan kunnon odotustiimi perustettua! :heart:

Ette te hempu ole muuten miettineet hoitoihin menoa, kun olette tekin kauan yrittäneet? HH:lle mä en enää jankkaa samaa, luotan suhun että osaat soittaa sinne kun tulee sen aika. Te olette kyllä ihania :D

Ja ihan varmaan oli simpoilla kilpailua kahden viikon tauon jälkeen, ja vielä tänäänkin. Mieskin tosiaan tykkää tästä yritysvaiheesta, ja ollaan tosi rakastuneita. Odotan vaan että saisi tämän kunnolla perheeksi, vaikka kyllä toisaalta nyt jo vähän perheeltä tuntuukin, jo elukoidenkin takia.

Niin ja naiset muistakaa! Te teette itse tulevaisuutenne, eivät teidän anoppinne, vanhempanne tai sisaruksenne. Ja jos kaikki nistitkin tulee raskaaksi, niin kyllä meilläkin on siihen oikeus. Niin kerta. Plussatuulia!!!! :whistle:

:heart:
 
neulainen ollaan tosiaan avokin kanssa puhuttu hoidoista ja tutkimuksista :) Mut nyt kun mulla on uus työpaikka ja oletan et suuri osa stressistä lievenee sen myötä, niin katellaan tässä vielä pari kuukautta tuonne kevääseen asti :) Nyt kun en vielä ota mitään paineita edes vauva-asiasta, tai yritän ainakin olla ottamatta ja hyvin on tää kuukaus onnistunu :) Ja kunhan avokki pääsee lomautukselta töihin, toivottavasti mahdollisimman pian :) Jossei tuossa huhtikuun lopulla ole vielä tärpänny ja avokki on töihin päässy, niin sitten aletaan tutkimuksiin tilailee aikaa :) Nyt maksellaan sähkölaskuja ja elellään päivä kerrallaan :) Ja kyllä joo, sitten perustetaan kunnon odotustiimi, nörtätään kaikki lastenvaatesivut läpi ja ultrakuvat lentää :D :heart: :heart: Nyt otat vaan sen asenteen, että kiva kun voi tehdä asioita eri lailla, kun ei ole lapsia ja nautit elämästä ;) Ja sitten nautit vielä enemmän murunen kun saat sen positiivisen tuloksen :heart: Tällä hetkellä sulla on vaan taivas rajana asioiden tekemiseen, niinkun kaikilla muillakin the esikoisesta haaveilevilla :heart: Tsemppiä! Ja IIIIIIISOJA HALEJA :heart: :hug:
 
Huomenta tytöt!

Täällä taidettiin plussata tänään :) Vaaleanpunaisen viivan (ei tarvi edes tihrustaa, ihan selvästi näkee) sain one stepin herkkään testiin ja ovulaatiotestin, jonka tein samalla, testiviiva oli kontrollia tummempi. Tänään siis kp 32 ja dpo 14.
En tiedä mitenpäin olisin. Mulla kun ei pahemmin oo mitään oireita ollut; dpo 5 se pikkutuhru ja noin viikko oviksesta tissit tuli vaihtelevasti kipeeksi ja pientä menkkajuilintaa on ollut. Kaikki noi olis hyvin voinu laittaa niiden lugesteronien piikkiin. Noita lugeja laittaessa on pakolla joutunut kn:ää sorkkimaan, niin se on ollut semmonen hassu pallomainen, mutta silleen vähän auki kuitenkin.

Okei onhan tossa oireita, mutta en mie niihin uskaltanu luottaa ollenkaan. :D Mulla on lisäksi ollut (näköjään) semmonen harhakuvitelma, että sitten kun on raskaana, niin olis jotenkin erilainen olo ja sen tuntisi jotenkin..no ei kyllä tunnu mitenkään erilaiselta.

Pitää kaiketi mennä apteekkiin ja ostaa joku laadukkaampi testi ja testata uudestaan parin päivän päästä..En oikeen osaa uskoa tähän vielä :D

Lavelyn
 

Yhteistyössä