~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Sanat ei oikein riitä kertomaan kuinka pahoillani olen puolestasi Taffo! Yritä jaksaa! Täällä olemme sinua varten, jos haluat tuntojasi jakaa! :hug:

Tätini, joka on myös pomoni, "säikäytti" aamulla... Soitti ja sanoi, että hän just jutteli äitini kanssa ja onnitteli mummoksi tulosta. Äitini oli kuulemma aivan onnesta soikeena. Olin ihan et hä... en mä raskaana ole... Sit täti vaan sanoi, että juu hän vaan testas, et äiti olis kiitelly hämmästyksissään jos olis asiasta tietoinen... en oikein tienny mitä ihmettä sanoa, moitin vaan ettei äitiä sillai saa kiusata ja naureskelin jotain. Sit kysyin, et mistä sä tommosta oot päähäs saanu, ni sano nähneensä unta ja et kun oon lääkärissäkin niin usein käyny, ja ettei kauheesti hämmästyis vaikka näin olis... :) vaihdoin aika äkkiä aihetta ja nyt toivon tätini nähneen enne unen!!! ei vieläkään mensuja. tosin ennenkin on kierrot venähtänyt.
 
Hei vaan kaikille :) Piitkästä aikaa :)

HH-murunen se jo miuta huutelikii tuolla :heart: En oikeesti edes tiiä mihin tää kaikki aika on menny :D Varmaan siihen, kun päätin etten tässä kierrossa tikuttele, enkä bongaile oireita, tähän kp 22 mennessä onkin sujunu oikein hyvin ;) Nyt vaan kun flunssassa on, niin väkisin joutunu lämpöö mittaa, niin pieni miete käyny päässä et enkö olekkaan ovuloinu, kun lämmöt ei ole koholla :D Mut nooh, puhuttu ollaan, että huhtikuun tienoilla sit tutkimuksiin, jos sitä ennen ei tärppää :) Niin ja kultamurunen, aika on menny tosi tiiviisti uudessa työpaikassa :) :heart: Aivan ihania hoitajia ja mukavia asiakkaita, vaikka en puoliakaan oo tavannu vielä niistä :D Niin ja heti 1,5 viikon päästä sairaslomalle lenssun takia, hienoa ;) Ja tosiaan on se aika menny siinäkin, et oon käyny kattomassa avokin siskon vauvaa ^.^hyysänny sen ihan piloille :D Että onhan tässä näköjään ollu kaikenlaista.. Mites HHraksu teillä asiat etenee nyt? :) Toivottavasti hyvin :heart:

taffo isot voimahalit siulle ja jaksamista paljon, tottakai tänne takasin saat tulla :heart: :hug: :hug: :hug:

espelle toivotan isot tsempit, toivottavasti unet käy toteen :heart:

Tosiaan helmikuu lähenee hyvää vauhtia puolta väliä ja pari viikkoa enää sen loppuun, olis aika niitä plussia päräytellä tänne muutamia, ettei jää helmikuu ihan välistä :)

Paljon plussia ja jaksamista kaikille, kovasti ollaan kevättä kohti menossa! :heart: Aurinkoa ja lämpöä odotellessa! :)
 
Hempu: Ihanaa että olet viihtynyt uudessa duunipaikassa :flower: Harmi että olet ollut kipeänä.. Pikaista paranemista muru! :heart:
Meillä on mennyt taas todella kivasti niin parisuhteessa kuin vauvanteko-projektissakin. Olen iloinen ja todella positiivisella mielellä pitkästä aikaa. Ainoo vastustus on olleet ne vialliset ovistikut.. ja niitäkin on vielä kasa tuolla kaapissa. Miten noihin voi luottaa?? Nooh, ostan apoteekista uusia. =) Kyllä teillä tärppää vielä ennen huhtikuuta varmasti. Minä lähetän plussapuhureita teille kahmalo kaupalla :whistle: :whistle: Me ei olla nyt puhuttu hoidoista miehen kanssa nyt juuri mitään. Totesin että jo ajatus niistä aiheuttaa mulle niin paljon stressiä ja pahaa mieltä että yritetään ainakin muutama kierto vielä luomulla... B) Tarkoitus olisi kuitenkin olla stressaamatta tästä projektista ja meikät tuntien se on kovan työn takana.

Anna-79 Noniin!! Pääsette kohta tositoimiin pillereitten jälkeen kun kierrot alkaa toimiin normaalisti. =)

Tänään vietämme ystäväni kanssa saunailtaa ja otan muutaman siiderin. Kävin juuri kävelyllä. On ollut niin ihanan aurinkoiset kelitkin. Kevät, tervetuloa!!! B)

Paljon plussapuhureita ja tsemppiä kaikille ihanuuksille :whistle: :whistle: :heart: :heart:
 
Taffo pahoittelut, ihan kamala tilanne. Paljon voimia sinulle! :hug:

ON: Nyt on ollut vuosisadan oireet ennen kuukautisia, kaikki maailman juilimiset, pahoinvoinit ym. (olisin voinut laittaa rahani likoon sen puolesta, että plussa tulee). Testi oli eilen nega ja tänään alkoi tuhruttelu eli tänään tai huomenna alkaa yk 8, ilmoittelen sitten, niin päivitykset menee oikein. Vituttaa, mutta tuo Taffon tilanne laittaa kyllä asioita perspektiiviin...
 
On tää jännä..hetkeks pystyin unohtamaan yrittämisen..meni pari kk ihan ilman paineita ja nyt taas..Taas niin kova hinku että kipeää tekee ja pakkomielteisesti taas etsii netistä luettavaa. Ja sit iskee ahdistus kun huomaa että lukee samoja sivuja uudestaan ja uudestaan :p
Olin ihan varma syksyl 08 että 2009 vuoden aikana tulee raskaaksi..Ja täällä mennään vuodessa 2010..
En kyllä edelleenkään suostu menee lapsettomuustutkimuksiin. Oon vasta yhdessä kierrossa tikuttanu oviksen niin kokeillaan nyt sillä vielä eteenpäin. Jotenki oon mielessäni syyttäny itteeni koko ajan että kun on muutamia liikakiloja niin tää on kosto siitä..Mutta viime viikolla ilmeni että meillä töissä on tyttö joka on kanssa 2 vuotta yrittänyt tulla raskaaksi. Ja ihannemitoissa on. Niin eipä tuo taida sitäkään katsoa.
:( Ei sais iskeä epätoivo mut kaukana siitä ei olla!!
 
HH :heart: Ihana kuulla, että kaikki on paljonpaljon paremmin :heart: Ja varmasti stressikin helpottaa tässä kevään myötä ja kesän lähestyessä, kun on niin paljon enemmän tekemistä kun talvella :) Pelkästään aurinko antaa jo niin paljon hyvää mieltä :heart: Hienoa, et jaksat olla optimistinen ja niinhän se pitääkin tehä kaikissa asioissa just niin kun itestään tuntuu hyvältä :heart: Toivon paljon streessamattomia aikoja sinne teille ja plussapuhureita kevään kunniaksi. Sovitaankos, että päräytettän plussat testiin sitten samoihin aikoihin murunen ;) Testaatko muuten ovulaatiotestillä aamulla vai illalla? Ite huomasin, kun testailin, että iltapäiväarvoihin ei voinu luottaa, mut aamuarvot anto sitten rehellisen vastauksen :) Vaikka suositus onkin 10-20 välillä, eikä ekasta aamuvirtsasta mut.. :D Ja kiitos, olo onkin ollu jo parempi kun sai pari päivää levätä, omituista vatsanvääntöä oli eilen ja kuvotusta, mut vatsatautiakin on liikkeellä :D Niin ja avopuoliso on nyt innostunu painonpudotuksesta, josko se vähän auttas hänen simppojensa laatuun sitten ja uimavauhtiin ;) Nyt vaan tösähti alkuunsa, kun hää tuli kipeäks :( Noh, kaikki tropit vaan naamaan hälle :) Paljon tsemppiä ja jaksamista ja vauvatuulia murunen :heart:

Miipeli Tiedän tuon tunteen niin hyvin, toivotan sulle paljon voimia ja jaksamista :heart: Helppoa ei ole, mutta go girl! Pidä pintas, älä luovuta :heart: Tässä on kuule paljon vuotta 2010 jäljellä, joten tänä vuonna kyllä raskaudutaan ennen kesää! Aivan varmasti :heart: :heart: "Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön" ;) :heart: :hug:
 
Pakko se on nyt tehä kaikkesa että onnistuis nyt edes 2010 aikana =) Kiitos tsempistä Hempu :heart:

Muistaiskos kukaan muuten oliko täällä palstoilla jossain koottu yhteen kaikki vippaskonstit? Teidän että tulee kun on tullakseen mutta eihän se mitään haittaa että kokeilee ;) Greippimehut ja vitamiinit sun muut oli koottu samaan paikkaan. Nyt en löydä ko. paikkaa :ashamed:
 
hyvää ystävänpäivää kaikille.!! :heart: :flower:

tuli vaan tässä mieleen sellanen juttu, kun tätini, joka osaa ennustaa ja monet hänen ennustuksistaan on käynyt toteen, ennusti, että saamme perheenlisäystä kun olen 22-vuotias... nyt olen 21v, joten eipä tässä ihan hirveästi ole aikaa raskautua... saa nähdä pitääkö ennustus paikkansa :) ainakin äitini raskauden kohdalla se piti paikkansa..

täällä on täti pakannut kamansa ja lähtenyt.. eli harjoitukset on aloitettu :D
 
Tuli noista vippaskonsteista mieleen, että luin tossa toissapäivänä Lunaceptionista ekaa kertaa ja se kuulosti mun mielestä tosi mielenkiintoselta ja ajattelin, että jahka tässä täti taas kurvaa paikalle niin voisihan tuotakin sitten koittaa ihan kokeilumielessä :) Olin kyllä aikasemmin kuullu, että joidenkin naisten kierrot seuraa kuun vaiheita, mutta tää lunaception oli ihan uusi juttu mulle. Siis tässä on kyse siitä, että voimistetaan ns. kuun avulla ovulaatiota ja säännöllistetään kiertoja jne. Tarkoitus on nukkua ihan pilkkopimeessä makkarissa alkukierto ja kp:t ennen ovista ja päivää ennen, oviksen ja päivä jälkeen laittaa pieni valo palamaan vaikka käytävään tai jonnekin makkariin ns. feikki kuu ja sitten taas loppukierto taas ihan pilkkopimeessä nukkumista. Tulipas sekava selitys, varmaan löytyy parempia, jos googlaa ton Lunaceptionin.
Ja kaikkein mielenkiintosinta tässä on se, että kun syksyllä poistatin sen kierukan mun kierrot oli juuri päinvastoin kuun kanssa, eli kun oli täysikuu ja ns. ovis aika, mulla alko menkat ja sitten kun kuuta ei näkynyt ollenkaan niin mulla oli ovis. Ja nyt ne tässä puolen vuoden aikana siirtyneet silleen, että ovis on lähellä täysikuuta ja menkat sitten kun kuuta ei näy. Jännää! :)
Jotkut tuolla bittiavaruudessa oli tällä keinolla saaneet vahvistettua just ovista ja saaneet apua siihen lh-vaiheen lyhyyteen, niin lähinnä sen takia pisti mulla silmään :D Mulla tulee olemaan järeät aseet käytössä ensi kuussa kun otan ne B-complex-vitamiinitkin käyttöön :)
Täti ei tosin ole saapunut vielä ja lugeja laitan edelleen, mutta ei mulla ole kyllä yhtään semmonen olo, että olis tärpännytkään. Extra progesteronista ei onneksi ole tullut lähes mitään sivuvaikutuksia, muuta kuin ehkä turvotusta..vaatteet vähän ahdistaa..
 
Tervetuloa Tinker Bell!

Onneksi tämä vuosi on ihan alussa, niin ei vielä tarvitse hätääntyä, ettei tänäkään vuonna... :)

Ihanaa Ystävänpäivää kaikille!!!

ja täti ei ole vieläkään tullut, toivo herää jälleen... ajattelin testata uudestaan keskiviikkona, jos ei siihen mennessä ole tullut. :)
 
15.2-10 Maanantai

Cladoceran..................kp 117/39..........................yk 9
Siffis............................kp 112/30...........................yk 7
Windy..........................kp 99/28...........................yk 2



Jessie82.......................kp 75/29-31.....................yk 7
Jempula........................kp 74/28...........................yk 5
kiharapää.....................kp 74/28-40......................yk 26



aaliyah........................kp 67/28-30........................yk ?
Agaetis........................kp 66/27-31.........................yk 2
Saana07.....................kp 58/26-28.......................yk 6
milean.........................kp 56/28-34?.....................yk 3



kilu09...........................kp 44/28...........................yk 13
Satiini-.........................kp 40/29-32.......................yk 6



PikkuPrinsessa.............kp 37/30...........................yk 9
tähtynen.....................kp 38/26-35........................yk 8
esperanzadora............kp 36/29-31.......................yk 9
butterFly88..................kp 36/?..............................yk
Dreaming86.................kp 32/28.............................yk 1



Lavelyn........................kp 29/25-30........................yk 5
Opaali78......................kp 27/26-30........................yk 11
anu84..........................kp 26/29-32........................yk 23
Hempu86la..................kp 25/25-34........................yk 19
HappyFeet...................kp 25/34............................since 8/2008
Louvre.........................kp 25/?...............................yk 20
Miipeli...........................kp 22/27-36.......................yk 15



HH1979.......................kp 19/28..............................yk 6
Ingu.............................kp 19/28.............................yk 3
Elviir-a..........................kp 18/28-31.......................yk 12
Ritu82..........................kp 17/28-32.......................yk 2
Raitakissa....................kp 16/28-30.......................yk 6
lillukkainen..................kp 16/19-33........................yk 3
neulainen....................kp 15/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
EtanaLilli......................kp 15/28-30.........................yk 14
Manuliina.....................kp 12/28-31..........................yk
amb.............................kp 10/30................................yk 7



yöperhonen-...............kp 7/28...............................yk 26
Jessica-87...................kp 6/?.................................yk 1
tiuvi.............................kp 4/33...............................yk 8
Anna-79......................kp 4/38...............................yk 2
Tinker Bell...................kp 3/33................................yk 3
Sinirusko.....................kp 2/30................................yk 17

Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12






Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 7.1.
Indrina 15.1.
Lara- 16.1.
terp 17.1.


 
Joo-o! Läks tilaukseen CB:n digitaaliset ovistestit..mulla on niitä viime vuoden puolella tilattuja testejä jäljellä mutta ajattelin nyt yhdessä kierrossa ainakin varmistella ja tarkistella onko ovis varmasti.. Samalla tilasin foolihappolisiä ja kaupan päälle tuli 2 raskaustestiä.
:ashamed: Ahistaa ne raskaustestit...

Mutta koitetaan pysyä positiivisina :p Ens viikolla alkaa taas vaihteeksi greippimehun lipittely ja niin edelleen.

Toivottavasti saadaan tosiaan helmikuullekin plussia
:heart:
 
Hempu: Kiitti! Oot ihuna. Kyl mää oon ihan oikeesti koittanut olla stressaamatta ja panikoimatta, saatikka huolestumatta ja kirkumatta!!! Hahaaa!
Olen välillä testaillut aamulla ovista ja välillä iltapäivästä. Minun aamuhan tarkoittaa 9.00-10.00 B) Ilman muuta päräytetään samaan aikaan plussat muru!! Aivan loistoidea! :heart: :whistle: :whistle: Sullahan jo alkaa olla testien aika!!! Onko mitään oireita ollut?? =) :whistle: :whistle: :whistle: Pidän täällä peukkuja että plussaa tulis!!! =)

Yöperhonen: Toivottavasti tätisi ennustukset käyvät toteen!! Ihan huippua jos niin kävis! =) :whistle:

Tinker Bell tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Sinirusko: Onnea tulevaan inssiin! :whistle:

Tiuvi: Pahoittelut tädistä. Onneksi sun kierrot on kuiten vakiintuneet. Positiivista sekin :hug:

Espe: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ;)

Etanalilli: Kiitos päivityksestä :heart:

Miipeli: Mää käytän myös foolihappo-lisää ja lipittelen greippimehua. En tiiä onko niistä hyötyä, mutta tuskin haittaakaan?! Jospa mun kroppa vois vaan kuvitella että niistä on hyötyä vaikkei oikeesti oliskaan!! :LOL: :LOL:

ON: Jaksan siis näin oviksen jälkeen olla taas hyvinkin positiivinen ja iloinen kun tiedän että etes jonkinlaista saumaa olis tulla raskaaksi. Mitään oireita ei ole ollut, eikä tosin pitäis vielä ollakaan. Tädin oletettuun tulemiseenkin on vielä yli viikko aikaa. En uskalla antaa itseni toivoa liikoja tässäkään kuussa. Teen kaikkeni stressaantumisen estämiseksi ja toi Hempun mainitsema kevät ja tuleva kesä kyllä ainakin vaikuttaa mun mielialaan todella positiivisesti. Katson kierron kerrallaan ja teen suunnitelmia aina sen mukaan että miltä tuntuu..

Perjantaina tuntui että vedän pään täyteen ja sen mä myös teinkin! :ashamed: Darra oli ihan kaamee kun tuli otettua niin reilusti etten jaloilla pysynyt. En kyllä todellakaan yleensä vedä itteeni siihen kuntoon!! Noh, tulipahan ahistukset taas nollattua keskustelemalla ystäväni kanssa henkeviä ja nyt taas jaksaa, ilman sidukkaakin!! Aion siis olla (mieheni mieliksi myös) kotosalla useamman viikonlopun.. Hän ei tykkää yhtään että sit kanttuvei makaan darrassa pari päivää kotosalla... :| kukapa sitä jaksaiskaan katella... :p

Plussatuulia kaikille! Päräytetään joukkoplussat näin helmikuun kunniaksi! +++ :whistle: :whistle:
 
Aivan tosi ihana olo, kolmatta viikkoa lähes hiilarittomalla dieetillä mennään.. Nesteitä on lähtenyt niin älyttömästi ettei ikään!!Jopa housutkin tuntuu jo osittan jalassa löysiltä!! Kyllä se tästä pikkuhiljaa!!!
 
Jeps HH1979 jospas kroppa menis vipuu ja raskautuiskin :D Oon miettiny jo kaikkee muutaki salasuunnitelmii.. en tiiä miten tän stressin sais pois mut jotain on kokeiltava. Samoin toki kattoo vähän ettei syö ihan mitä sattuu..kevyt liikunta...vitamiinit..ja noi aiemmin mainitut greippimehu ja foolihappo. Joo..hyvältä kuulostaa :p Onhan osaa jo tullu kokeiltua mut entistä tiukemmin nyy.. mä annan itselleni vielä tän 2010 aikaa ja sit tutkimuksii. Onhan sen jälkee menny jo reippaasti yli 2 vuotta.

Ja huiman suuret onnittelut tähtynen :flower: !!!!

*puhkuu tarmoa*

 

Yhteistyössä